Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
King_Kush

Kanker, uitbehandeld. Wat zijn de mogelijkheden?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Na lange tijd afwezig te zijn ben ik er weer. Ditmaal niet met een kweekverslagje o.i.d. maar met minder fijn nieuws: een dierbare van mij heeft vandaag te horen gekregen dat hij longkanker heeft met uitzaaiingen naar het longvlies, schouderbot en bijnieren, in andere woorden uitbehandeld. 
Nog maar een kwestie van maanden...

Aangezien ik sterk geloof in de helende klachten van cannabis wil ik mij hierin verdiepen en dit toe gaan passen, wellicht dat we dan tijd kunnen rekken of (wat helemaal fantastisch zou zijn) wellicht genezen. Hij is al een gedisciplineerd gebruiker van de Jacob Hooy CBD olie, helaas is dit het dus niet.

Zou iemand mij op weg kunnen helpen hiermee? Wat zijn de mogelijkheden? Iemand ervaringen hiermee?

ik wil het allemaal horen, ook artikelen over genezing vind ik interessant!

Ik strijd verder!:engel

 

King_Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is allemaal naargelang met welke tumor je te maken hebt. Ik ben geen expert, maar er zijn agressieve kankers die helaas zeer moeilijk weg te halen zijn. Zeker na uitzaaiing op de organen is de prognose zeer slecht. 

Je zou al preventief cbd olie nemen dagelijks die stomme kanker buiten te houden. Wat een klote ziekte.

Sowieso niet opgeven en desnoods een rijkere mengeling maken, niet 1 cbd soortje. In onderzoekcentra van Israël zagen ze dat cannabis x niet goed was voor borstkanker maar dan weer wel voor longkanker. Dat komt aan bod in “weed the people” op Netflix. Daar zou meer onderzoek naar verricht moeten worden. Want het lijkt toch sterk dat cannabis helpt bij stopgroei bij tumoren. Tot zelfs het krimpen er van. In bijgevoegd artikel kromp een bejaarde zijn longtumor zonder chemo.

Mijn tinctuur staat alleszins gereed.

https://www.dailymail.co.uk/health/article-6761503/Striking-scans-lung-cancer-patients-tumours-SHRINK-CBD-oil.html

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/25/2021 at 6:43 PM, King_Kush said:

Aangezien ik sterk geloof in de helende klachten van cannabis wil ik mij hierin verdiepen en dit toe gaan passen, wellicht dat we dan tijd kunnen rekken of (wat helemaal fantastisch zou zijn) wellicht genezen.

ik wil het allemaal horen, ook artikelen over genezing vind ik interessant!

Er is een soort van Social Club waar je terecht kan tegen een schappelijke prijs voor olie.
Weet niet zeker of je een recept oid nodig hebt maar dat kan dan bijvoorbeeld via de huisarts geregeld worden.
Kanker is erkend om (medi) wiet (olie) voor te schrijven echter word het niet vergoed door ziekenfonds als je het uit de apotheek laat komen en die link hieronder is een alternatief voor de dure apotheek olie.

KLIK

Heb je wel eens op de site van pgmcg.nl gekeken?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie avond,

 

ik kan je hier heel veel over vertellen en mijn recept geven! die ik bij stichting mediwiet heb geleerd normaal doe ik dit niet. Maar ik heb dit zelf ook geleerd en gedaan voor me eigen moeder die helaas overleden is naar 3 jaar strijden.

 

ook bij haar was de diagnose longkanker met uitzaaiingen naar de andere long vanaf dag 1 zeiden de dokteren het zal niet lang duren maar met de sterke thc/cbd olie die ik maakte had ze toch 3 jaar en een paar maanden geleeft.

 

ik doe dit gratis en wil er niks voor wil je gewoon op weg helpen zsm olie te maken en dit te geven op de juiste manier zodat het ook de cell deling van de kanker vertraagt zowel vernietigd.

 

stuur me anders even pb.

 

ik heb een certificaat behaald voor het maken van olie dus ik weet waarover ik praat.

 

fijne avond hazekicker

Edited by hazekicker

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, hazekicker said:

ik heb een certificaat behaald voor het maken van olie dus ik weet waarover ik praat.

Gecertificeerd door wie dan wel?
Welk 'instituut' geeft je een certificaat voor het maken van een lijst 1 produkt?
Meneer W.B bij wiens stichting je wietolie leerde maken zoals je aangeeft?
Heb je die vermelding nodig om serieuzer genomen te worden ofzo?

