Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

420man010

Mijn kweekverslagen

Recommended Posts

Zoals het er hier nu voor staat, zeker wat betreft de onzekere toekomst van het forum, vind ik het juist weer prima dat er een alternatief bestaat waar we elkaar nog kunnen blijven vinden mocht hier de stekker er een keertje definitief uitgetrokken worden binnenkort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discord.. voor je eigen sociale bubble en iedereen die niet 'positief' genoeg is kick je:tu
 

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een aannames allemaal weer, beetje jammer want zo zit ikzelf niet in elkaar en Xaim en Kluns (de admins) ook niet. Vertel je nu wat over de Discord of hoe je zelf in het leven staat? Ik zou zeggen: kom eens kijken, weg gaan kan altijd nog. En dan pas oordelen?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, jammer dat je er bij voorbaat al zo over denkt, LC. Ik zou het mooi vinden om je daar ook tegen te komen.:tu

Edited by Twiet
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit alleen op openbare fora waar je allerlei typen mensen tegen komt waar je normaal niet naar om kijkt en dat vind ik op uitingen zoals een Discord nou net niet.

Mijn ervaring (oa Opengrow en WF sinds een paar jaar) leert dat je juist door die contacten dingen anders leert te bekijken en daar veel van leert.

Op besloten servers zul je mij ook niet onder een andere nick aantreffen.

Edited by lostchild
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het met LC eens, maar op dit forum zit een ledenstop?

Ik post momenteel geen foto's meer zolang de toekomst onzeker is of dat het forum nog door gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, 420man010 said:

Wat een aannames allemaal weer, beetje jammer want zo zit ikzelf niet in elkaar en Xaim en Kluns (de admins) ook niet. Vertel je nu wat over de Discord of hoe je zelf in het leven staat? Ik zou zeggen: kom eens kijken, weg gaan kan altijd nog. En dan pas oordelen?

 

Ja allemaal leuk en aardig maar WIJ VAN WC EEND DOEN DAT NIET WANT WIJ DOEN DAT NIET OMDAT WIJ DAT NIET DOEN DUS DOEN WIJ DAT NIET. 

 

Dus misschien is jou "mening" ook wel een aanname. Je weet evenveel als je weet, geen drol meer. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb totaal geen ervaring met discord dus weet eerlijk gezegd niet waar ik terecht gekomen ben. 

Eerste indruk is niet negatief, maar vooralsnog vind ik een forum zoals dit wel overzichtelijker. Misschien gewoon kwestie van wennen.

Hoewel dit forum de laatste tijd ook niet echt meer overzichtelijk is te noemen vanwege die megaspammer die hier al een hele tijd ongestoord zijn gang kan blijven gaan. En uiteraard helpt een gesloten registratie ook niet echt mee om wat leven in de brouwerij te houden.

Tot slot de afwezigheid van moderators, dit zorgt er misschien juist wel weer voor dat er nog steeds mensen actief zijn hier.

Ik vind het vooral prettig dat dmv discord ik niet zomaar ineens van de 1e op de andere dag met niemand van de mensen die ik hier heb leren kennen meer in contact kan komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar even eerlijk, waarvoor zitten we hier? onszelf te helpen mbt tot de "hobby". 

Als je na hoeveel jaren nog steeds niet weet hoe je zelf een probleem kunt analyseren door een gerenommeerde theorie toe te passen en daardoor extreem maatwerk te leveren, pas je dan wel in deze "hobby" of gaat het toch om iets anders dan verder komen?

Je moet het systeem om iets te begrijpen willen begrijpen, niet alleen het begrijpen opzich. Hoe ga je het anders in je eentje redden?

Ik merk dat mensen elkaar nodig blijven hebben omdat ze eigenlijk niet in de wereld van de ander willen/kunnen/durven komen dus ook nooit de eigenschappen van 2 mensen kunnen samenvoegen.

Mensen die soms chaotisch en onsamenhangend lijken letten misschien wel het meest op informatie die niet vooraf bevestigd hoeft te worden. Ze zijn niet op het pad van bevestiging maar van ontdekking.

