Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bob0

Verschillende haze soorten onder 400w

Recommended Posts

Beetje egoistisch naar je moeder toe als je het mij vraagt.. waarom het risico lopen dat je moeder haar huis wordt uit gezet? Weet ze dit uberhaupt wel... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, helpmeplz said:

Beetje egoistisch naar je moeder toe als je het mij vraagt.. waarom het risico lopen dat je moeder haar huis wordt uit gezet? Weet ze dit uberhaupt wel... 

Gast het is 1:lamp en vier planten eronder er is niemand die het opmerkt mijn kamer zit in de tuin. Me moeder weet het

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bob0,

Is het niet wat om een Ikea kastje aan te passen en licht dicht te maken?

Heb je geen lelijke tent in je kamer en kan je alles toch wat gecontroleerder doen:innocent:

Zoiets bv: Klik

Zijn ook lagere varianten: Klik

Of hogere natuurlijk: Klik (in deze kan je mooi voor groeien en afbloeien te gelijk:verrygood

Ik weet dat je geen kast of tent wilt, maar geef ze toch even cadeau :rofl

Gr, X:tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Xaim said:

@bob0,

Is het niet wat om een Ikea kastje aan te passen en licht dicht te maken?

Heb je geen lelijke tent in je kamer en kan je alles toch wat gecontroleerder doen:innocent:

Zoiets bv: Klik

Zijn ook lagere varianten: Klik

Of hogere natuurlijk: Klik (in deze kan je mooi voor groeien en afbloeien te gelijk:verrygood

Ik weet dat je geen kast of tent wilt, maar geef ze toch even cadeau :rofl

Gr, X:tu

Thanks voor de tip Xaim. Ik denk alleen niet dat ik daar 4 planten kwijt kan maar dankjewel voor het mee denken:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bob0,

Dat is waar, maar dan heb je er 2 staan en dan kan je onderin misschien nog 2 andere voorgroeien :P

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Xaim said:

@bob0,

Dat is waar, maar dan heb je er 2 staan en dan kan je onderin misschien nog 2 andere voorgroeien :P

Gr, X

kijk, dat is constructief denken! Nice one. @Xaim is er nog niets in de bus gevallen ondertussen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles is bijna ontkiemt behalve de northern light 5 x haze echt jammer dit zaadje heeft me 15 euro gekost:tddeze was ik juist zo benieuwd naar maar helaas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas de zaden hebben het allemaal begeven behalve een silver haze . Ik krijg van wietzaadjes.nl 2 nieuwe huismerk zaden. Ik ga maar gewoon nieuw zaad bestellen maar deze keer bij Zamnesia. Goede reviews hebben ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je bij Zamnesia besteld, heb ik nog een code voor jou. Krijg je normaal hezien 3 gratis Runtz zaden. Ik stuurje de code per pm.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft iemand ook ervaring met wietzaadjes.nl ? De laatste keren komen mijn zaden helemaal niet uit. Ik ga nu proberenbij zamnesia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bob0 said:

Heeft iemand ook ervaring met wietzaadjes.nl ? De laatste keren komen mijn zaden helemaal niet uit. Ik ga nu proberenbij zamnesia.

Heb je de koffiefilter methode al gebruikt? Zaadjes tussen een bruine koffiefilter, geen witte, die zijn gebleekt. Koffiefilters volledig nat maken. Puntjes van de zaden omlaag. Zodat het penworteltje naar beneden gaat door de zwaartekracht. Koffiefilter(s) in grote gripzak en binnen aan een kastdeur hangen, eentje die je niet teveel opendoet. Twee, drie dagen en ze zijn ontkiemt. Tot nu toe 100% ontkiemt.

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Fearghus said:

Heb je de koffiefilter methode al gebruikt? Zaadjes tussen een bruine koffiefilter, geen witte, die zijn gebleekt. Koffiefilters volledig nat maken. Puntjes van de zaden omlaag. Zodat het penworteltje naar beneden gaat door de zwaartekracht. Koffiefilter(s) in grote gripzak en binnen aan een kastdeur hangen, eentje die je niet teveel opendoet. Twee, drie dagen en ze zijn ontkiemt. Tot nu toe 100% ontkiemt.

Misschien moet ik dat maar is proberen ik heb het altijd met keuken papier gedaan en dat ging altijd goed behalve de laatste 2 keren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het word super silver haze van zamnesia seeds en lemon shining silver haze van royal queen

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Fearghus said:

Succes!

Thanks man jij ook succes deze ronde!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De amnesia huismerk zaden van wietzaden.nl zijn eindelijk uitgekomen na 4 of 5 dagen. Een super silver haze van zamnesia is ook bijna een plantje. De lemon shining silver haze van  royal queen zijn een beetje traag

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minutes ago, Fearghus said:

Succes!

Thnks jij ook!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over ong 2 weken gaat de 400 w erboven nu hangt er 250
20200908_212253.jpg

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kraamafdeling. Ik loop maar ongeveer een weekje voor. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Fearghus said:

De kraamafdeling. Ik loop maar ongeveer een weekje voor. 

Nice man ben benieuwd hoe die 11 roses word

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...