Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest reusboy

Dmt ??

Recommended Posts

Guest reusboy

zijn er mensen die ervaring hebben met DMT, ben van plan om dit binnenkort uit imosa Hostilis (Jurema Preta) te gaan halen doormiddel van extractie, ben benieuwd naar ervaringen en evetueel tips van mensen die dit ook wel eens gedaan hebben

 

als ik de verhalen op internet mag geloven is het een leuk goedje, in de states noemen ze het 5 minute disneyland haha

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest reusboy

laat je bevindingen ff weten, ben er erg benieuwd naar, het is alleen zo jammer dat het zo slecht verkijgbaar is...

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

alsje dit ff doorleest http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/dmt.htm dan ben je al een stuk wijzer, ik denk niet dat alles erin staat maar toch een goede beschrijving van hoe en wat.

 

lijkt mij trouwens ook wel een leuk goedje dat dmt als ik ze zo hoor over die mannetjes die tegen je gaan praten (als het zo is natuurlijk), om het te verkrijgen zou je kunnen informeren bij je smartshop maar geen garantie dat ze je er aan kunnen helpen maar wie weet. ze zullen het zeker niet in de winkel verkopen maar ze kunnen je er miss wel aan helpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat spul maakt je zeker maf je voelt je echt een :D in een vreemde wereld,ik was met paar vrienden naar sensation black wij gewoon wat pillen coke en paar jointjes gebruikt maar onze vriend richard die gebruikte dmt ;) JESUS hij maakte inderdaad rare en vreemde geluiden en was aan het lullen tegen niemand :P .Wij vertelde hem later wat hij had gedaan en zij dat het beter was dan alles wat je maar kan bedenken op dit gebied.Ik vroeg hem wel of hij ons nog zag en er zich bewust van was waar hij was op dat moment,(ja op het feest natuurlijk maar dan met zachte vloeiende geluiden en een hemelse man in het midden)WHAHAHHAHA IK GELOOF ER NIKS VAN :verrygood.Ik hou het liever bij een :verrygood en af en toe wat coke of een pil. greetzzz bjorn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje vreemd verhaal bjorn, volgens mij gaat de gemiddelde dmt gebruiker niet naar feesten als sensation toe, laat staan dat ie 't spul op zo'n feest gaat gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
beetje vreemd verhaal bjorn, volgens mij gaat de gemiddelde dmt gebruiker niet naar feesten als sensation toe, laat staan dat ie 't spul op zo'n feest gaat gebruiken.

het was dmt,tijdens sensation, :verrygood EN WE GELOOFDEN HEM OOK NIET maarja ik ken eerlijk gezegt niet het wereldje van paddo`s and stuff. greetzzz bjorn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
die site is egt verneuklt allemaal engels

Tsjah, als je al geen engels kan lezen zal die extractie ook wel aardig moeilijk gaan, ook al stond het in het nederlands uitgelegd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan d'r uberhaupt maar moeilijk bij dat iemand geen engels kan lezen, dat leer je toch echt al vanaf de brugklas volgens mij... nouja, misschien dat de kwaliteit van 't nederlandse onderwijs nogal achteruit is gegaan sinds ik op school zat ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest reusboy

goeie site blowmonkey, ik was een aantal andere tegen gekomen, maar deze is erg duidelijk !

 

 

thnx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...