Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje

Voor De Vierde Keer Maar Weer

Recommended Posts

Sajesoes Karistoes,man!!!

 

Ik ben gdvrrrrrrrrrr aan het kweken en niet met scheikunde bezig!!! :D

Allemaal leuk zo'n lap tekst maar ik ken der niks mee.Gewoon die tabs erin flikkeren en zien wat er gebeurt.Planten doen wat ze willen.Als zo'n groen wezentje denkt dat ie ut niet moet doen , doet ie ut gewoon niet.Net als die kleine heikneuter die ik hier heb rondlopen...............stronteigenwijs.

 

 

 

 

 

 

 

En voordat jullie beginnen.................................net als haar pa,bleeeehhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest IDULS

De wetenschap ontdekt, tot het resultaat ze nekt!

En een totaal verwarde rat uit z'n kooi breekt, een prooi beet, en verstrooid keek de wetenschap ernaarrrrrrrrr!!

 

;) :D

 

Ouwe katoenkweker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder wetenschap zat je nu nog in een berenvelletje in een grot !

 

Riesje " je planten zijn één en al scheikunde en biologie , je werkt trouwens zelf ook met chemische bemesting .

 

Er werd gevraagt naar de werking van CO2 (tabs) in het voedingswater, daar probeer ik een degelijk onderbouwd verhaal bij te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloa,

Ik geloof dat ik hier weer eens teveel olie op het vuur heb gegooid.

Ik ben geen chemicus en ook geen scheikundige.

Wel heb ik meerdere bevriende biologen,welke duidelijk aangeven dat er geen co2 opname door wortels mogelijk is.

De tekst hierboven gaat over andere soort planten,ik weet niet of dit wat uitmaakt?

In ieder geval een leuk punt om eens verder ui te diepen.

thx voor de reactie

 

greetz sannie :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geeft niks ..............is wel is goed.Zijn de bevriende biologen ook kwekers met jarenlange ervaring?Iemand die al jaren intensief kweekt en die tabs of op welke andere wijze dan ook co2 heeft toegevoegd en daarmee resultaten heeft bereikt heeft recht van spreken. :)

Maar goed , dit gaat eigenlijk boven mun pet. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...