Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mrBerg

6x Nat geworden dimbare lumatek evsa +ajustawings

Recommended Posts

Beste leden :verrygood

na de zomer wilde ik de hobby weer gaan oppakken en me spullen uit de kelder toveren nu stond tot mijn schik de hele kelder onder water en was alles op het stroombord na drijvend nat en stond het onder water 6x lumatek evsa 6x ajustawing +lampen en spc Climatecontoller ook onderwater van dat vieze zwarte stilstaande water kon wel janken want de kenners weten wat Zoiets bij elkaar kost natuurlijk zijn er altijd duurdere spullen maar voor mij was dit toen de der tijd een hoop geld +- 3 jaar oud  nu was dus mijn vraag of deze spullen afgeschreven zijn of dat dat na drogen en schoonmaken nog iets van te redden is vind het zelf echt eng met dat stroom maar vind het ook moeilijk om ze zo weg te gooien als ze miss nog te redden vallen ik hoor graag iets van jullie 

grtz berg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je op die schaal (6x600w) gaat kweken, kijk je toch niet op een paar meijertjes meer of minder?

Snap best dat de buit nog niet binnen is, maar toch. Ik zeg wegpleuren die handel

en een verslag graag :)

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Adjust kappen kun je na schoonmaken en het kroonsteentje kun je vernieuwen waardoor je die kappen nog kunt gebruiken.
Schoonmaken met Dreft of ander afwasmiddel en met een schone microvezel doek zodat je de reflecterende coating van de Adjust kap niet verneukt. Meteen goed drogen na schoonmaken met een schone theedoek, waterkringen reflecteren nogal raar.

De rest van de spullen kun je als verloren beschouwen.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet hoe lang die kappen in het water gelegen hebben, maar kan me zo voorstellen dat ze niet meer het reflecterende vermogen hebben van daarvoor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

En corrosie in de fitting en aansluitingen.. gewoon alles weg gooien. Als je tent af fikt kost het wel meer dan die paar meijer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht het echt corrosie vertonen kun je de fitting (inclusief aansluitingen) heel makkelijk vervangen bij een Adjust kap.
De coating van de kap (ceramische glascoating corrosie bestendig) maakt het 'redden' van de kap plausibel.

€ 180 voor 6 fittingen of 6 meier voor nieuwe kappen:huh:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx voor de antwoorden.ik heb besloten ze gwn weg te gooien ,de kappen wilde een maat hebben de fittingen heb ik m niet mee gegeven ivm angst voor problemen bij hem en dat wil je niet op je geweten hebben. dan maar nieuwe scoren zijn de nieuwe led lampen van Lumatek 600w Zeus iets? Of zijn er betere andere goede alternatieven? 
 

soms gebeuren dingen met een reden!

 

greetz Berg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...