Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ganjagod

Slakken

Recommended Posts

Hey,

 

ik heb een 10 tal dagen geleden een paar plantjes in een verlaten veldje geplaatst. Toen ik gisteren ging kijken hoe ze het maakten merkte ik dat slakken er wat van hebben gegeten (vooral van de onderste blaadjes). Toch blijven de plantjes precies mooi en stevig verder groeien. Kan het zijn dat dit slakkenprobleem niet zo erg is dan?

 

Thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn wel meer insecten die graag een blaadje wiet lusten hoor:d

maar al toch wat maatregelen nemen .

strooi rond je plant kleine scherpe steentjes daar houden ze niet sow van.

altijd zonde als je plant word opgegeten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toen ik gisteren ging kijken hoe ze het maakten merkte ik dat slakken er wat van hebben gegeten (vooral van de onderste blaadjes). Toch blijven de plantjes precies mooi en stevig verder groeien. Kan het zijn dat dit slakkenprobleem niet zo erg is dan?

Hallo,

Ik heb ook veel last van slakken gehad. Ik had kleine bakjes met bier erin bij de stam van de planten neergezet. De volgende dag ging ik kijken en lagen er 5 slakken in. Dus die slakken houden meer van bier dan van wiet!?!?!?!

 

Of slakken schadelijk zijn voor je plant weet ik niet, maar of de gedachte dat er slakken allerlei uitwerpselen in/op je plant achterlaten is nie heel fijn............

 

Master_Hugo

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik te laat geweest met me steentjes gvd,purple power bijna opgegeten ,maar rare is afghaan staat ernaast die laten ze met rust nog niets van afgevreten door insecten.niet lekker genoeg,

ja idd bier truuk werkt ook,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...