Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiwawietje

Bladprobleem - Witte strepen

Recommended Posts

Hallo,

Vandaag kwam ik erachter dat mijn gorilla glue autoflower een bladprobleem heeft. Ze staat in de kas, in de volle grond en staat sinds vorige week in bloei. Ik meet niks (geen ph, ec, etc.).
Ik heb dr geen extra voeding gegeven dus misschien is het een voedingstekort. Wie weet wat dit is en hoe los ik het op?


 

WhatsApp Image 2020-09-07 at 18.49.47 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-09-07 at 18.49.44.jpeg

WhatsApp Image 2020-09-07 at 18.49.47.jpeg

Edited by wiwawietje

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Echep said:

Mineervlieg(?)

Hmmmm... net ff gegoogeld en het zou kunnen, thanks.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Echep said:

Mineervlieg(?)

Zal de bladeren insprayen met een flinke dosis azijn ze doden?

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, wiwawietje said:

Zal de bladeren insprayen met een flinke dosis azijn ze doden?

Euh ik ben geneigd neen te zeggen? 

De hoe en watjes is ieder voor zich wat mij betreft ;) Toen ik buiten kweekte werkte ik preventief met een aftreksel om de plant onaantrekkelijk te maken voor ongewenste bezoekers. Er is echt een shitload aan informatie om te bestrijden op voorkeur. Ikzelf schuwde Bayer productjes niet. Als je verdelgmiddelen koopt, kijk je best of het voor eetbare gewassen is en niet voor kamerplanten. Dan komt dat wel goed en zien dat je niet op de toppen spuit. Altijd weg van de toppen spuiten. En desnoods neem je maar minuten tijd per blad om dat te doen. 

Edited by Echep

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Echep said:

Euh ik ben geneigd neen te zeggen? 

De hoe en watjes is ieder voor zich wat mij betreft ;) Toen ik buiten kweekte werkte ik preventief met een aftreksel om de plant onaantrekkelijk te maken voor ongewenste bezoekers. Er is echt een shitload aan informatie om te bestrijden op voorkeur. Ikzelf schuwde Bayer productjes niet. Als je verdelgmiddelen koopt, kijk je best of het voor eetbare gewassen is en niet voor kamerplanten. Dan komt dat wel goed en zien dat je niet op de toppen spuit. Altijd weg van de toppen spuiten. En desnoods neem je maar minuten tijd per blad om dat te doen. 

Er zaten maar een paar larven in, ik heb ze weggeknipt en kijk even of ze niet terugkomen. Ik ben niet zo van de middeltjes aangezien je de natuur ermee belast en het komt altijd dicht bij de toppen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...