Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Henry de kweker

Top rot

Recommended Posts

beste lezers na dat ik vanochtend even ging kijken bij me dames kwam er achter dat er 1 van de 4 problemen heeft met top rot helaas dus snel eruit gehaald en gepost wat er gepost kon worden verder iemand tips ok hrt tegen te gaan toppen hingen tegen de wand van de tent aan mischien daardoor ? 

20200914_070229.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer ventileren, en ook de temp wat laten zaken. Die toppen die tegen de tent wand hangen zijn idd een reden waardoor ze het sneller krijgen. Toppen verdampen en die vocht kan nergens heen als ze tegen de wand hangen. Met wat ijzerdraad trek je de toppen die tegen de wand hangen allemaal wat vd kant af, en verbeter je al snel de lucht circulatie om die toppen. En eenmaal rot gevonden moet je flink goed gaan inspecteren of er niet al meer verstopt zitten in nu nog gezond ogende toppen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, wieries said:

Meer ventileren, en ook de temp wat laten zaken. Die toppen die tegen de tent wand hangen zijn idd een reden waardoor ze het sneller krijgen. Toppen verdampen en die vocht kan nergens heen als ze tegen de wand hangen. Met wat ijzerdraad trek je de toppen die tegen de wand hangen allemaal wat vd kant af, en verbeter je al snel de lucht circulatie om die toppen. En eenmaal rot gevonden moet je flink goed gaan inspecteren of er niet al meer verstopt zitten in nu nog gezond ogende toppen.

Thnx kheb op moment alles beetje bij elkaar gebonden met ruimte er tussen datbze  niet meer tegen de wand aan liggen nu hopen dat er niet meer inkomt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat vroeg ik me dus ook af. Je gaat echt geen gewicht meer pakken. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...