Ipv te schermen met je kennis zou je er veel over moeten gaan vertellen omdat je er, zoals je aangeeft, heel veel vanaf weet uit een soort ervaringsdeskundigheid die je op deed met je moeder en de olie die je voor haar maakte en aan haar verstrekte.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet inderdaad waarover ik praat

zie hier https://www.stichtingmediwiet.nl/

hier heb ik een cursus gevolgt 2017 en met succes behaald.

alleen daar leerder je cbd maken ivm met wetgeving Nederland het maximale thc gehalte. Maar ik heb het receptje ook voor thc.

 

ook ivm kanker en uitzaaiingen werkt thc beter dan cbd alleen is deze uitleg zo lang dat ik dat liever 1 op 1 doe.

 

maar vragen mag altijd en inderdaad je moet het vermelden om te weten waarover je praat. 
( heb een officiële certificaat)

kijk me moeder was geen blower en heeft nooit wiet of hash of iets dergelijks gebruikt voor haar maakte ik zowel cbd als thc dit omdat mocht je haar te veel thc toedienen zij hier van schrok het high zijn want je word er degelijk high van van thc olie om dit te breken gaf ik dr ook cbd.

ik deed de dosis ook verhogen van de thc en elke keer als ze toch zo high werd gaf ik er beetje cbd dit breekt de thc receptoren.

 

maar dit een lang verhaal indien je kennis wilt maken kan ik je altijd uitleggen en laten zien wat ik heb om het te maken en jou het recept geven gratis ik wil dat mensen zichzelf kunnen helpen.

 

Groetjes hazekicker

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, hazekicker said:

maar dit een lang verhaal indien je kennis wilt maken kan ik je altijd uitleggen en laten zien wat ik heb om het te maken en jou het recept geven gratis ik wil dat mensen zichzelf kunnen helpen.

Dus je hebt op een cursus middagje gebruik leren maken van een Cannalator setje wat Wernard duur aan je verkocht en nu ben je ineens een 'expert' want je hebt een certificaat gekregen dat je die cursus 'goed hebt afgesloten'.

Dat je die cursus nodig had is tot daar aan toe, ermee proberen de goede sier te gaan maken op een forum waar Wernard zelf zijn zelf olie maken methode begon uit te venten voordat de stichting mediwiet echt vd grond af kwam komt best raar over:mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, lostchild said:

Dus je hebt op een cursus middagje gebruik leren maken van een Cannalator setje wat Wernard duur aan je verkocht en nu ben je ineens een 'expert' want je hebt een certificaat gekregen dat je die cursus 'goed hebt afgesloten'.

Dat je die cursus nodig had is tot daar aan toe, ermee proberen de goede sier te gaan maken op een forum waar Wernard zelf zijn zelf olie maken methode begon uit te venten voordat de stichting mediwiet echt vd grond af kwam komt best raar over

Volgens mij heb je stront in je ogen.

 

ik bied niemand niks aan ik wil mensen helpen die er niks van af weten ik heb in 2 uur tijd olie in welke hoeveel je wilt.

 

wat kom opeens interssant doen ?

toen ik op deze forum kwam 13 jaar geleden zat jij nog te knikkeren met je vriendjes ergens in een zandbak.

je ziet mij nergens zeggen dat ik een expert bent pannekoek.

 

volgens mij heb je of te weinig sex of een grote bek 1 van de 2. Mij hier aanspreken op niks.

zulke mensen als jou moeten ze verbannen van deze forum want je maakt van een mug een olifant net alsof ik hier de slechterik ben

 

Hier probeer je mensen naar een clubje te sturen oftewel de slimme jongentje van de klas uit te hangen maar bee sluit achteraan want ik geef het gratis gewoon omdat ik zulke dingen mee gemaakt hebt.

   On 1/25/2021 at 6:43 PM,  King_Kush said: 

Aangezien ik sterk geloof in de helende klachten van cannabis wil ik mij hierin verdiepen en dit toe gaan passen, wellicht dat we dan tijd kunnen rekken of (wat helemaal fantastisch zou zijn) wellicht genezen.

ik wil het allemaal horen, ook artikelen over genezing vind ik interessant!

Er is een soort van Social Club waar je terecht kan tegen een schappelijke prijs voor olie.
Weet niet zeker of je een recept oid nodig hebt maar dat kan dan bijvoorbeeld via de huisarts geregeld worden.
Kanker is erkend om (medi) wiet (olie) voor te schrijven echter word het niet vergoed door ziekenfonds als je het uit de apotheek laat komen en die link hieronder is een alternatief voor de dure apotheek olie

 

 

kijk wat je zegt bahbah zulke mensen als jou moet ik niet tegen komen ik leg in vertrouwen uit hoe ik er aan kom dan kom jij zo stoer praten jou moeten ze hier verbannen.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, hazekicker said:

Volgens mij heb je stront in je ogen.

