Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Soupaflys

Mijn Kweekje

Recommended Posts

Na vorig jaar een eerste maal outdoor gekweekt te hebben probeer ik het ditmaal eens binnen, hier is mijn set-up:

400 Watt hps

950 kuub outtake

90 x 120 x 210 cm

medium:

6 potten van 10 liter

B'Cuzz bio aarde

voeding:

BN roots: wortelstimulator

BN supermix

BN PK13-14

 

Foto's dag 1:

19-03-2005-1.jpg

19-03-2005-2.jpg

19-03-2005-3.jpg

19-03-2005-4.jpg

19-03-2005-5.jpg

19-03-2005-6.jpg

19-03-2005-7.jpg

 

na 2 weken:

2-04-2005-1.jpg

2-04-2005-2.jpg

2-04-2005-3.jpg

2-04-2005-4.jpg

 

krijg lijk rare plekken op sommige bladeren, weet iemand wat het is?

weet het niet zeker maar volgens mij komt het door het water dat ik erop spuit in combinatie met de iets te koude lucht die toegevoerd wordt, tis maar een gok?

2-04-2005-5.jpg

2-04-2005-6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er erg netjes uit zeg, die kast. :verrygood

 

Maarre 950 voor een 400 watter, geen orkaan in je hok? 225 was denk ik al genoeg geweest maar goed.

 

Die blaadjes zijn al vaker besproken, is een genetisch probleempje en komt meer voor bij stekken dan bij zaadplantjes. Niet om je druk over te maken in ieder geval.

 

Maar mag ik vragen waarom je er maar 6 hebt staan? Want als je er maar 6 wilt in verband met de copperts dan had je beter wat grotere potten kunnen nemen...

 

In elk geval het ziet er prachtig uit! :verrygood

 

ps. welke soort is het?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dienen afzuiger is inderdaad wat (veel :verrygood ) te hard, gelukkig heb ik een dimmer.

 

Heb er maar zes omdat het de eerste keer is en ik ze zo nog goed in de gaten kan houden en die potten had ik staan, ofwel was het anders direct 30L

 

en soort weet ik niet, heb het vergeten te vragen, het is nlx of jack herer, wie het kan zien mag het gerust zeggen

 

zeker leuk!! En die thermo/Lv meter....jij koopjes jager bij de scapino  haha

neenee, want ken da niet

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeker leuk!! En die thermo/Lv meter....jij koopjes jager bij de scapino  haha

neenee, want ken da niet

 

ze waren daar in de aanbieding voor 6 euro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is er met dat blad aan de hand van de plant linksonder op de laatste foto? aangevroten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet het niet, is al redelijk lang zo, maar wijzigt niet meer en heb mij al rot gezocht achter beestjes maar nog niets gevonden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb deze dingen ook al gehad bij men pp'tjes het blijft zo maar het word niet erger :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzal inderdaad mechanische schade zijn want er wijzigt niets meer aan dit blad.

 

hier een update, na 5 weken (3weken bloei), ze zijn nu ongeveer 45 cm:

24-04-2005-1.jpg

24-04-2005-2.jpg

24-04-2005-3.jpg

24-04-2005-4.jpg

 

wat vinden jullie ervan? (foto's zijn wel niet 100% gelukt)

krijg hier en daar al gele bladeren :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er netjes uit hoor!!! Ik ga de volgende keer m'n eigen hok ook wat netter maken zoals die van jou. Ik schat dat ze nog zo'n 2 weekjes moeten. Veel succes ermee ;)

 

Gr Seeker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn, looks good ;)

 

Ik schat nog wel ruim 3 weken, je bladeren zijn nog niet echt aan het afvallen, en de toppen worden echt nog wel dikker, maargoed wes geduldig je opbrengst wordt er beter door he :D :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er hardstikke mooi uit! maggik vragen hoe groot ze nu zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik schat nog wel ruim 3 weken, je bladeren zijn nog niet echt aan het afvallen, en de toppen worden echt nog wel dikker, maargoed wes geduldig je opbrengst wordt er beter door he

onderaan zijn er toch al veel gele, bruine en verdorde bladeren te zien

ruim 3 weken lijkt mij nog lanng maarja tis gelijk je zegt: geduld hebben, we zullen wel zien als het zover is

 

Ziet er hardstikke mooi uit! maggik vragen hoe groot ze nu zijn?

tss de 50 en 55 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

pp in aarde moet zeker wel 9 weken bloei hebben ! Nog nooit waren de mijne eerder klaar. Je heb dus nu 2 weken groei en 6 weken bloei ? Ziet er goed uit hoor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

staat er zkr netjes bij ;) ken op foto te zien nog wel ff wat verder bloeien maar zal wel je planten in de gaten houden. maar vooral sow doorgaan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer je deze kweek midden in de zomer had gedraait waren je planten een stuk langer geweest . Niet dat langer ook beter is .

 

2 weken groei en dan deze lengte ,dan zou je zeggen dat de temperatuur regelmatig onder de 20 is gedoken tijdens de daglichtperiode . Je ziet ook veel paarse stengels ,wat duidt op een verstoorde voedsel opname (eventueel ook door de kou ). De hoeveelheid grond zal ook wel een rol gespeeld hebben bij het korter blijven van de planten.

 

Het is je eerste keer binnen,dus vreemd is het niet dat je wat problemen hebt .

Edited by atmosphere

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ atmosphere

inderdaad de temperatuur is in het begin een paar keer onder de 20 gegaan...

in feite in mijn hok nog niet volledig af, er hangt nog geen deur aan (verduister gewoon de hele kamer) en de verluchting is ook nog niet helemaal in orde en heb bovendien ook eens een paar dagen weg geweest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...