Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bob0

G13 haze en Amnesia haze

Recommended Posts

Na weer een tegenslag nu weer begonnen hopelijk goede zaden. De vorige stonden 4 weken op 12 12 en wilden niet bloeien. Had ook een paar planten ertussen zitten die heel erg naar skunk stonken daar hou ik niet van. Heb ze toen weggegeven.

Heb 2 Amnesia staan van Amsterdam genetics en 3x G13 haze van barneys farm. Dit onder een 400w hps lamp.

 

20201031_230059.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koop nou gewoon eens een tentje, jongen. haha

Succes weer

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes maar inderdaad, je hebt echt een tent nodig. Al is het een zelfmaak knutsel tent..

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, bob0 said:

Na weer een tegenslag nu weer begonnen hopelijk goede zaden.

Hoe komt het dat je denkt dat het daar aan lag?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, 420man010 said:

Hoe komt het dat je denkt dat het daar aan lag?

Een kennis van mij had hetzelfde met die soort. Hele ielige topjes zaten eraan. Bij mij zette de bloei niet door. Ik ga natuurlijk niet bij de pakken neer zitten en begin gewoon opnieuw met hopelijk betere zaden in ieder geval veel goede reviews erover gezien

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het geen 12 uur helemaal zwart is raken ze ook niet in de bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, bob0 said:

Een kennis van mij 

Had hij ze toevallig ook zo in de woonkamer gezet zonder tent er omheen? :rolleyes:

Kijk, niet om je af te zeiken hoor, maar in je vorige topic is al meerdere malen gezegd dat je een tent moet hebben voor je dag/nacht cyclus en weet ik veel wat.

En als je een klein beetje de moeite neemt om je in te lezen over de basics (tent/hok, lucht, licht)  kom je ook een stuk verder. Je kunt natuurlijk eigenwijs blijven en proberen iets te laten werken wat nooit gaat werken, als dat je ding is.. go for it :tu

Wij kopen hier niet al die spullen omdat we zo graag geld over de balk willen gooien iig.

Succes

Edited by 420man010
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, 420man010 said:

Had hij ze toevallig ook zo in de woonkamer gezet zonder tent er omheen? :rolleyes:

Kijk, niet om je af te zeiken hoor, maar in je vorige topic is al meerdere malen gezegd dat je een tent moet hebben voor je dag/nacht cyclus en weet ik veel wat.

En als je een klein beetje de moeite neemt om je in te lezen over de basics (tent/hok, lucht, licht)  kom je ook een stuk verder. Je kunt natuurlijk eigenwijs blijven en proberen iets te laten werken wat nooit gaat werken, als dat je ding is.. go for it :tu

Wij kopen hier niet al die spullen omdat we zo graag geld over de balk willen gooien iig.

Succes

Ik weet niet hoor maar ik had prachtige toppen met mijn special queens en dan ga jij mij vertellen dat dit niet gaat werken?? Ik heb een stukje gevonden iemand die ook wil kweken zonder ventilatie. Dit staat op cnnbs.nl

 

Screenshot_20201101-153944_Samsung Internet.jpg

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat hebben die planten al gedaan ;) 

Maar goed, als jij het per se zo wilt doen moet je dat gewoon doen natuurlijk.

Het is jouw feestje.

Wie weet heb ik/we er altijd naast gezeten en laat jij nu iets geniaals zien op dit forum. Ik win er sowieso niks mee iig. 

Edited by 420man010

Share this post


Link to post
Share on other sites

cnbbbs moet je sowieso altijd met een flinke korrel zout nemen.

Die mensen lullen maar wat, of ze schrijven gewoon klakkeloos over wat een fabrikant hun vertelt.

 

In het geciteerde stukje staat dat je planten ook 's nachts lucht nodig hebben. Is al een kutzin, met dat woord 'lucht'.

Is in theorie wel correct want planten gebruiken 's nachts zuurstof (zit in de lucht) maar geen CO2.

In lucht zit echter ongeveer 700 x zoveel zuurstof als CO2.

Dus de zuurstof die in je tentje zit is sowieso waarschijnlijk al voldoende voor je plantjes.

Daarnaast kweek je niet in een vacuumkast of zoiets. Er komt altijd wel ergens nieuwe zuurstof binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand zegt dat je midden in de woonkamer geen mooie toppen kunt kweken. Maar de vraag is of dat dankzij of ondanks je (gebrek aan) setup is.

Het feit dat een tentje zich dubbel en dwars terug betaalt zit hem ook niet in de verse lucht. Je hebt met een tent veel meer controle over je temperaturen, het efficient gebruik van je licht (reflectie), het donker houden van je nachten, geur en zo zijn er vast nog wel wat zaken te verzinnen.

Ga alleen al eens na hoeveel geld er in al je mislukte kweekjes zit aan stroom, zaad, voeding etc etc

Maargoed geloof dat elke van je verslagen zo'n beetje met deze discussie begint. En het mooie van deze hobby is dat er veel wegen naar rome leiden en mensen zelf hun weg kunnen vinden. Dus blijf vooral je ding doen.

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak tenminste een goedkoop tentje met wat buizen en katoen ofzo. Puur om in de nacht te kunnen verduisteren. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/1/2020 at 11:05 PM, Buyuk said:

Maak tenminste een goedkoop tentje met wat buizen en katoen ofzo. Puur om in de nacht te kunnen verduisteren. 

Ik zorg dat het helemaal donker is

Share this post


Link to post
Share on other sites

G13 is echt wel een lekker rokertje. Twee jaar geleden eens gekocht in de shop, best wel sterren gezien. :rofl

Edited by Fearghus
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Fearghus said:

G13 is echt wel een lekker rokertje. Twee jaar geleden eens gejmkocht in de shop, best wel sterren gezien. :rofl

Die G13 ruikt echt lekker. Naar fruit ofzo:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een lange bloeier waarschijnlijk.

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 weken ongeveer. Het blijft wel een compacte plant heb ik gelezen 

Share this post


Link to post
Share on other sites

G13 Haze van Barney's staat ook hoog op mijn bucketlist. Ben benieuwd hoe ze gaan worden!

Amsterdam Genetics vind ik ook interessant dus daar zullen in de toekomst ook wel een paar zaadjes van komen. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja man ik was er ook altijd al nieuwsgierig naar. Morgen word de laatste getopt 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff de potten opgehoogt. Hopen dat ze een beetje een gelijke hoogte groeien.20201112_001146.thumb.jpg.b9db4f0e6c7a85e4563ccc751cc78987.jpg

20201112_001316.jpg

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ze net iets teveel water krijgen. Donker groen blinkend blad met de toppen van de bladeren naar beneden gekruld. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/1/2020 at 9:21 AM, 420man010 said:

Had hij ze toevallig ook zo in de woonkamer gezet zonder tent er omheen? :rolleyes:

Kijk, niet om je af te zeiken hoor, maar in je vorige topic is al meerdere malen gezegd dat je een tent moet hebben voor je dag/nacht cyclus en weet ik veel wat.

En als je een klein beetje de moeite neemt om je in te lezen over de basics (tent/hok, lucht, licht)  kom je ook een stuk verder. Je kunt natuurlijk eigenwijs blijven en proberen iets te laten werken wat nooit gaat werken, als dat je ding is.. go for it :tu

Wij kopen hier niet al die spullen omdat we zo graag geld over de balk willen gooien iig.

Succes

Heb je het wel eens geprobeerd zo dan nee toch? Waarom wil ook jij nu weer deze discussie starten? Het is gewoon mogelijk. Afgelopen zomer had ik een goed afgeronde kweek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...