Het verschil zit misschien in intelligentie/karakter/opvoeding/ervaringen geen idee, maar wat ik wel weet is dat de een meer leert van dezelfde ervaring dan een ander die de een maar blijft uitlachen omdat hij er niet SJIEK uitziet omdat de info die hij tracht te begrijpen zo groot is dat zijn hoofd ontploft.

Er zijn dimensies maar dat wordt niet gezien door mensen met 1 doeleinde. Wanneer je OPRECHT INTEGER BENT ALTIJD, voeg je dimensies samen en groeit je intellect. 

Maarja, daar hebben mensen geen tijd voor want tijd schijnt geld te zijn terwijl je met geld dus geen ene kanker opschiet op gebied van kennis/bewustzijn/zelfreflectie/vrienden. Tenzij jij je vrienden hebt verworven dmv van geld, dan ben jij echt het type waar ik het over heb, ECHT HEEL FIJN VOOR JE DAN, want dan JIJ HEEL ERG SNAPPEN HET.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, HolyHerbs said:

Ja allemaal leuk en aardig maar WIJ VAN WC EEND DOEN DAT NIET WANT WIJ DOEN DAT NIET OMDAT WIJ DAT NIET DOEN DUS DOEN WIJ DAT NIET. 

 

Dus misschien is jou "mening" ook wel een aanname. Je weet evenveel als je weet, geen drol meer. 

Welke mening? 

LC komt met aannames terwijl hij niet weet hoe die Discord in elkaar zit en wie wat doet daar. 

Nou vooruit, jullie je zin dan, wij zijn wel zo man. 1 verkeerd woord of wat dan ook en je bent meteen gebanned. Beetje een gestapo sfeertje :( 

Jullie zitten natuurlijk nog hier (en niet op de discord) omdat je het forum trouw bent en wilt redden :rolleyes:

Laat me dan ook ff weten wie van jullie Sannie geld heeft geboden om het forum over te nemen en met welke topics jullie het forum overeind houden? 

Of wat jullie alternatieven zijn?

 

2 hours ago, lostchild said:

Ik zit alleen op openbare fora waar je allerlei typen mensen tegen komt waar je normaal niet naar om kijkt en dat vind ik op uitingen zoals een Discord nou net niet.

Mijn ervaring (oa Opengrow en WF sinds een paar jaar) leert dat je juist door die contacten dingen anders leert te bekijken en daar veel van leert.

Op besloten servers zul je mij ook niet onder een andere nick, dan ook niet aantreffen.

Nog meer aannames. En tja, dat jij dat doet, goed voor jou toch? Ieder zijn eigen keuzes en redeneringen hoor, even goede vrienden :tu

En waarom denk je dat je die dingen niet kunt op Discord dan? 

Maar goed, als straks het forum uit de lucht is, wat ga je dan doen? 

En dat alles gezegd hebbende, heb ik of Xaim/Kluns/Twiet bijv jou ooit het leven zuur gemaakt hier of je aangevallen? 

43 minutes ago, Twiet said:

Ik heb totaal geen ervaring met discord dus weet eerlijk gezegd niet waar ik terecht gekomen ben. 

Eerste indruk is niet negatief, maar vooralsnog vind ik een forum zoals dit wel overzichtelijker. Misschien gewoon kwestie van wennen.

Hoewel dit forum de laatste tijd ook niet echt meer overzichtelijk is te noemen vanwege die megaspammer die hier al een hele tijd ongestoord zijn gang kan blijven gaan. En uiteraard helpt een gesloten registratie ook niet echt mee om wat leven in de brouwerij te houden.

Tot slot de afwezigheid van moderators, dit zorgt er misschien juist wel weer voor dat er nog steeds mensen actief zijn hier.

Ik vind het vooral prettig dat dmv discord ik niet zomaar ineens van de 1e op de andere dag met niemand van de mensen die ik hier heb leren kennen meer in contact kan komen.

Vind ik ook Twiet, forum is wat overzichtelijker terwijl op discord er snel (te) veel voorbij komt. 

Aan de andere kant heb je ook sneller antwoord. Ikzelf vind het fijn om beide te hebben, daarom hoop ik ook dat het forum blijft na volgende maand. 

