Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
deskone

Wanneer Te Planten

Recommended Posts

ik ga dit jaar over op buitenplanten maar ik vroeg me af wanneer ik die het best kan planten(ik neem stekkies) kan iemand mij dat vertellen?

 

grtz desk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt niks uit, vanaf nu is het eigenlijk altijd wel goed. Alleen niet te laat, dus niet eind juli ofzo. Ligt ook aan de groote dat je wilt hé!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maakt niks uit, vanaf nu is het eigenlijk altijd wel goed. Alleen niet te laat, dus niet eind juli ofzo. Ligt ook aan de groote dat je wilt hé!

dan ga ik morgen me stekkies maar is halen, want ik wil een boom van 2 bij 2. Weet er iemand nog een ander adres voor stekkies dan de interpolm in a´dam?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet er iemand nog een ander adres voor stekkies dan de interpolm in a´dam?

ja

en dat is????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies , dat doen we dus niet . En interpolm in Adam verkoopt geen stekken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beste tijd om te starten is het moment dat het klimaat/weer goed genoeg is naar mijn idee. In grond met een temperatuur onder de 10 graden staan ze zowat stil ,en een stilstand heeft nadelige gevolgen voor je gehele verdere kweek. Dat zie je ook bij stekken die er heel lang over hebben gedaan om wortel te schieten , deze blijven van mindere kwaliteit.

 

Maar er komen warmere dagen aan , nu is de tijd goed om te starten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Precies , dat doen we dus niet . En interpolm in Adam verkoopt geen stekken .

gierige mensen, en interpolm verkoopt wel stekkies maar alleen op dinsdag en donderdag.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Precies  , dat doen we dus niet .    En interpolm in Adam verkoopt geen stekken .

gierige mensen, en interpolm verkoopt wel stekkies maar alleen op dinsdag en donderdag.

deskone, de mensen op het forum hier hebben niet zo graag dat men vertelt welke growshops wel stekken verkoopt en welke niet. Stekken verkopen is namelijk illegaal. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gierige mensen, en interpolm verkoopt wel stekkies maar alleen op dinsdag en donderdag.

Godsamme, wat ben jij dom zeg! Zet er nog een tijd bij ook, dan weet de politie meteen wanneer ze een inval moeten doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk niet dat ze dat via telefoon toegeven je kan er het beste langsgaan en als ze je vertrouwen zullen ze je wel stekken verkopen als ze ze hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godsamme, wat ben jij dom zeg! Zet er nog een tijd bij ook, dan weet de politie meteen wanneer ze een inval moeten doen.

Echt he. Al die posts kunnen beter verwijderd worden voordat de verkeerde mensen het lezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok fock it. ik heb nu eindelijk me stekkie ( een wwtje ) nu vroeg ik me af of ik hem al gelijk buiten kan zetten of hem eerst nog ff binne moet houden. fotos komen er nog aan maar moet eerst ff een upload site vinden. weet er hier iemand toevallig een goede?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Precies  , dat doen we dus niet .    En interpolm in Adam verkoopt geen stekken .

gierige mensen, en interpolm verkoopt wel stekkies maar alleen op dinsdag en donderdag.

omfg pee, heb je het nog niet door ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of interpolm zelf hier zo blij mee is..

 

Ik weet het wel zeker eigenlijk.

 

Wanneer verwijdert een mod of admin die berichten hier nou? Kheb al 2 keer de thread gereport. Zeggen dat ze geen stekken verkopen heeft totaal geen zin nadat iemand anders heeft gezegd dat ze daar wel stekken kunnen halen. Elke hint dat die growshop stekken verkoopt is er 1 te veel.

 

Maar dit duurt duidelijk te lang nu. Deskone, koop hersens.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...