Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kenc

20 X Nlx In I-grow Kast Op Aarde

Recommended Posts

Hier mijn foto's van 20 x nlx op aarde kweek in I-Grow kast.

My Webpage

 

Ik geef als voeding CANNA TERRA. 2 x 600 watt lampen. 9 dagen voorgroei.

1e week alleen maar wortelstimulator van Rhizotonic, PH 7.0

Na 9 dagen in de bloei gezet, en geef nu voeding met water mee Canna Terra , ongeveer 200ml per plant.

Ik heb er dag en nacht een luchtbevochtiger staan, zo hou ik de RV op ongeveer 70%

Nadeel is dat ik de kast op een kiertje moet zetten omdat die bevochtiger niet in de kast past. Zit te bedenken of er geen andere manier voor is. Iemand een idee ?

Planten zijn nu na 19 dagen ongeveer de grote van een liter cola fles, enkele plantjes kleiner.

Wat mij wel opvalt is dat enkele planten agestorven blaadjes vertonen, iemand een idee waar dat aan ligt ?

Zie foto's

Ik zie dat de bloemvorming al zichtbaar is.

Graag jullie mening over dit tuintje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had dat plastic in het begin van die steen wol gehaald en de blokken ongveer voor de helft onder de grond gepleurd. but hea that's just me....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zou de reden zijn om het plastic eraf te halen ? Wortels gaan toch de grond in ?

Als je de blokken op Cocos zet doe je normaal ook nooit het plastic eraf en zet ze zo op de slabs, dus dacht ik op aarde het zelfde te doen.

Iemand andere ideeen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongelovelijk !!! Paar dagen alleen water gegeven en die planten ineens mega gegroeid !!

Dus was wel degelijk overvoeding.

Dus luitjes...als je planten er dus zo ut zien als op de foto's weet je wel dat het overvoeding is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zitten nu aan het einde van de bloei, ongeveer 53ste dag. Misschien nog een weekje voor de oogst.

Alleen vraag ik me af waarom die bladeren zo slecht zijn, krullen om en geel.

Toppen lijken me redelijk.

Zie foto's;

20 x nlx op aarde in Kast

Share this post


Link to post
Share on other sites

je plant haalt de voedingsstoffen uit je blad denk maar aan wat bomen doen in de herst is hetzelfde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...