Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Skunkie

Bob Marley's Best

Recommended Posts

Guest Skunkie

Ik heb dit jaar een Bob Marley's Best (uit zaad (HQ) staan en vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze soort, Ze staat in een pot van 7,1 liter normaal gesproken zou ik dr in een specie kuip gezet hebben, maar ik ga half of eind augustus verhuizen en om dan 3 volle kuipen op de aanhanger te zetten vind ik vragen om problemen. Dus deze kleine pot zal het dit jaar moeten doen, maar volgend jaar in m'n nieuwe huis lekker in de volle grond ;)

 

Maar ik vraag me eigen toch af wat voor resultaat deze pot me straks oplevert.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heb ervaring met die soort, beelf staan tot november bij mij, echt een kutplant, schrale opbrengst, groeide langzaam en bloeide veel te lang, de wiet had echter wel een goede smaak, maar de sterkte liet te wensen over.

 

ik vind de pot vrij klein, ik had hem vorig jaar in een 27 liter pot staan, plantje werd anderhalve meter hoog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Skunkie

Ja de pot is inderdaad niet groot maar ik moet hem wel kunnen verhuizen en een plant van 1,5 meter op de achterbank is volgens mij ook geen sucses ik wil hem toch wat kompacter houden. Ik denk er aan dr een of twee keer te toppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja de pot is inderdaad niet groot maar ik moet hem wel kunnen verhuizen en een plant van 1,5 meter op de achterbank is volgens mij ook geen sucses ik wil hem toch wat kompacter houden. Ik denk er aan dr een of twee keer te toppen.

Zeker doen vooral in het begin, mijn plant was nogal slank....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Skunkie

Zou het nog verstandig zijn half augustus over te potten? Of zal ze in de bloei niet veel meer hebben aan die extra grond

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...