Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Freakofreak

Hydrokorrels druppel systeem

Recommended Posts

Hallo allen,

Ik lees hier al wat jaren regelmatig mee en heb hier veel opgestoken.

Nu heb echter vraag waarvan ik het antwoord eigenlijk nog niet ben tegen gekomen.

Ik wil eens proberen om mijn tentje een beetje te automatiseren. En dan bedoel ik dat ik een hydrophonics systeem heb gemaakt waarbij de potten met hydrokorrels zijn gevuld. Werkt goed zo op het eerste gezicht.
Ik ben nu een paar dagen aan het proefdraaien (zonder planten) om te kijken of ik ergens tegen aanloop.  Vooralsnog is dat niet het geval, zal ongetwijfeld nog wel komen maar voorlopig loopt het goed.

Wat ik mezelf alleen af vraag is of een druppel systeem nu constant moet druppelen of moet dat met intervallen? Dus moet dat bv. een uurtje aan en dan 2 uurtjes uit o.i.d. Ik heb daarop nergens een antwoord kunnen vinden of ik heb er overheen gelezen.

Ik hoor het graag want ik zou het zonde vinden als straks mijn net gekiemde zaadjes al het loodje leggen voordat ze goed en wel een kans hebben gehad.

Alvast bedankt.

Groeten,
Ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...