 

ik bied niemand niks aan ik wil mensen helpen die er niks van af weten ik heb in 2 uur tijd olie in welke hoeveel je wilt.

 

wat kom opeens interssant doen ?

toen ik op deze forum kwam 13 jaar geleden zat jij nog te knikkeren met je vriendjes ergens in een zandbak.

je ziet mij nergens zeggen dat ik een expert bent pannekoek.

 

volgens mij heb je of te weinig sex of een grote bek 1 van de 2. Mij hier aanspreken op niks.

zulke mensen als jou moeten ze verbannen van deze forum want je maakt van een mug een olifant net alsof ik hier de slechterik ben

 

Hier probeer je mensen naar een clubje te sturen oftewel de slimme jongentje van de klas uit te hangen maar bee sluit achteraan want ik geef het gratis gewoon omdat ik zulke dingen mee gemaakt hebt.

Niks van aantrekken, velen zijn daar al tegenaan gelopen hier. Negeren is veruit het beste.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks #dilago

ja zoals je kunt lezen had ik geen slechte bedoelingen, en wou ik gewoon iemand helpen die weer iemand anders kon helpen zoals die aangaf# kingkush

mja ik heb dit ook niet gewild maar omdat me moeder ziek was en helaas met 59 overleden dacht ik ik doe wat goeds mja helaas toch bedankt man tof

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vader had ook longkanker uitgezaaid naar de hersenen, bot, lympfklieren, en lever. 

Misschien wat kort door de bocht maar die heeft geen baat gehad van de cbd / thc olie. 

Hebben de imuun therapy al besproken? 

Bij mijn vader sloeg die aan en konden ze het waarschijnlijk een jaar rekken... 

Helaas had de verpleegster mijn vader tijdens het zetten van een klisma lek geprikt. 

Waardoor hij nog binnen 3 maanden was overleden, maar anders had die imuun het zeker een tijd gerekt. 

Ik zou echt infomeren voor die imuun therapy. 

Sterkte

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hazekicker

Ik word altijd pissig van gasten zoals jij die mensen willen gaan helpen en daarbij niet uitgaan van de hulpvraag maar toch vooral hun eigen kennis en kunde ten toon willen spreiden.

Hoe lang duurt een kweek voordat je genoeg plantmateriaal hebt om olie van te maken?
Of weet jij een adresje waar je wiet in grote hoeveelheden goedkoop kunt kopen zodat je er genoeg olie van kan maken om een kuur van 1gr per dag te gaan starten en dat een flinke periode vol te houden?

Ga jij die olie verstrekken en aan de verwachtingen die je hiermee bij een terminale wekt voldoen?

Niks zo erg als een patient kennis laten maken met, kwaliteit van leven gaat vooruit en dan nee moeten verkopen omdat je niet aan de vraag kunt voldoen en ook geen alternatief kunt bieden.

Ik ben zelf wiet olie maker sinds eind 2009 en kweek (met hangen en wurgen) mijn eigen wiet.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kluns said:

Mijn vader had ook longkanker uitgezaaid naar de hersenen, bot, lympfklieren, en lever. 

Misschien wat kort door de bocht maar die heeft geen baat gehad van de cbd / thc olie. 

Hebben de imuun therapy al besproken? 

Bij mijn vader sloeg die aan en konden ze het waarschijnlijk een jaar rekken... 

Helaas had de verpleegster mijn vader tijdens het zetten van een klisma lek geprikt. 

Waardoor hij nog binnen 3 maanden was overleden, maar anders had die imuun het zeker een tijd gerekt. 

Ik zou echt infomeren voor die imuun therapy. 

Sterkte

 

Hey kluns

 

 dat het geen baat heeft geef ik je groot gelijk in.. dit omdat me moeder ook 4 januari jongsleden un jaar geleden overleden is met de 59.

maar volgens de doktoren zou ze binnen paar maanden sterven wat uiteindelijk 3.5 jaar geduurd heeft, of het heeft geholpen i dont now maar het verhelpt de pijn hmm ze had meer eetlust want naar zo een chemotherapie die ze 3 4 keer gehad heeft van paar weken achter elkaar. (Kuur)

 Had ze totaal geen eetlust viel ze af blabla allemaal pijnelijke thema s voor mij.

dus door de olie had ze toch een dragelijke leven en wat makkelijk vond ze zelf.

ik zat gewoon bij die cursus voor olie te maken te janken omdat er allemaal zieke mensen zatten die zichzelf wouden helpen.

vroegen zelfs aan mij wat ik had...of ik ziek was..!  waarop ik het verhaal vertelde in tranen dat ik niet hier voor me zelf was maar voor me moeder.

ik geloof er wel in..

