Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest MissTique

Bubblegum 11 Dagen Oud

Recommended Posts

Guest MissTique

Hier twee foto's van de dametjes, ze zijn nu 11 dagen oud en zijn gisteravond op 12/12 gezet. Groeien en bloeien maar ladies ;)

 

 

forum001.jpg

forum002.jpg

 

Groetjes,

Missy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MethodZen

Ziet er gezellig uit ;) succes met de kauwgom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omfg, Bubblegum, mn favo wiet tot nu toe (kmoet nog heeel wat uit proberen)

Mag ik de specs van de kast weten mischien (grote, watvoor lamp etc etc)

Ziet er tot nu geweldig uit igg! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MissTique
Omfg, Bubblegum, mn favo wiet tot nu toe (kmoet nog heeel wat uit proberen)

Mag ik de specs van de kast weten mischien (grote, watvoor lamp etc etc)

Ziet er tot nu geweldig uit igg! ;)

Maar natuurlijk mag je dat weten :rofl

 

het is 1 bak van 4.00x1.00x0.50 en 1 bak van 3.5x1.00x0.50, en we gebruiken 7 x 400w lampen. In totaal hebben we nu 260 plantjes staan.

 

Ik blow zelf niet, maar van deze oogst zal ik er zeker 1 proberen, schijnt nogal zoet van smaak te zijn he?

 

Greetzzz,

Missy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow dat zijn aardige kasten :D zieje echt niet aandie foto's (igg ikniet) maar nog steeds heel mooi...

Bubblegum heeft idd een zoete smaak, en ook een wat andere geur dan de standaard wietjes hier (White widow, SWW, Sneeuwwitje)

Ik vind het persoonlijk ook een echte "head" wiet je voelt hem echt helemaal inje kop spacen :P wat ik alleen maar goed vind :) Het kan natuurlijk zijn dat jij hem minder goed vind, maar head wietjes zijn mn favo wietjes, daarom rook ik ook vaak hasj :rofl

Van bubblegum krijgik ook vaak wel lachkicken, vooral een lekkere wiet om naar zo'n Wiet-humor film (of gewoon een comedy) te kijken dus... (How high bijv)

Maarja, als het helemaal klaar is (over een paar weken :D ) moet je maar zeggen wat je er van vond! ;)

igg succes er verder mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MissTique

Ik zal het je wel laten weten, ik krijg nu al zowat een lachkick als ik eraan denk.

 

het zijn btw geen kasten hoor, het is gewoon een kamer waar de bakken in staan.

 

ciao ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MissTique

Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee, ik heb ze voor het eerst en daarvoor had ik er zelfs nog nooit van gehoord... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest twistedplantz
Hier twee foto's van de dametjes, ze zijn nu 11 dagen oud en zijn gisteravond op 12/12 gezet. Groeien en bloeien maar ladies ;)

 

 

forum001.jpg

forum002.jpg

 

Groetjes,

Missy

Tering, dat ziet er goed uit... kost dat niet een vermogen het zo ver te krijgen???

En F*cking veel werk?

 

Suc6 er mee :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MissTique

Dat het wat kost maakt niet uit, als het goed gaat krijg je het er veelvoudig voor terug... En werk, ja... Het is veel werk, het hoeft niet veel werk te zijn maar ik maak er veel werk van omdat ik het leuk vind om te doen, het blijven toch je kinderen he ;)

 

Groetjes,

Missy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest twistedplantz
Dat het wat kost maakt niet uit, als het goed gaat krijg je het er veelvoudig voor terug... En werk, ja... Het is veel werk, het hoeft niet veel werk te zijn maar ik maak er veel werk van omdat ik het leuk vind om te doen, het blijven toch je kinderen he :D

 

Groetjes,

Missy

Damn, je hebt helemaal gelijk! Het blijven je kinderen :rofl

pffff, dat ziet er echt gewoon LEKKER uit haha! ;)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ps:10 dagen 18uur , doe je als je 10/15op m2 hebt staan, verdringen erlkaar wordt geen ondertoppen voor jou planten

 

sorry, maar wat is dat voor kweken (amsterdams kweken), 7x400 watt en dan 260 stuks, wat wil je oogsten 1.5 kilo, pomp meer geld in je hok meer lampen!!!!!! minder planten op een m2, dat ze dat niet in de grow shop zeggen..

 

 

? :D :P :D :) :rofl ;) :rofl

 

 

onder 7x600watt zet ik er 80 neer, zou er niet meer dan 15 op m2 neer zetten, en op elke m2 een 600watt sowieso reken uit...

 

 

ik jou hok zou ik (elke goede kweker) maximaal 150 stuks neer zetten.. 20 op m2

 

en 8x600watt of 10x400watt

 

 

PS: W8 MET JE BOZE REACTIE, W8 TOT JE HEBT GEOOGST EN JE ZULT ZEGGEN JAH HIJ HAD GELIJK!!!!

 

ALS JE 1.5KILO HAALT MET DAT HOK BEN JE KNAP BEZIG!!!!

 

Vind het zo zonde als mensen zo hun hokken verneuken met hoofdletter N

Share this post


Link to post
Share on other sites

How , wacht eens even , de mannetjes moeten er nog vantussen ,dan is er weer ruimte . Of zijn het female seeds waar mee wordt gekweekt ?

 

Rollermans : De hoeveelheid planten per M² ,daar speelt niet alleen de lengte van de groeiperiode een rol in maar ook het ras . Een volle Indica kun je vele meer groei geven omdat ze een stuk sneller stoppen met groeien in de bloei.

