420man010 1,106 Posted Tuesday at 06:37 PM Is lekker man die Uruzgani 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
al green 462 Posted Friday at 06:48 AM On 6/19/2022 at 11:54 AM, dilago said: De Amnees en Uruzgan moeders maken het goed. Ze waren te groot om een kap overheen te zetten dus moesten ze wat wennen aan de lage luchtvochtigheid maar ze zijn aangeslagen en gaan in de nabije toekomst lekker naar buiten! En de stekken die ik hier van gesneden heb gaan ook prima. Het zijn niet moeders mooiste maar dat maakt niet uit. De S.O.G. stekken wiens moeder buiten staat staan te wortelen. Zodra ze voldoende wortels hebben vliegen een paar uit naar bevriende kwekers en de anderen zullen behandeld worden tegen beestjes die inherent zijn aan de stekkensport. Realisten weten dat en de anderen pakken beter zaad. het zijn niet alleen de beestjes........ Quote Share this post Link to post Share on other sites
dilago 4,764 Posted Friday at 08:49 AM (edited) Leer eerst maar eens te zien wanneer wietplanten klaar zijn @al green i.p.v. mij te vervelen. Edited Friday at 02:41 PM by dilago 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
al green 462 Posted Friday at 01:33 PM owww, je hebt je kwaadaardige tekst weer verwijderd Quote Share this post Link to post Share on other sites
dilago 4,764 Posted Friday at 02:40 PM Als je zo begint zet ik het wel terug. En zou je zo vriendelijk willen zijn op te tyfen uit mijn topic? Bij voorbaat dank. Quote Share this post Link to post Share on other sites
al green 462 Posted Friday at 03:34 PM 53 minutes ago, dilago said: Als je zo begint zet ik het wel terug. En zou je zo vriendelijk willen zijn op te tyfen uit mijn topic? Bij voorbaat dank. O ja de tekst is iets aangepast weer terug. Gelukkig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dilago 4,764 Posted yesterday at 07:33 PM Ondertussen heb ik de S.O.G. genetica veilig gesteld. Nog even wachten op de wortels maar dat gaat helemaal goed komen. Quote Share this post Link to post Share on other sites