Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest JackHerrer

Koude Temperaturen Buiten!

Recommended Posts

Guest JackHerrer

k heb nu sinds 4 dagen 2 ontkiemde zaadjes in de grond gestopt, maar wat een kutweer!! temperaturen komen nauwlijks boven de 14 graden volgende week wordt het 1 à 2 graden s'nachts!

 

bovendien zijn mijn plantjes nog steeds niet boven de grond gekomen. hoelang duurt dit normaal gezien ( mijn eerste kweekje en ik brand van ongeduld :verrygood )

 

zou ik nu best mijn potjes binnen pakken s'nachts of zijn wietplanten sterker dan ik vermoed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hihi als je die dingen met dit weer buiten hebt, en ze zijn niet ontkiemt denk ik niet dat ze nog boven zullen komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest JackHerrer

ze waren dus al ontkiemt, en last van de regen hebben ze alvast niet ( afdakje )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ook plantjes buiten gezet twee gaan niet erg goed die andere iets beter maar ook niet op en top kan dit door de temperatuur komen en is het misschien verstandig om ze eerst nog even binnen te zetten. Of misschien alleen snachts alleen? dit waren trouwens stekkies

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan het beste je plantjes rond half mei buiten zetten een weekje eerder maakt ook niet uit maar de temperatuur is nog steeds niet optimaal en is zeker slecht voor kleinere plantjes ik heb mijn plantjes nu achter het raam staan en zijn nu tussen de 30 en 40 cm met goed weer staan ze buiten en snachts staan ze binnen ik zet ze half mei buiten en dan weet ik haast zeker dat het wel goed komt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah maar niet iedereen heeft al van die groten sterken planten als jij hehe :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...