Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MarcoCSection

Aanbevelingen droge organische voedingstoffen

Recommended Posts

Hallo, 

Ik heb al een tijdje een profiel hier, maar heb voornamelijk mijn onderzoek op youtube en in facebook communities gedaan. Hier maar weer eens gaan kijken omdat ik merk dat ik ervaringen zoek van Nederlandse growers.

Mijn groeiavontuur is begonnen met autoflowers buiten (en in mijn vensterbank op slechte dagen), en ondanks de minimale middelen heb ik daar leuke resultaten mee gehaald. Sinds dit jaar ben ik begonnen met een 60x60x160 budget indoor setup die ik een stuk serieuzer heb aangepakt met goede aarde (Canna Terra Professional Plus) en voeding (Plagron Terra Grow & Bloom) en juiste ph. 

Komende zomer wil ik mijn buiten autoflowers ook iets serieuzer aanpakken. Ik kwam op youtube een grower tegen die met droge organische voedingsstoffen werkt en dit sprak me gelijk aan voor mijn buitenplanten. Het merk wat hij gebruikte is Gaia Green, maar ik kon geen Nederlandse webshop vinden die dit levert.

Nu is mijn vraag; kan iemand mij iets aanbevelen wat lijkt op de producten van Gaia Green, of iets waar je zelf goede ervaringen/resultaten mee hebt? Ik heb ook gehoord over living soil, en Bat Guano/vleermuizenmest leek me ook interessant. Suggesties voor combinaties voeding/medium zijn ook welkom, ik heb nog geen ervaring op dit gebied!

Groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop gewoon zeevogel guano, werkt prima.

gunstigere npk verhouding dan die van batguano en zeevogels eten vis uit de zee dus natuurlijker kan bijna niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vleermuizenmest + corona ?

Idunno man....

Daar zou iemand eens onderzoek naar moeten doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.jpg.3882288bb52133ddab003dfb0d9f0779.jpg

On 11/11/2020 at 10:50 AM, soca said:

Vleermuizenmest + corona ?

Idunno man....

Daar zou iemand eens onderzoek naar moeten doen.

Is verhit, anders mag het niet verhandeld worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...