Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

DolleHenk

Koop Geen Gorilla Glue Zaden eigen merk Bij De Dutch HeadShop

Recommended Posts

ik had 15 zaden gekocht bij de DHS voor buiten te kweken. ik kweek ze altijd op in potten als ze groot genoeg zijn gaan ze naar buiten .

toen ik de zaden binnen kreeg. zag ik al dat  het niet al te besten zaden waren. sommigen waren echt super kleine miere neukerge zaadje s .zie het op de foto

small.IMG_20210601_173934564_HDR.jpg.8bf

diep in me hart wou ik ze al gelijk in de prulebak gooien. maar ik heb ze toch een kans gegeven .

hier zie je het resultaat de achterste rij en de midelste rij zij van DHS.

de onderste rij zijn van 3 anderen zaden shops 1 x Sorbet 3 x GG 2x Zkittlez

ze zijn allemaal tegelijk geplant je zie het al duidelijk iedreen is gewaarschud   :)

small.IMG_20210625_093843233_HDR.jpg.b66

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn gewoon uitgekomen toch. Wat maakt het formaat van de zaadjes dan uit?

En niet elke soort groeit even hard toch. dat maakt het nog niet per definitie een kut plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga niet eens in discussie met mensen die al denken dat het  niet uit maak . of je zaadje klein of groot formaat hebben .

of hoe zaadje s er uit ziet het is gewoon een bagger genetica geen groei kracht je ben toch  niet blind .

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er afgelopen jaar nog eentje gekweekt en was zeer tevreden, iets van 75g geoogst van 1 plant, zelfs zaden bij besteld maar nog niet gebruikt.

 

Grootte van zaden zegt inderdaad niks. Is puur genetisch bepaald en wordt doorgegeven door een ouder. Sannie had volgens mij ook kleine zaden en kiemden en groeiden gewoon prima. 

Edited by HolyHerbs

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, DolleHenk said:

ik ga niet eens in discussie met mensen die al denken dat het  niet uit maak

Gooi jij in het vervolg lekker al je kleinere zaadjes maar weg joh, meneer de botanist.

Het zijn inderdaad ook alleen de planten uit kleine zaadjes die langzaam groeien :wacko: 

Ze groeien vooralsnog zeer langzaam. Zou zomaar een kutplant kunnen zijn, maar om ze op basis van 1 eigenschap al weg te zetten als zodanig lijkt me een beetje kortzichtig.

Edited by cannarie
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop je er 5 dan betaal je €4,- per stuk. 

Voor een dubbeltje op de 1e rij. Effe wat minder blaken Dollehenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger waren de mannetjes ook altijd het mooist en grootst?  Je moet wachten tot het eindresultaat sinds je nu totaal niets kunt zeggen, dit noemen ze dus ne clown-thread.  Het enige dat je nu kan zeggen dat beide soorten duidelijk verschillend zijn in dit stadium, dit kan later nog sterk veranderen en das dan zo'n thread waar op het einde toch de gorilla mss het best eruit komt?

Iedere soort heeft z'n eigen sterkten, maar bijna zeker dat de tweede soort meer percentage sativa in de genetica heeft waardoor die sneller kan groeien.  Dit is zoeits als ne bestelling doen bij ne shop en de volgende dag ne review schrijven dat je bestelling nog niet aangekomen is hehe

Als het in de bloei slecht gaat, dan mag je klagen, de leute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...