Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Damper

Royal Jack Automatic - eerste kweek ooit, achter glas

Recommended Posts

Even een update, wat groeit ze nog ver zeg! Maar nu beginnen de topjes echt aangemaakt te worden, erg leuk om te zien. 

 

IMG_20210609_153823.thumb.jpg.3bee7eb1934a3a6574affde6f71e54a6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer een paar weken verder, ze begint nu echt meerdere toppen aan te maken, er is niet echt één hoofdtop.

 

Ik lees wel eens over knippen in de bloei om mooiere en betere toppen te krijgen. 

Is dat aan te raden bij een autoflower?

Dit ivm stress?

 

Nog even een foto van hoe ze er nu bij staat:

IMG_20210618_144105.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Damper

Geen blad verwijderen op een autoflower,tenzij het droog en knisperig bruin is^_^
En toppen al helemaal niet hehehe:rofl

 

Mooie plant word het al wel,gewoon zo doorgaan is mijn advies tot dusver op het oog.
Lekker auto jackie in je bekkie straks:icecream:
 

Blessings!:spliff:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je reactie en je compliment. 

Ik hoop ook dat ze nog ff lekker doorbloeit. 

Ik had wel eens gelezen dat je kleine topjes kon wegknippen om meer energie naar de grotere toppen te laten gaan. 

Maar bij een autoflower te veel stress dacht ik al. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu komt de grote vraag, wanneer oogsten?

Ik lees dat autoflowers slecht aantonen wanneer ze er klaar voor zijn en dat zelfs bepaalde toppen eerder rijp zijn dan anderen waardoor je soms in delen oogst.

De trichomen bekijken is het beste advies, lijkt. 

Ik heb geprobeerd hier foto's van te maken want ik vind het namelijk heel lastig. 

Ten eerste zou ik dikkere toppen willen (uiteraard) maar misschien moet ik het hier mee doen.

Dus ik ben wel bang te vroeg de schaar erin te zetten.

Hebben jullie tips/advies?

(edit: owja, ik zit nu bijna exact op 2 maanden 30-4 kwam ze boven de grond. Deze soort zou 10-12 weken moeten doen dus volgens voorschrift zeker nog 2 weken, beetje verrekend dus)

IMG_20210626_095826.jpg

IMG_20210626_095841.jpg

IMG_20210626_102819.jpg

IMG_20210626_102911.jpg

IMG_20210626_065544.jpg

IMG_20210626_095728.jpg

IMG_20210626_095730.jpg

Edited by Damper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zo naar die fotos kijk denk ik zeker nog 4 weken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even geduld dus. 

Heb trouwens wel weer last van die varenrauwmuggen, probeer de meeste te vangen met gele plak vallen. Maar lukt niet helemaal. Ze kunnen volgens mij niet zo veel kwaad, toch? Meer bij jonge plantjes ivm wortelgroei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het vergelen van de onderste bladeren begint nu echt. (er hangen ook gele plakvallen)

Volgens mij nog steeds normaal gedrag voor een plant aan het eind van z'n Latijn zit.

Ik probeer te zoeken naar amberkleurige trichomen, maar die zie ik nog niet.

 

IMG_20210701_161914.jpg

IMG_20210701_161922.jpg

IMG_20210701_161946.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/1/2021 at 4:23 PM, Damper said:

Het vergelen van de onderste bladeren begint nu echt. (er hangen ook gele plakvallen)

Volgens mij nog steeds normaal gedrag voor een plant aan het eind van z'n Latijn zit.

Ik probeer te zoeken naar amberkleurige trichomen, maar die zie ik nog niet.

 

IMG_20210701_161914.jpg

IMG_20210701_161922.jpg

IMG_20210701_161946.jpg

Die kan nog wel ff.Vergeling van de onderste bladeren duidt op stikstoftekort, maar dat is normaal bij een plant in de bloei.Bladeren geel in het midden van de plant duidt op magnesiumtekort, maar opgelost worden door bitterzoutoplossing te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb haar inmiddels gechopt.

Ze hangt al te drogen, heel wat van de bloeiharen waren ingedroogd.

Dus maar geknipt en opgehangen in kast met pc afzuiging. Misschien iets te vroeg, maar veel, bijna allemaal de trichomen waren echt melkachtig. Ik wilde juist niet de cbd erin IMG_20210706_213604.thumb.jpg.5ccc3efea4b705ce2a28bd9cdba5fbb3.jpg

Edited by Damper

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Damper Mijn ervaring met de meeste autoflowers is dat ze beter wat overrijp kunnen zijn dan te vroeg omgelegd,persoonlijk houd ik wel van een heel klein beetje afbraakproducten erin.
Ik vind dat dat nou juist de high wat meer balans geeft,niet alles draait om thc delta 9 op zichzelf is mijn mening.
 

Een heel klein beetje cbd erin is juist fijn,maakt het een heel stuk minder paranoia wietje en toch nog lekker high hoor:verrygood
1of 2% minder of meer thc voel je zelf niet zoveel verschil in,en je merkt wel het verschil met de afbraakproducten die je inruilt voor dat kleine kutbeetje thc:lol:
 

Dus ik had haar minimaal nog 2 weken gegeven,miss. zelfs 3 weken.;)
 

Mijn credo is.....
Als ze nog veel drinken,gebeurt er nog genoeg in de plant zoals harsen aanmaken.

 

zodra dat drinken minder word kunnen ze om:execute
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik -achteraf- ook wel iets te vroeg ben geweest.

De toppen hadden denk ik wel beter kunnen ontwikkelen.

Maar zoals gezegd het is mijn eerste plant ooit, en ik heb stiekem al geproefd en het is een heerlijk wietje (ik verdamp en krijg echt alle smaken goed binnen) dus ben wel tevreden. 

 

Nu goed drogen en curen. Hier nog tips over?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...