Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mikert

Raar metaal in wiet?

Recommended Posts

Sorry als dit in het verkeerde topic staat. Maar heb dus mijn favoriete wietje Amnesia bij de shop gekocht afgelopen weekend.Maar zag opeens dat er dus een soort metaal in zit. Heb het gewogen, maar het weegt niks 0,0mg. Heb een microscoop daar moet ik het nog eens onderleggen. Niet dat ik een expert ben op dat gebied hoor. Daarom vraag ik om jullie expertise. Ik hoop dat het lukt om de fotos te uploaden vanaf de mobiel en jullie een kijkje kunnen nemen.

20201007_005602.jpg

20201007_005526.jpg

20201007_005523.jpg

20201007_005532.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Back naar de shop en iets anders eisen, wtf? Dat hoort daar niet in. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wonderlijk.

Als het bijna niks weegt, is het helemaal vreemd, want 'verzwaren' is mijn eerste gedachte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, dacht ik ook aan. Mijn gedacht is dan, wat hebben ze nog gebruikt of is dit puur toeval? Ik zou toch asap terug gaan en melden. Als ze er niet omgeven, zou ik nooit nog een stap in die shop binnen zetten.

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn dat niet gewoon van die stukjes vermiculiet?

Als het was geweest om het te verzwaren hadden ze er vast niet zulke grote klompen ingegooid. Als je onder je microscoop geen kleinere vervuiling tegenkomt zou ik het wel durven te roken eigenlijk. Of je moet echt zin hebben om helemaal je verhaal te gaan halen daar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelfs als het vermiculiet zou zijn, zou ik er van uit gaan dat ze niet hygiënisch werken of er moet iets misgelopen zijn met de zakjes ofzo. Desalniettemin kan je het toch aangeven. Als het een beetje vriendelijke mensen zijn, gaan ze toch wel tenminste luisteren en misschien een compensatie overwegen. Als ze bot reageren, tja zegt meer over hun dan en hun service. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het verder nog niet bekeken en ook nog niet terug geweest bij de shop, kom daar al aantal jaren. Ik ga er denk morge of vrijdag even langs. Denk niet dat ze het gezien hebben, je moet echt goed kijken, en het zit verspreid over de top, die heb ik gewoon opgerookt omdat ik er van uit ging dat al het ' Metaal ' er af was. Vermiculiet zou idd goed kunnen het lijkt er wel op, alleen hoe komt het dan op de top. 

Bedankt voor de reacties, zodra ik bij de shop ben geweest laat ik het nog wel horen wat ze er van vonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb het gevraagd en het is inderdaad vermiculiet, hij zei dat er wel meerdere kwamen die er naar vroegen en zei dat het tegen insecten was( weet niet precies welke hij zei, wants of spint denk ik).

Nou had ik ook gegoogeld op 'vermiculite  on bud' en kwam dit tegen 

 

 

Maar als je googelt op vermiculiet zie je dat het vooral gebruikt word voor de bodem of voor door het aarde te mengen.  Niet voor tegen insecten. Misschien dat de top tegen de vermiculiet is aangekomen. doormiddel van plakkende toppen, of plakkende vingers met vermiculiet erop tegen de top aan. 

Als iemand nog iets kan vinden dat het ook tegen insecten werkt hoor ik het graag. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het schijnt toch echt voor/tegen insecten gebruikt te worden, strooien het over de toppen. Het brand ook niet dus het zou in de as van de joint moeten overblijven

 

http://www.thctalk.com/cannabis-forum/showthread.php?158375-Phytoseiulus-persimilis-In-vermiculite-help!!

Well vermiculite won't burn so it will just get left behind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit dus samen met spintroofmijt in een potje,

https://webshop.refona.nl/product/spintroofmijten-2.000-st-105/?gclid=Cj0KCQjw8fr7BRDSARIsAK0Qqr4kScU8u0vKIhsuh0FA4vPaJ4O6qHX9rdxY1-BY5TUaaghb_WOvC-waAkxGEALw_wcB

 

Kweek overigens ook gewoon me eigen wiet, heb een hele wekpot vol, maar is te vroeg geoogst wegens schimmel( Staat in de kas). Dus niet zo lekker als Amnesia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...