Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

dessert

geur uit de uitlaat van de airco

Recommended Posts

hoi allemaal,

in mijn groeiruimte staat een airco voor als de lampen aan zijn. echter de airco blaast warme lucht naar buiten en deze lucht ruikt nogal naar wiet. hoe hebben jullie dit probleem opgelost om die geur weg te krijgen

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor soort airco is dat?

Want met een spit unit zou dat niet kunnen.

 

Edited by Kees A

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dessert said:

hoe hebben jullie dit probleem opgelost om die geur weg te krijgen

Denk niet echt dat er mensen zijn hier die met zo'n type airco werken. Lijkt me simpelweg niet geschikt. Volgens mij is de enige mogelijk oplossingen zorgen dat de lucht van buiten je hok aangezogen wordt. Volgens mij is dat alleen meestal onmogelijk bij die dingen en het zal hem daarnaast (nog) inefficienter maken. Of je zou er een aparte afzuiger met filtertj achter moeten zetten.

Maar beter upgrade je gewoon je bestaande afzuiger. (mag aannemen dat je met deze airco niet gesloten kweekt)

edit: je zou hem natuurlijk buiten je hok/tent kunnen zetten waarbij de koude lucht je passieve inlaat in wordt geblazen/gezogen. Zo pakt hij zijn inkomende lucht natuurlijk ook van buiten je hok

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mobiele airco's van de MediaMarkt heb je in verschillende uitvoeringen.

Het maakt nogal een verschil of je de warmte bijvoorbeeld afvoert met een slang.

Voor de geur maakt het niet veel uit, want lucht die het apparaat ingaat, is stinkende lucht, en die wordt nergens gefilterd.

Als je er eentje met een slang hebt, zou je deze slang op een filter aan kunnen sluiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wubbo Ockels

Uitblazen in kist/andere kamer. Die weer afzuigen met filter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kees A said:

Als je er eentje met een slang hebt, zou je deze slang op een filter aan kunnen sluiten.

Ik ken ze alleen maar met slang, maar geeft dat geen problemen met die airco dan, om die warme luchtstroom af te gaan knijpen?

Vandaar mijn idee vergelijkbaar met dat van wubbo. Alleen ga je dan investeren in een systeem dat in beginsel al kut is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...