Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Svenpaddotatta

Wie weet wat er met deze gele plant aan de hand kan zijn .

Recommended Posts

De bladeren zijn precies aan het kartelen. Verdampingproblemen? Wat is de temp in de tent of ruimte? Waarschijnlijk ook honger. 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat er mis is met je planten is dat je zomaar wat doet, net als op dit forum trouwens en dat zeg ik niet om je af te zeiken.

Dat je met je eerste kweek totaal geen idee hebt wat je moet doen, ok. Maar een klein beetje rond kijken wat anderen doen had er bijv al kunnen voorkomen dat je pokon aarde gebruikt en al bijna 2 maanden aan je planten loopt te friemelen.

Iedereen loopt te kloten in het begin met water geven en voeding en ik ben denk ik een van de ergsten daarin geweest. Dat geeft niet, daarvoor kom je hier.

Maar maak het de lezers dan ook wat makkelijker om je te helpen.

Je kunt je vraag ook stellen in "indoor vragen" of in je verslag ipv een topic openen met alleen een vraag tussen de kweekverslagen.

Daarnaast alleen een foto plaatsen en dan vragen "wat is er mis mee" en verder niks zet ook geen zoden aan de dijk.

Is een beetje hetzelfde als naar een autoforum gaan, fotos van je auto plaatsen en dan vragen waarom hij niet start.

Ja kan van alles zijn maar een beetje uitleg en achtergrondinformatie(voor mensen die je topic niet kennen) kan al veel dingen uitsluiten.

Je hebt 2 x hetzelfde kweekverslag op dit forum waarvan 1 dubbel qua titel bij Meetings, laatst zette je in MisterX zijn topic ook ineens een hele rits fotos zonder text er bij.

Dat is chaotisch, slordig en vaag. Alsof je zomaar wat doet. En dat is het probleem van jouw plant.

 

Ik zal jou een advies geven. Pleur die planten die je nu hebt weg. Grote kans dat je daarmee herma gaat krijgen door alle stress waar je ze aan hebt bloot gesteld. 

Echt, als ik die fotos zie krijg ik medelijden met die dingen.

Koop een paar fatsoenlijke potten, zoals smartpots. En geen kleine maar op zn minst 25 liter. Paar zakken fatsoenlijke aarde van een growshop, zoals plagron lightmix of bio bizz lightmix bijv. Die verkopen ze overal.

En wil je niet overbewateren zou ik een blumat tensiometer aanraden. Op zijn minst ga met je vinger die aarde in, en als het droog aanvoelt, geef ze water. 

Geef je ze bijv een liter en kijk hoe lang het duurt voor t weer droog aanvoelt. Top je planten hooguit een keer en laat ze lekker groeien. 

Misschien voor jou een grote investering maar je loopt nu wietbonzais te maken in pokonaarde die constant te droog staan of wat dan ook en dat kost ook geld. Helemaal als je herma gaat krijgen met die planten.

Zonde van je tijd, geld en ervaring. 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, 420man010 said:

Is een beetje hetzelfde als naar een autoforum gaan, fotos van je auto plaatsen en dan vragen waarom hij niet start.

Dit is wel erg funny!

  • Thanks 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat een witsoortje? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhh.. Ik denk dat de meeste hier wel door hadden dat dit tentje niet als primaire bron van inkomsten moest dienen.

Waarom je nou de behoefte voelt om dit met ons te delen

Edited by cannarie
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Svenpaddotatta said:

 . Ik vind het gewoon leuk om het gewoon te leren vanuit mezelf en  . 

tiens....nog niets van gemerkt :popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, je verdient goed schijnbaar.

Wat ik me dan weer afvraag is waarom je jezelf dan niet die paar tientjes gunt voor wat beter basis spul zodat het wél werkt. Want als je dat niet zou willen had je je vraag hier niet gesteld denk ik dan. 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dont get high on your own supply. 

Edited by Kiko82

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

image.png.66a5d9d79b57707c5ad5399773598ed0.png

...

Edited by GanjaRanja

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, led-friesland said:

Lekker kroepoek

en ik maar denken dat het gebroken rijstwafel was

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van mij verdien je een ban!!!

Dit is een wietforum... :rtfm:

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haal snel maar weer weg. :closed:

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je @Kees A :rofl

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi.

Fotos van harddrugs en opmerkingen over kroepoek mogen hier niet getolereerd worden natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verwijderd..ban in aantocht

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Art

Nu je er toch was/bent, ik begreep van wat mensen die lid wilden worden van dit forum, dat het niet lukte.

Zou je daar in de donkere dagen voor Kerst eens naar willen kijken?

Want hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas heb ik als mod geen rechten hiervoor...alleen Administrator...ik zal Sannie proberen te contacten.

 

Art

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, greentjeonatrip said:

Welkom terug meester.

Zo lang ben ik toch ook niet weg geweest?

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/8/2020 at 11:39 PM, Kiko82 said:

 

Dont get high on your own supply

 

Wat? Dit is de hele reden dat ik kweek! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...