Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zijksnor

barneysfarm zaden

Recommended Posts

ZIjn er nog meer mensen met slechte ervaringen met de zaden boer? bijna de helft van mijn aankoop kon ik na weken in de prullenbak gooien, krijg te horen na contact gelegd te hebben een soort eigen schuld dikke bult antwoord en dat ik naar vervanging of mijn geld kan fluiten...

toch duur geintje achteraf, heb in verleden veel betere ervaringen met andere zaad banken gehad...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zelf geen hele slechte ervaringen met Barney's Farm, ben er eigenlijk zeer tevreden over :rofl

Wat er er dan niet goed aan, ben ik wel benieuwd naar :innocent:

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel lulverhalen bij dat zaad van Barney.

Zoals dit:

This wonderfully balanced hybrid exhibits heavy sativa growth patterns that help to make her a heavy yielding production factory, with some growers able to achieve more than 1kg per plant when treated with love!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik 30 zaden koop (bijna 300 euro) verwacht ik toch zeker 99% ontkiem resultaat zoals als ik al jaren ervaar, contact opgenomen via email  en krijg te horen dat ik er maar 6 mocht kopen (beetje laat en onzinnig) en dat ze niks voor me konden betekenen...

uiteindelijk zijn er 20 ontkiemd maar dat was niet het plan.... nogal een slechte service om meteen de fout bij de klant te leggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zijksnor,

Ik heb wel eens bij Tropicanna Banana dat er 60% niet ontkiemd was, maar kon ook aan mijn manier zijn (beetje te nat) 

Welk soort had je? 

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kweek nu voor de eerste keer met zaden van Barney's. 3/3 ontkiemd, 1 verloren, mede door eigen laksheid maar was ook duidelijk het mindere plantje van de 3. Had wel al wortels zichtbaar na 12 uurtjes weken in kraanwater iets boven kamertemperatuur. Tot nu toe ook dik tevreden, de plantjes zelf gaan hartstikke goed.

En tja, denk dat er wel meerdere breeders zijn die soortjes hebben die iets moeilijker doen. Vorige ronde 4/5 strawberry haze zaden niet gelukt, wel een nieuw pakje van de handelaar gekregen. Weet dat sommige soorten van Greenhouse ook een wat mindere reputatie hebben, maar vind wat eruit komt vaak wel de moeite waard.

Wel slecht van de service trouwens, vraag me af wat ze met zo'n houding denken te bereiken.

1 hour ago, FoolOnTheHill said:

Veel lulverhalen bij dat zaad van Barney.

Zoals dit:

This wonderfully balanced hybrid exhibits heavy sativa growth patterns that help to make her a heavy yielding production factory, with some growers able to achieve more than 1kg per plant when treated with love!

Maar is dit ook niet iets wat bijna alle breeders wel doen? Die dingen moet je denk ik gewoon een beetje met een korreltje zout nemen.

Edited by MarcoCSection

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweek al jaar of 20 uit zaad en dit is me nog nooit overkomen weet heus wel wat je wel en niet moet doen om ze te ontkiemen

en in het verleden met andere zaad banken ook wel eens een paar die nets deden en kreeg gewoon een paar nieuwe ... zo zo het moeten horen vind ik voor die prijzen... just my 2 cents eeen gewaarschuwd mens telt voor 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar welk soort was het?

Je zal ook vast niet de eerste zijn die er over klaagt,
en zullen er vast ook wel een stel mensen langskomen waarvan de zaden wel gewoon ontkiemen maar zo hun geld of extra zaden terug te kunnen krijgen:innocent:\

En net watMarco zegt, elke breeder heeft vaak wel iets, maar dit is wel heel ernstig:wacko:

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb goeie ervaringen met barneys farm. 

Maar moet er tegelijkertijd wel bij zeggen dat er ook doorverkoop zaden tussen zaten van een andere breeder die bij barneys werden aangeboden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorilla skittles waren het meer dan 30% uitval misschien een slechte badge 

 

Ze zullen wel.op ieder dubbeltje moeten letten nu er geen hond naar shop komt met die prijzen  de Amerikanen ook niet meer die zo 20 euro plus voor een speciaaltje over hadden mij zien ze er nooit meer in ieder geval als top tot was had ik het ook gemeld net weer een korting aanbiedingen van 35% van mijn oude supplier ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook zonet nog 2x pineapple chunk besteld van barneys farm. 1tje als backup, ik dacht je weet maar nooit en ik wil weer geen weken achterstand oplopen. Heb ze mooi nog alle 2 de vuilbak mogen ingooien. Kwamen van wietzaadjes.nl dusja wie weet hoe(/lang) zijn ze daar bewaard geweest? Moet verder wel zeggen dat alles van hun huismerk wel al steeds ontkiemd is bij mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt @al green, hun service is echt heel goed :tu

Ik heb van de week nieuwe zaden besteld van Barney's Farm , Mimosa X Orange Punch. Eens kijken wat er gebeurd :P

Gr, X

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oi dat is een mooie als ik de omschrijving lees. Mooi laag blijvend soortje 

Succes ermee

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje laat maar uiteindelijk is het netjes opgelost door Barneys dus happy :fish: (wilde ik nog even kwijt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...