Daarnaast zitten we hier ook al n tijdje, dat mag ook wat waard zijn. Ikzelf ben alleen weg als t forum weg is. 

2 hours ago, Limbic said:

Ben het met LC eens, maar op dit forum zit een ledenstop?

Ik post momenteel geen foto's meer zolang de toekomst onzeker is of dat het forum nog door gaat.

large_sh1.jpg.f2c3372fd5542ca49a911d481a86d791.jpg

Begrijpelijk maar ook jammer want dat maakt t ook weer stiller hier

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, HolyHerbs said:

Maar even eerlijk, waarvoor zitten we hier? onszelf te helpen mbt tot de "hobby". 

Als je na hoeveel jaren nog steeds niet weet hoe je zelf een probleem kunt analyseren door een gerenommeerde theorie toe te passen en daardoor extreem maatwerk te leveren, pas je dan wel in deze "hobby" of gaat het toch om iets anders dan verder komen?

Je moet het systeem om iets te begrijpen willen begrijpen, niet alleen het begrijpen opzich. Hoe ga je het anders in je eentje redden?

Ik merk dat mensen elkaar nodig blijven hebben omdat ze eigenlijk niet in de wereld van de ander willen/kunnen/durven komen dus ook nooit de eigenschappen van 2 mensen kunnen samenvoegen.

Mensen die soms chaotisch en onsamenhangend lijken letten misschien wel het meest op informatie die niet vooraf bevestigd hoeft te worden. Ze zijn niet op het pad van bevestiging maar van ontdekking.

Het verschil zit misschien in intelligentie/karakter/opvoeding/ervaringen geen idee, maar wat ik wel weet is dat de een meer leert van dezelfde ervaring dan een ander die de een maar blijft uitlachen omdat hij er niet SJIEK uitziet omdat de info die hij tracht te begrijpen zo groot is dat zijn hoofd ontploft.

Er zijn dimensies maar dat wordt niet gezien door mensen met 1 doeleinde. Wanneer je OPRECHT INTEGER BENT ALTIJD, voeg je dimensies samen en groeit je intellect. 

Maarja, daar hebben mensen geen tijd voor want tijd schijnt geld te zijn terwijl je met geld dus geen ene kanker opschiet op gebied van kennis/bewustzijn/zelfreflectie/vrienden. Tenzij jij je vrienden hebt verworven dmv van geld, dan ben jij echt het type waar ik het over heb, ECHT HEEL FIJN VOOR JE DAN, want dan JIJ HEEL ERG SNAPPEN HET.

Ben ik het mee eens man maar goed, heeft dan verder echt niks waarde? Dan kunnen we net zo goed ook niet hier op t forum praten of op elkaar in gaan. In principe is alle info beschikbaar ja. En wat je zegt over ontdekking en ontwikkeling, ja helemaal gelijk man.

Maar, niet iedereen is zo ver als jij he ;)

Sommigen zullen ook hun hele leven niet zo ver komen, dat is hun programmering. Ook jij en ik zijn daar niet helemaal vrij van. In principe zijn we allemaal spiegels van elkaar en kunnen we op die manier (ont)leren.

Maar ja, anderen leren anders of langzamer, dat heeft niks met ons te maken. Of dat nou qua planten groeien is of hoe je door het leven gaat. De meeste mensen lopen in cirkeltjes rond en vragen zich af waarom ze niet verder komen.

Maar ja goed weet je, ook die mensen moeten we gewoon respecteren. Daarom ga ik er ook niet over nadenken wat een ander voortbeweegt of wat dan ook, ik focus me liever op mijn eigen pad en een beetje gezellig ouwehoeren is ook fijn. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, 420man010 said:

Welke mening? 

"beetje jammer want zo zit ikzelf niet in elkaar en Xaim en Kluns (de admins) ook niet." 

Ik ga nu niet beweren dat jullie wel zo zijn, maar wat ik bedoel is dat overal nuances aan zitten en subjectiviteit bepaald wat jij vindt. 

