Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Feniks

Chill Wietje

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik rook nu al een jaar WW (omdat een kerel die ik ken dat toevallig goed kan krijgen). Maar nou ben ik eigelijk best wel zat van die opgefokte wietsoort(en), en ben ik opzoek naar een chill wietje ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar ik denk dat ik een van de oudere wietjes moet hebben.. kan iemand me misschien vertellen om welke soort(en) ik het beste kan vragen bij de shop?

 

PS: zijn er misschien mensen uit groningen die me kunnen vertellen in welke shop ik hiervoor het beste kan zijn?

 

alvast bedankt,

Feniks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg Santa Maria :verrygood. Lekker relaxed, beetje high maar niet te erg, je word er niet zo sloom van als van ww in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij ons in de buurt zijn WW en Snow White de sterkste wietsoorten... voor wat mildere wiet kom je (hier in ieder geval) terecht bij Santa Maria, NLX, Silver Pearl, Hawai...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In groningen is de Glory toch wel een van de betere shops! Ik zou daar vragen om Kristal of Glory wiet. VInd ik altijd wel goed te doen. Ook de red hair van de Vliegende Hollander is wel lekker.. maar de kwaliteit daar verschilt nogal eens

Share this post


Link to post
Share on other sites

neem dan wat skunk of een afghaans soortje.

En wil je echt eens wat anders tast dan in je geldbuidel en koop wat Haze of cultiveer hem zelf! :verrygood heerlijk lekker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat d8 je van swazi skunk hehe. Ben nu zelf 3 plantjes aan het groeien en het ruikt echt heerlijk. Werd beschreven bij de shop als een half wiet/hash smaak met een milde high. Is soms toch wel fijn om iets minder sterk te nemen. Heb zelf ook niet altijd zin in ww :verrygood

 

Gr, Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

helemaal mee eens een lekkere haze soort zoals Haze #1 :verrygood eiglijk ik vind alle haze wel lekker ,enkel aan de smaak moet je wel wennen zkr als je net begint ermee.maar de werking blijft altijd super.

of lekkere afghaan of thai ook niet te versmaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvind haze ook wel ok, zeker de super silver. Is alleen zo super duur :verrygood (9 euro per gram hier). Thai vind ik ook zeer ok, hier waar ik woon verkopen ze die wiet niet maar ik haal die meestal in Utrecht als ik daar ben. Thai ziet er overigens wel vaag uit, eigenlijk helemaal niet zo als wiet, meer als hasj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Top44
Weet iemand hier ook waar ik in groningen Santa Maria kan krijgen?

Je kan bij de vliegende hollander geloof ik wel santa maria halen, maar als je daar toch bent kan je beter een puutje red-hair meenemen ;)

 

En anders moet je de medley of de glorie even proberen :rofl, ik haal zelf nooit santa maria namenlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites
purple haze is niet chill!! :wOOt haha dat zal ik je wel zegge.. geen lachkick!

 

 

Purple Haze is naar mijn weten een uitgestorven soortje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

poeh haze :wOOt zeker aanrader!

maargoed je btaalt je echt scheel aan die shit :wOOt

vorige week super haze, 9 eypo de gram..

mijn duurste haze was haze php maarliefst 11 eypo de gram!! :specool

maar daar werd je wel UBER knetter van moetk zeggen :P :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...