Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Henry de kweker

Nieuwe ronde

Recommended Posts

beste lezers 

Mijn vraag aan jullie ,

Na hoeveel weken groei schakelen jullie over naar bloei , ik wil straks monkey gleu fem van growers choice neerzetten onder 400 w hps met voeding van top dutch  , 

Door voorheen verkregen ervaring heb ik gemerkt dat als je laat overschakelt de boel er uit groeit om zo maar te zeggen .

 

Tips en adviezen zijn altijd welkom .

 

Mvg

IMG-20200826-WA0000.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een antwoord waar je niet veel aan hebt, maar wat waarschijnlijk toch het antwoord is:

Je schakelt over op het moment dat als je nog langer wacht, je tent te vol gaat worden. En je schakelt nog niet als je je tentje niet vol gaat krijgen.

Klinkt suf, maar het moment kan voor elk soortje anders zijn. Het maakt ook uit hoeveel oppervlakte je hebt, in combinatie met het aantal plantjes.

Als je 1 plantje hebt, en die is na 2 weken 18/6 pas 20 cm doorsnede in een tent van 120 x 120, dan kun je beter nog wachten.

Maar heb je er 16 staan en die hebben allemaal een doorsnede van 20 cm, dan is het tijd, of ben je misschien al iets te laat.

Dus je kunt het beste effe gaan zoeken of er iemand is, die hetzelfde soortje heeft als jij. Dan kun je daar misschien zien hoe jouw soortje zich ontwikkeld.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Kees A said:

Een antwoord waar je niet veel aan hebt, maar wat waarschijnlijk toch het antwoord is:

Je schakelt over op het moment dat als je nog langer wacht, je tent te vol gaat worden. En je schakelt nog niet als je je tentje niet vol gaat krijgen.

Klinkt suf, maar het moment kan voor elk soortje anders zijn. Het maakt ook uit hoeveel oppervlakte je hebt, in combinatie met het aantal plantjes.

Als je 1 plantje hebt, en die is na 2 weken 18/6 pas 20 cm doorsnede in een tent van 120 x 120, dan kun je beter nog wachten.

Maar heb je er 16 staan en die hebben allemaal een doorsnede van 20 cm, dan is het tijd, of ben je misschien al iets te laat.

Dus je kunt het beste effe gaan zoeken of er iemand is, die hetzelfde soortje heeft als jij. Dan kun je daar misschien zien hoe jouw soortje zich ontwikkeld.

Ja precies , hangt af van het soortje ook natuurlijk alleen uit ervaring met anderre soortjes heb ik zelf Gemerkt dat na de switch  ze nog behoorlijk groot worden .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...