2 minutes ago, 420man010 said:

Nou vooruit, jullie je zin dan, wij zijn wel zo man. 1 verkeerd woord of wat dan ook en je bent meteen gebanned. Beetje een gestapo sfeertje :( 

Jullie zitten natuurlijk nog hier (en niet op de discord) omdat je het forum trouw bent en wilt redden :rolleyes:

Laat me dan ook ff weten wie van jullie Sannie geld heeft geboden om het forum over te nemen en met welke topics jullie het forum overeind houden? 

Of wat jullie alternatieven zijn?

Je hebt gelijk dat mensen niet (snel) gekickt worden. Ze blijven vanzelf weg omdat ze snappen niet in het cultuurtje te passen wellicht.

Ik zit "natuurlijk" nog hier... Haha.. ik zat al op de voorloper van deze discord voor jou, heb genoeg fratsen gezien daar. Ik heb alleen een andere nickname, en niet omdat ik anoniem wil handelen oid, nee, omdat ik eigenlijk niet eens wist dat ik dit account had. Ik wilde een account maken, kwam erachter dat dit niet meer kon en dat er klaarblijkelijk al een account op mn mail was gemaakt ( wss een aantal jaar daarvoor, vergeten).

Moet ook eerlijk zeggen dat heus niet alles slecht is op discord. Ik ben iemand die anders is dan velen, ben ik me van bewust. Ik voel me er totaal niet thuis. 

Het is alleen wel de hele tijd hetzelfde ( kontkruipen, lebberen aan fotos's) terwijl er heus wel verborgen agenda's zitten mbt commercie en dergelijke. 

Alternatieven? Moet ik net zo goed als messi zijn om kritiek op hem te hebben? Misschien neem ik wel genoegen met NIKS ipv iets VERKWIKST. Dat is misschien wel de denkfout van zwakkelingen; dat iedereen zoals hen denkt. Ik ga nog liever dood dan dat ik mn principes aan de kant moet zetten voor een kankermongool die "wel aardig doet".  

aardig doen is voor vriendjes die elkaar lekker willen maken. aardig zijn is voor mannen die weten waarom ze met de ander omgaan.

aardig doen is voor mensen die geld willen maken. aardig zijn is voor mensen die hun tijd goed willen invullen.

 

32 minutes ago, 420man010 said:

En dat alles gezegd hebbende, heb ik of Xaim/Kluns/Twiet bijv jou ooit het leven zuur gemaakt hier of je aangevallen? 

Ik weet dat dit niet naar mij toe is, toch wil ik even zeggen dat inderdaad niemand uit dit lijstje ooit een persoonlijke aanval op me heeft gedaan. Ik waardeer iedereen in die discord voor verschillende redenen. Om een cultuur te starten moet je mensen om dezelfde redenen willen waarderen. Zodat je dus een gezamelijke waarden en normen creëert, iets waarvan veel mensen denken dat die er al is onder blowers of kwekers. bullshit! Spendeer hier meer aandacht aan en je gaat een cultuur krijgen zoals in amerika.

Hier willen mensen veren in hun kont voor een "kweektechniek" die bestaat uit een tab in de grond drukken en water erover gooien. Ik snap dat simpelheid soms een verlichting kan zijn.. Waarom denk je dat ik niet autistisch wil overkomen en als een normaal mens wil praten, waar ik niet heel goed in ben? SIMPELHEID is BAAS. alleen simpel zijn is FKIN MOEILIJK. dat moeten mensen zich realiseren. DOE JE BEST om SIMPEL TE ZIJN en niet je best doen om moeilijk te doen. als ik namelijk moeilijk ga doen is het einde zoek en gaat iedereen zeggen dat ik in een tehuis hoor terwijl niemand mn demensies begrijpt en me eigenlijk echt iets kan vertellen. Op een simpel niveau kan ik met iedereen over iets praten, en dan kan ik zelf concluderen of diegene iets nuttigs heeft gezegd of niet. 

Soms zit vakmanschap niet alleen in geletterdheid of kennis maar in TALENT. Ook dit moet je kunnen herkennen als je verlicht schijnt te zijn. Als je namelijk ECHT goed wilt ZIJN, let je op ALLES wat dit goed ZIJN complementeert. 

