Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vk250015

Evsa 1000 watt van merk Edison

Recommended Posts

Is er iemand bekend met deze Edison 1000 watt evsa? Kom er bijna niks van tegen op internet en op de forum.

op marktplaats zijn ze te koop voor 150 euro. Het is 230 volt.

Zijn wel erg goedkoop vergeleken met de Gavita die al gauw rond 450 euro zitten.

Heb wel iets gevonden op Amazon. Geen technische details.

https://www.amazon.nl/EDISON-dimbare-plantenlamp-1000W-kamerplanten/dp/B089WCPHMD

 

3FADE9DF-19AD-4C24-A958-95E171E628B4.jpeg

6440AB89-E067-4765-8D11-CE7347A4AB78.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kap ziet er goed uit en de evsa zit dicht bij de bulb.  Als de bulb aangaat kan je hier niet zo ver mee de mist ingaan als je toch wilt investeren in verouderde techniek.

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken het merk niet.

Zal wel een Chinese lamp zijn waar je bij bestelling van 1.000 stuks een merknaam op kunt laten printen en een mooie doos kunt laten maken.

Of hij niet goed is, valt niet te zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb precies dezelfde.Prima ding hoor. 1e keer met de nieuwe lamp.Begonnen op 600w,2 weken later 850w,weer 2 weken later 1000w,en de laatste paar weken wil ik naar 1150w. Ontwikkeling van de planten is gewoon perfect. En een elektronische ballast die bij oververhitting gewoon uitgaat. De weegschaal gaat het uitwijzen of hij doet wat hij belooft.Zo te zien worden het aardige knoeperds. 24x amnesia 11 liter potten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, jelle2 said:

24x amnesia 11 liter potten.

Op welke oppervlakte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 1/2 bij 1. 6 rijen bij 4 rijen. Pot is 25cm.Het is trouwens een diepstraler. Naar mijn idee een prima ding,en een stuk goedkoper dan gavita.Ik heb 125,- betaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles droog. 887g heerlijke amnesia. Dus 0,887 g/watt. Ik ben tevreden met de Edison.Trouwens met plagron hydro a+b(wat lager in de ec gehouden.hydro gebruikt omdat ik nog overhad van een tijdje geleden,en na navraag gewoon gebruikt.)met green sensation op aarde, 2 weken gespoeld met afgezuurd water ph6.2

Edited by jelle2
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...