Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
hopikweekie

Toppen op laag zoldertje

Recommended Posts

Beste kwekers,

Ik zoek nu al ff op internet(mischien niet goed genoeg) maar kan niet een echt goed antwoord vinden op mijn vraag namelijk:

wanneer en hoe kan ik het beste toppen?

ik heb er 180 op een heel laag zoldertje staan nu wilde ik ze graag 1 dag 24 uur geven erna op 18/6 totdat ze top klaar zijn nog twee dagen lang 18/6 na het toppen en dan alles op 12/12 alleen ik ben bang dat ze dan te hoog worden, zoldertje is namelijk erg laag iemand van 1,75 kan in het midden niet staan en het is een schuinaflopend dak aan twee kanten. Iemand ervaring hiermee?
 

ps zijn am h planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen expert.Maar omdat  er soms niemand reageert op een vraag, bij mijn vragen tenminste toch niet ga ik je proberen te helpen.

https://www.mediwietsite.nl/toppen-wietplanten-wat-haal-weg-wanneer/

Geef ze wel een week na het toppen om van de stress te herstellen. 

Dus zeker niet voor die week herstel op 12 /12 zetten. 

Sroggen of mainling is ook nog een optie. Maar om dat op 180 stuks toe te passen dan ga je veel werk hebben. 

Edited by rizlagold
Schrijffout

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze eerst even een aantal dagen laten groeien, het is niet dat ze direct keihard gaan groeien.

Zodat er nieuwe internodes komen dan pas toppen en laten herstellen na, 1 dag toppen is er niet veel veranderd ten opzichte van de dag ervoor.

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...