Weten jullie bijvoorbeeld iets van MYRCEEN? Lavendel kun je bijv gebruiken om de kalmerende eigenschappen van wiet te versterken.

NIEMAND hier kijkt naar de kern. Jullie willen alleen je plantje kweken en je kanker krijgen.. prima.. maar leef lekker door zonder enige vorm van genialiteit en trek je op aan je onrealistische verkregen zelfverzekerdheid die je laat neerkijken op mensen die jou structuren verafschuwen om redenen die gemakkelijk te beargumenteren zijn maar jou veel pijn gaan doen.

Vele mensen haten geitenwollensokken types die wiet op een biologische manier kweken. Anderen hebben niks met boeren want zij zijn tov die boeren "jwt kanker stoer jatoch". ALLEN KANKER DOM. Leer je prioriteiten als je echt een wietboer wilt zijn. BIO IS GEWOON DE MANIER, als je niet bio wilt kweken ben je gewoon een andere bussinessman. prima, maar waarom die gedrochten helpen aan info? kzie geen reden. Wat gebeurt er namelijk als wiet legaal wordt hiero in NL? Allemaal kankermongolen met geld die de gaten gaan vullen en niemand van ons die er tussen komt.

Ik heb door een verkankerd leven te hebben veel culturen mee gemaakt. van hollandse hits illegaal op piratenzenders draaien tot aan criminelen die met meth labs bezig zijn. en ik kan je vertellen ECHT HERKENT ECHT. en dan niet de INTENTIE om iets te verrichten, nee het VERRICHTEN van de DAAD zelf is wat telt. al je woorden zijn leuk maar zolang je niks doet ben je niks.

54 minutes ago, 420man010 said:

Ook jij en ik zijn daar niet helemaal vrij van. In principe zijn we allemaal spiegels van elkaar en kunnen we op die manier (ont)leren.

 

55 minutes ago, 420man010 said:

Of dat nou qua planten groeien is of hoe je door het leven gaat. De meeste mensen lopen in cirkeltjes rond en vragen zich af waarom ze niet verder komen.

Ik ga niet ontkennen dat ik iets anders ben dan een mens; Ik heb fkin veel moeite met een hoop dingen en ik loop ook zeker in cirkels in bepaalde gebieden. Is dit door mij of door de omgeving, dat is dus altijd de vraag; kip of ei?

Dit is de reden waarom ik hier ben, misschien niet helemaal gerechtvaardigd maar toch.. Ik probeer ook te leren. Maar er zijn geen alternatieve, creatievelingen hiero. alleen mensen die met de stroom mee willen hobbelen. dus wat is er eigenlijk te leren?

 

Voordat je iemand laat denken dat je hem vertrouwd zou je jezelf af moeten vragen of je zijn/haar beoordelingsvermogen vertrouwd. dat is namelijk hétgeen wat jou iemand laat vertrouwen of niet. neemt iemand dezelfde maatstaven mee in zijn beoordeling als jij dat zou doen?

Mensen doen vaak lief maar vertrouwen iemand toch niet... wtf heb je daar nou weer aan dan? neppe mensen denken altijd dat echte mensen para zijn maar in tegendeel gebruiken zij gewoon delen van hun hersenen niet waardoor je hun ontstijgt. 

 

ik kan je vertellen.. ik ben liever para dan dat ik me moet identificeren met een kankerdwaas berust op muntjes.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zitten ondertussen alweer een maand op een andere Discord vanwege "redenen" waar ik niks van af weet maar die daar ongetwijfeld mee te maken kunnen hebben ;) 

Het interesseert mij persoonlijk ook niet wat betreft het hoe en waarom, ik ben met Xaim mee gegaan want Xaim.

Ik zat ook op die andere maar zei ook niet veel, op deze voel ik me wel thuis, maar dat ben ik natuurlijk. Dus daar praat ik wel. Anders zat ik nog steeds alleen op het forum.