 

En dat er een sukkel rondloopt hier!! die meent dat je alleen met wiettoppen olie kan maken laat zien wat voor gare internetgangster het is.

zoals vele weten hier had en heb ik hokken waarvan elke kilo wiet..gruis achterlaat, zowel topgruis al normaal gruis. nou daarvan maakte ik olie zowel thc als cbd.

ik heb hier geen baat bij om het te verkopen, want het raakt me meer om het te verkopen aan iemand die ziek is.. en zichzelf beter wilt maken ( hoopt dat die beter word laat ik dat voorop stellen) vandaar ik maak het gratis.

 

als ik iemand die echt ziek is kan helpen doe ik het graag.

ik word er niet rijker van maar wel wijzer snapje me..! meer is het niet thanks man

 

jij ook sterke be blesst

 

hazekicker

 

Edited by hazekicker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is het proberen waard als je de reacties zo hoort:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is het proberen waard als je de reacties zo hoort:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop is het eerste hulpmiddel in de weg naar gezond denken.

Er is altijd hoop.

Zoek even op weedforum.eu naar Omni. Die heeft een lijst gepubliceerd met middelen die enerzijds apoptose bevorderen en anderzijds homeostase. 

Probeer een balans te vinden in hoeverre je lever dit ook kan verwerken, wanneer je vanalles gaat slikken (de leverwaarden ook checken dus), maar wat blijft, AHO geldt als hoofdmedicijn en probeer daar zoveel mogelijk van weg te werken. Zoveel als je lichaam aan kan.

Doe daarnaast ademhalingsoefeningen (rustig, ontspannen) om ook zuurstof in je kleinste cellen te pompen en je ph te levelen  en stap over naar een evenwichtig voedingspatroon zonder overbodige suikers en weet ik veel wat voor een gmo shit. Zoveel mogelijk bio dus.

Daarnaast nog een algemene tip om het immuunsysteem te versterken, op dagelijkse basis:

Vitamine C : max 2x5gr per dag

Vitamine D3: Winter 3000-5000IU, zomer 1000-2000IU

Magnesium : 200-400mg

Zink : 20 mg

Selenium : 100 mcg (microgram)

Ontgiften : Lugol, geactiveerde koolstof

Voldoende beweging 

Voldoende slaap

Meditatie/ademhalingsoefeningen 

Neuro linguïstisch programmeren (NLP)

Bidden

Sterkte.

Edited by greentjeonatrip
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tips, weetjes en steun iedereen! Erg nuttig en fijn^_^

Inmiddels ben ik donateur van stichting Suver Nuver, daar krijg ik voor een kostendekkende prijs olie in alle soorten en maten.

De reden dat ik de olie niet zelf maak is omdat ik nu al een tijdje niet meer kweek en voorlopig ook niet meer doe (blijft wel kriebelen) en omdat ik de olie spoedig nodig heb en niet een kweekbeurt kan wachten.

Even een update over het persoon: hij maakt het naar omstandigheden goed, is erg vitaal en heeft tot nu toe geen last van de ziekte. Alleen de botkanker in zijn schouder voelt hij zo nu en dan, dit gaat hij waarschijnlijk laten bestralen. Aangezien zijn bijnieren zijn aangetast slaapt hij ontzettend moeilijk en onrustig. Hij heeft de olie gebruikt maar geen baat gehad van de effecten. Uit wanhoop slikt hij nu oxazepam. Zelf denkt hij dat hij dit oneindig mag gebruiken, maar dat is niet zo (toch?). Als hij deze medicijnen niet meer krijgt ga ik hem aan de sterkere olie zetten. Hopen dat hij daar meer baat bij heeft...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed om te horen dat het best ok gaat met de zieke en het aangereikte op de korte termijn hulp biedt.
Oxazepam kan je langer slikken maar kan de persoon daar overdag wel goed op uit de voeten?
Het is een nogal verslavend middel met de nodige bijwerkingen maar of dat erg is gezien de kwaal en de gegeven tijd?
Misschien helpt het, als het om slaap vatten gaat, om een flesje met hoger CBD gehalte erbij te halen en daarvan dan laat op de avond iets te nemen?

Je kunt altijd nog buiten in je tuin (als dat afgeschermd is en ook niet geript kan worden) een paar auto's neerzetten in het voorjaar om van die wiet olie voor die persoon te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...