Met een volle Sativa moet je met zaad gelijk op 12/12 starten anders worden ze meer dan 1 meter hoog .

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 1x lezen weten we het ook wel hoor atmo ;)

 

Was me ff ontgaan ,is nu weer weg

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe dan ook , je zet geen 270stuk neer onder 7 lam :D :P :D :) pies..

 

en dan ook nog op 7m2.......

 

 

 

Wie dat ontkent kan niet kweken , of kweekt micro :lol: :lol: :rofl :wOOt :rofl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies geen 270 stuks . Maar rekenen we 50 % mannen dan hebben we er nog maar 135 wat wel weer een logisch aantal is. Hopelijk staan ze in dit geval in losse potten.

 

Kweek je met zaad en korte groei periode dan kun je gerust 20 planten per M² zetten omdat ze minder de breedte ingaan als stekken.

 

Onder 400 watters is het inefficiënt om planten te kweken die hoger worden dan een cm of 70 a 80 . Het licht reikt toch niet dieper je gewas in . Om het groei en bloei patroon van een bepaald ras te leren kennen is het handig om een micro kweekje op te zetten voordat het echte werk begint . Zo kun je het aantal planten per M² ,en lengte van de groeiperiode beter bepalen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe dan ook , je zet geen 270stuk neer onder 7 lam :D :P :D :) pies..

 

en dan ook nog op 7m2.......

 

 

 

Wie dat ontkent kan niet kweken , of kweekt micro :lol: :lol: :rofl :wOOt :rofl ;)

Ach joh.. 35 of 38 per m2 om die 3 zal het beslist niet gaan....

 

En het is ZEKER wel mogelijk!

 

Zie m'n snowballs verslag, 35 stuks op 1 m2

 

http://www.wietforum.nl/editie6/index.php?showtopic=12713

 

Groetjes Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zei ik over micro kweken, of je kweekt micro...

 

waarom 35 op 1m2, als je er 10 neerzet oogst je evenveel..

 

 

Wie kweekt er nou in een hok met 7x400watters met zaad :D, ik kan het even niet begrijpen :rofl

 

Maar mannetjes en vrouwtjes naast elkaar is ook niet de oplossing ;)

 

 

wat gebeurt er dan..............

 

hier nog effe een tip:

 

Praat nooit over je hok(ken), je zet toch ook niet in de krant dat je kweekt , internet krant komt op het zelfde neer , iedereen ziet je hok, internet ook voor iedereen bereikbaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Praat nooit over je hok(ken), je zet toch ook niet in de krant dat je kweekt , internet krant komt op het zelfde neer , iedereen ziet je hok, internet ook voor iedereen bereikbaar..

Ben ik het mee eens...als je toch een redelijk grote tuin in je huis hebt zou ik daar ook niet mee tekoop gaan lopen en snap dus ook niet dat mensen dit wel doen. (Niet dat het niet leuk is om te volgen natuurlijk ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach jong, het was puur een test van mij!

ik behaal met 4 planten dezelfde opbrengst dus, ,maar daar niet van.

 

'k neem aan dat Missy met stekken gewerk heeft.

 

gr m.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar missy,

 

volgende keer beter, maar zo verneuk jij je eigen hok,

 

MaxiMaximaal 25 op m2,

(Ga niet van een indica of sativa uit, want indica geef je gewoon een langere groei)

Maximaal 20 op m2

normaal 10 tot 15m2

 

 

Ga ervan uit, draai je klein dus max 10 lampen, gebruik grote potten 11liter..

2 weken 18uur + ook nog een keer toppen...

 

Ga hier vanuit,

 

1.5x 400 op m2, of 1 x600wat..

 

 

400watters hang ik met de kappen tegen elkaar aan , dus geen tussen ruimte , 600watt ongeveer 10cm..

 

Sluit een watersysteem aan , zodat de planten elke dag zelfde tijdstip water krijgen en gedoseerd kunnen opnemen inplaats van om de 2dagen een plens..

 

Beter te weinig dan teveel water, Power set er tussen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
waarom 35 op 1m2, als je er 10 neerzet oogst je evenveel..

Voor 10 planten per M² heb je meer (dure) groeitijd nodig dan wanneer je er bv 20 zet. Het toppen van planten geeft ook nog eens enige vertraging.

 

Je ziet het toch vaak genoeg : sea of green , kweekketels, enz allemaal met veel planten per oppervlak.

 

Wie kweekt er nou in een hok met 7x400watters met zaad :rofl, ik kan het even niet begrijpen ;)
Dat gaat toch prima met een stuk of 140 vrouwelijke zaailingen?

 

De mannetjes gooi je er al uit als ze nog geen 15 cm hoog zijn(door de groei periode volledig weg te laten,12/12 from seed to harvest )

 

Praat nooit over je hok(ken), je zet toch ook niet in de krant dat je kweekt , internet krant komt op het zelfde neer , iedereen ziet je hok, internet ook voor iedereen bereikbaar..

 

Voor zover ik weet is er nog nooit niemand opgepakt als gevolg van het plaatsen van z'n kweekfoto's hier op het forum ,in al die jaren niet ,want wie zegt er dat die foto's ook echt van jouw planten zijn. Men gaat niet willekeurig forums controleren op zoek naar kwekers , doen ze dat wel dan is er al een andere aanleiding om iemand als verdachte te zien . Pas na het starten van een officieel onderzoek heeft men de bevoegdheid om bijzondere opsporingsmethoden te mogen toepassen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...