Verder begrijp ik heel goed waar je het over hebt en ben het met je eens ;)

Ik denk dat jij en ik heel goed zouden kunnen praten over "dingen" die met veel andere mensen niet lukt, zelfs mn eigen familie niet haha. Ik herken me in je frustraties wat dat betreft maar ja het is eenmaal zo. Ieder zn eigen pad, andere frequentie (letterlijk). Zelfs die dingen zijn niet persoonlijk en hebben niks met ons te maken. Ik bedoel, 3 jaar geleden zei ik al dat met die covid onzin dat ze het social credit system gaan introduceren, ze ons uit gaan hongeren, alleen de rijken nog energie kunnen betalen, van contant geld af willen en benzine duur gaat worden rond de tijd dat door het bijdrukken de geldbubble barst. Dan krijg je de standaard aangeleerde reactie dat je een complottheorist bent maar ja goed, de tijd waarin we leven spreekt nu voor zich. En nog steeds ben ik gek hahaha. Coping mechanisms he. Angst om verantwoordelijkheid te nemen. Maar boeit t me wat verder? Niet meer, heb toen besloten van let it burn. 

Dat alles gezegd hebbende..

Maar het meeste was gericht op LC, die mij "aanviel" zeg maar, en ik "verdedig" mezelf, allebei mag natuurlijk. Zou ook saai zijn als dat nooit gebeurde en zeker niet leerzaam oid.

 

Ik vind jou niet autistisch (wat dat ook mag betekenen) hoor, zo heb je ook termen als ADHD. Allemaal coverup woorden uitgevongen om in dit systeem bepaalde dingen onder de mat te vegen en daar te houden. 

Je moet je niet laten labelen en ook zelf niet doen, heeft geen waarde. 

Minder bezig houden met de negativiteit die anderen op jou projecteren 

Waar je je energie in stopt is wat groeit ;) 

Als je er behoefte aan hebt stuur maar n pm

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, 420man010 said:

Welke mening? 

LC komt met aannames terwijl hij niet weet hoe die Discord in elkaar zit en wie wat doet daar. 

Laat me dan ook ff weten wie van jullie Sannie geld heeft geboden om het forum over te nemen en met welke topics jullie het forum overeind houden? 

Of wat jullie alternatieven zijn?

Oftewel je begrijpt niet echt wat ik je probeer uit te leggen en je probeert jouw opvatting er doorheen te rammen met al die argumenten waar je mee komt.

Hoezo leeft dit forum bij de gratie van wat er in de indoor kweekverslagen aan verslagen gepost wordt?
Dat je daar nu mooie sier mee probeert te maken zakt mijn broek wel een beetje van af want zo speciaal is het niet wat je laat zien waarmee ik dus niets negatiefs zeg over je kweek mocht je dat nu denken.

Heb je ooit wel eens 1vd andere secties van het forum bezocht en daarin gepost?

Onze alternatieven zijn: stop met het op de man spelen en leer om het samen oneens te zijn.

Krijg je een veel prettiger sfeer en zullen ook nieuwe of oude leden veel vaker bijdragen op het forum doen.

Misschien ken ik Discord wel van gamen of BMW eigenaren of om het even ander onderwerp dan wiet plantjes kweken.

Wat je feitelijk doet is WF's opgebouwde reputatie gebruiken om je eigen nieuwe dingetje in het voetlicht te brengen zonder dat je daar van WF toestemming voor hebt :td

edit: lees net in de laatste post dat je je aangevallen: waar val ik je precies op aan als ik je mijn persoonlijke mening geef vraag ik me af?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zucht. Ga jij maar lekker verder met voor anderen invullen enzo. Dan leef jij maar in je negatieve fantasiewereld, mij boeit t niet hoe jij je voelt. Maakt ook geen kut wat ik zeg, jij weet er toch wel weer wat op te vinden zodat er iemand de boeman is en jij de held. Mij beschuldigen van wat je zelf doet. :lol: 

Jouw bijdrages tot het -verbeteren van de sfeer- op dit forum zijn ook niet om naar huis te schrijven, maar dat is natuurlijk niet waar en negatief en altijd de schuld van een ander en blablabla. Introspectie is niet je sterkste kant. En lezen wat iemand zegt doe je ook al niet, lekker cherrypicken en zwart maken met allerlei onzin. Geen antwoord geven op vragen die je gesteld worden. Met random dingen aankomen die niet waar zijn om maar wat te zeggen te hebben. 

