Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MisterX

alternatief voor CAN 1500m3 koolstof filter met kleinere diameter

Recommended Posts

Hallo allemaal

 

Ik heb een 1500m3 afzuiger en ik sluit daar altijd een CAN filter van 1500m3 op aan. Echter zou ik een filter willen met een kleinere diameter omdat de grote van de filter mijn lichtverdeling van mijn led lamp negatief beïnvloed. Achterin krijgen de planten geen goed licht omdat de lamp hoger moet als de filter.. Hierdoor krijgen de planten in het midden te veel licht en de planten onder de planten te weinig. Zijn er geen goede filters met een kleinere diameter zodat ik er minder last van heb. Ik vind de diameter van 40cm namelijk erg groot. Des noods van een ander merk.

 

Ik zit te denken aan 2 filters van 750m3 maar dan heb je 2x een diameter van 30cm in je tent. Dus ik denk niet dat het daar beter van word.

Iemand suggesties? Kwa maten komt de can light filter mij beter uit. Echter vind ik kwaliteit ook belangrijk.

 

20201108_185545.jpg

 

asdasdasdads.jpg.11084b9f1afa258abc1413bf4e2df9af.jpg

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het scheelt wel weer 5 cm diameter. Dus dat is al een verbetering. Hoop eigenlijk op een nog dunnere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1000m3 can lite op 1500m3 s vents greensel  gedimd met humi cli-mate

ip75% 3 rondes nooit problemen gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...