Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rietslang

Eerste binnenkweek in 1m² Ganjagroeitentje.

Recommended Posts

Graag had ik al eerst es aan mensen met kennis v zaken de samenstelling voorgesteld en werkwijze overlopen om te zien wat ev nog verbeterd kan worden?

*Lumatek 600w elektronische ballast (EVSA) Super Lumens schakelaar en output regelaar

*Lumatek 600w lamp HPS

*Davin DV-12 Tijdgestuurde relais kast 2x600 watt met 'schone' groep (oef) van 6 Amp.

*PrimaKlima Azerwing reflector LA55-A met verstelbare hoek

*Dimbare Can-Lite 450m³ buisventilator met thermostaat merknaam Brons

*ProActiv kokosfilter 160mm x 460M³ Garden HighPro+ Best quality met MOJO cow HangUps

*Secret Jardin monkey fan 16w Indoor HygroThermometer Garden HighPro+

*Vierkante meter tentje Secret Jardin

Moesten jullie hier bedenkingen of ontbrekingen opmerken dan weet ik dat graag, het heeft mij een aardige euro gekost maar ik denk dat ik hiermee wel mijn eerste kweek kan doen slagen.. Goede of minder goede ervaringen zijn ook welkom! Ik deed mijn best qua opzoekwerk

-Ik zal Nrml gezien de eerste 10 tot 14 dagen de zaailingen met een beetje geluk opkweken onder tl cool white, daarna onder HPS 250w en bloeien met 400w, mss in de wintermaanden afbloeien met 600w. 

-De tent komt in een kamertje te staan zonder actieve inlaat, ik maakte wel een gat met rooster in de deur omdat ik dacht dat dit voordelig zou zijn maar nu hoor je die zware lompe afzuigventilator tuurlijk des te meer
-De lucht word afgevoerd langs het raam waar ik een houten plaat met flens heb voorzien, waar de rolluik laag genoeg kan zonder opvallen.
-De monkey fan word aan de tijdschakelaar verbonden.

Stel dat er in het ergste geval toch een kortsluiting ontstaat, wat nu toch erg verwonderlijk zou zijn of brand door weet ik veel wat, dan heb ik de Mabo auto brandblusser en een rookmelder hangende.
-De lamp zal savonds beginnen branden wnr ik erbij ben dus dat alleen al is een geruststelling..
 

Edited by Rietslang

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...