Ik ga niet meer in op je narcistische onzin en je mag in je sop gaar koken gozer. Weer iemand minder om tegen aan te zeiken op dit toch al dode forum :tu 

wietsocial.nl

Edited by 420man010
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit niet om sfeer op het forum en al helemaal niet om matties te worden met deze of gene.
Zo laat het me dan ook compleet koud wat je van me denkt en als jij er al keukentafel psychologent jouw ding van wil maken, neem je spotlight zou ik zeggen, velen gingen je voor.

Narcistisch,,en wie ben jij dan met je profielschetsen op basis van wat iemand online post?
Het is niet dat je gezichtsuitdrukkingen of gebaren ziet zoals in een normaal gesprek en als jij alles wat een ander typt letterlijk neemt zonder dit in ogenschouw te nemen. tsja

zucht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen jullie niet beter lekker op discord verder gaan heren?:head_hurts_kr:

Zou de sfeer hier op het forum wel ten goede komen.:hug:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discord is in het leven geroepen omdat wietforum stil is gaan staan omdat er geen nieuwe leden meer konden aanmelden.
Toen ik met de hobby begon was het forum nog levendig en werden mijn vragen goed beantwoord.
Ik kan mij voorstellen dat je als meelezend lid hier door de bomen het bos niet meer ziet en je graag iemand er over wilt spreken.
Vandaar dat er een Discord opgezet is, om zo iedereen die kans te gunnen.

De ene doet het voor de portemonnee, de andere omdat hij of zij (Ernstig) ziek is of wat de rede ook mag zijn.
Ik vind dat iedereen een leuke plant mag kunnen kweken, en of dat met die simpele tabs zijn of niet maakt mij niet uit.
De manier zoals ik kweek vind ikzelf een fijne manier en makkelijk, ik gun het iedereen die weinig tijd en/of energie heeft of gewoon omdat het kan.
Maar er zijn natuurlijk veel meer mogelijkheden om tot een mooie plant te komen.

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/30/2022 at 1:01 PM, 420man010 said:

En waarom denk je dat je die dingen niet kunt op Discord dan? 

Maar goed, als straks het forum uit de lucht is, wat ga je dan doen? 

En dat alles gezegd hebbende, heb ik of Xaim/Kluns/Twiet bijv jou ooit het leven zuur gemaakt hier of je aangevallen? 

Omdat je op de Discord mij op exact dezelde manier tegemoet treedt als je hier op het forum doet?

Ik ga lekker niet online die tijd in vullen, ik heb geen ego wat gestreeld hoeft te worden en na 15jr meen ik dat ik prima zonder forum mijn plantjes kan kweken.

Je valt mij pvd in dit topic aan op een persoonlijke mening en ook nog eens dat ik je vragen (naar jouw idee) niet snel genoeg beantwoord en je stelt doordleuk (omdat jij meent dat jouw Discord ander is0 dat ik niet weet hoe het er op prive servers met eigen admins aan toe gaat?

Introspectie ammehoela, vooral zeggen en vinden wat een ander wel niet zou moeten volgens jouw opvattingen.

Deze toevoeging is omdat je vond dat ik vragen ontwijk/ niet beantwoord en dat is mijn eer te na.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb begrip voor wat je zegt hoor LC, je mening waardeer ik ook.

Maar, het is natuurlijk wel zo dat op het gemiddelde openbare forum ook een soort politie rond hangt in de vorm van moderators. Dat hier al jaren niet meer gemodereerd wordt heeft imo wel bijgedragen aan een vrij bijzondere vorm van forummen. Soort van zelfregulerend gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 20 12/12

Ik heb zaterdagavond de linkerkant (met de verse aarde) gediefd en beetje blad verwijderd boven in.

Wilde dan gisteravond de kant doen met de oude kluit maar is er niet van gekomen, dus vanavond pas. Had nog een foto gemaakt van n plant in de verse aarde om te vergelijken met 1 in de oude kluit maar dat is dan ook vanavond pas.
Nu ff wat plaatjes dan
kant verse aarde (moet ff n manier bedenken om die ventilator wat hoger te krijgen) (heeft niks te maken met de achterblijver die er onder staat  )

large.2047243377_IMG_20221003_081359_753-Copy.jpg.da89dc84e663bf27845d0975941826b8.jpg

Oude aarde

large.1245124331_IMG_20221003_081407_157-Copy.jpg.73d0e1995e8e7329010524f4fa2d2855.jpg

Familiefoto

large.1787032262_IMG_20221003_081233_303-Copy.jpg.895200a977f2a9cde13c4b9667f19dea.jpg

Ik heb ook gekeken naar het aantal/formaat van de toppen maar kan tot nu toe geen verschillen er in ontdekken. Kan alleen zien dat ze aan de kant met de verse aarde ondanks dat ze er moeite mee hebben toch gewoon doorploegen
Blad blijft t zelfde, geen omgekeerde kanos, gewoon beetje tja, n deukje hier en daar :rolleyes:

Vers en oud, respectievelijk

large.834954337_IMG_20221003_081305_978-Copy.jpg.3f3ad68129d54b9530bdc2ab7493eb6c.jpglarge.1381038684_IMG_20221003_081327_169-Copy.jpg.7e9bb9773f27bd33f86c23f813c58a82.jpg

groei is er nu wel uit
vanavond met het dieven van de andere kant ff met n duimstok de afstand tussen plant en lamp opmeten en op 33 cm zetten
kijken of de lumatek op diezelfde hoogte geen bleach gaat geven <_<

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Twiet said:

Ik heb begrip voor wat je zegt hoor LC, je mening waardeer ik ook.

Maar, het is natuurlijk wel zo dat op het gemiddelde openbare forum ook een soort politie rond hangt in de vorm van moderators. Dat hier al jaren niet meer gemodereerd wordt heeft imo wel bijgedragen aan een vrij bijzondere vorm van forummen. Soort van zelfregulerend gebeuren.

Klopt.

Dat hier niet meer gemodereerd word en op fora die over een niet illegale hobby nog wel gaan ligt misschien besloten in de aanscherping vd wet in 2016 die schijnbaar aan de meesten op dit forum die zich afvragen waar al die mods nu toch zijn gebleven, voorbij is gegaan.

Wat is de straf op het voorbereiden of bevorderen van hennepteelt?

Wie zich strafbaar maakt aan het voorbereiden of bevorderen van de hennepteelt, hangt een maximale gevangenisstraf van 3 jaar en een geldboete tot 81.000 euro boven het hoofd.

Wie moet de Wet strafbaarstelling voorbereiding illegale hennepteelt vrezen?

Personen die illegale hennepteelt voorbereiden en bevorderen zijn strafbaar

Als je kijkt naar de datum waarop het hele moderator team hier op WF van de aardbodem verdwenen leek wat niet al te lang na de aanscherping van de growshopwet gebeurde... 1+1=2?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar had ik nog niet bij stil gestaan.

3 jaar de bak in en 81.000€ boete aan je reet is best wel pittig voor een moderator, of een beheerder, van een forum.:oeps

Zelfs jij of ik lopen feitelijk een best risico als die wet een beetje strikt geïnterpreteerd zou worden door oom of tante agent.:cry

Edited by Twiet

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, 420man010 said:

Kan alleen zien dat ze aan de kant met de verse aarde ondanks dat ze er moeite mee hebben toch gewoon doorploegen

Ervaar je stress van hoge ec en is dat dan door de buffertabletten denk je?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Limbic said:

Ervaar je stress van hoge ec en is dat dan door de buffertabletten denk je?

Nee is verse lightmix, dus meer stikstof en daardoor ook meer en groter blad.

De andere kant staat er wat luchtiger bij en niet zo donker, dat is het eigenlijk.

Het is ook geen probleem, ik zet dit in mijn verslag voornamelijk omdat ik zelf me zorgen maakte voor ik begon met deze kweek om de combo verse aarde + tabs.

Ik weet nu dat als ik weer eens verse aarde moet gebruiken t met een tabje minder mag. 

Ze gaan aan beide kanten gelijk op qua ontwikkeling tot nu toe dus ik mag niet klagen ^_^ 

Edited by 420man010

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...