Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fearghus

Fearghus medical growtent

Recommended Posts

Ik koop een heleboel in China.

Maar ik denk dat als ze al hele ontwerpen en uitvindingen stelen, dat ze er ook niet heel veel moeite mee zullen hebben om een Europees logo op een sticker te drukken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zolang je bij de betere verkopers koopt ben je redelijk safe lijkt me.

Ben zelf aan het denken aan een kanaalverwarmer om m'n temp op peil te houden maar vind niet echt mensen die zoiets gebruiken.

Edited by El_Magico
Typo

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kees A said:

Maar ik denk dat als ze al hele ontwerpen en uitvindingen stelen, dat ze er ook niet heel veel moeite mee zullen hebben om een Europees logo op een sticker te drukken.

Enkele jaren geleden heb ik werkgerelateerd de verlichtingsbeurs in Parijs bezocht, daar hadden ze een aparte hal voor de Chinese leveranciers. In die hal hoorde je vaak letterlijk "is hetzelfde als die lamp van merk X", veel goedkoper uiteraard. Als ik dan ging vergelijken met het echte merk in de andere hal hadden ze nog gelijk ook. Exact hetzelfde, zonder schroom. Namaken kunnen ze zeeeer goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop het heb net een geekbeast pro 630watt bestelt. Dat lijkt op zo een spider ding.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou je ons op de hoogte hoe dat allemaal gaat?

Hoe lang het duurde voordat je hem kreeg; de kosten bij de verkoper; de bijkomende kosten van de douane; dat soort dingen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja  ik ben er ook zeker van overtuigd dat ze het kunnen namaken. Dus zekerheid heb je niet. Ik kijk altijd wel alleen, naar producten die veel klantenbeschrijvingen en feedback geven. Volgens mij heeft @Xaim deze ook gebruikt. 

Het is super gemakkelijk dat ik de tent niet moet openen om de temp te zien. De temperatuursensor zit onder de pot. Laagste punt. Ik merk dat tijdens de donkerperiode de mat toch geactiveerd wordt en dat de bodemtemp op 18c⁰ blijft. Als de cobs aanliggen is het rond de 25,5c⁰ met de afzuiger op stand 1.  Ik moet wel zeggen dat de verwarming aanstaat in de kamer, anders zou het kouder zijn. In de laatste drie weken ga ik de temp in de kamer wat laten zakken met een graad of 2. Veel hangt ook af als meneer pastoor thuis is onder mij. :D Als mijn buur thuis is, is de grondtemp veel aangenamer. Maar hij is niet veel thuis. 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ze dingen daar in china goed kunnen nameken, wn niet zeggen dat ze niet ook heel veel ongekeurde gevaarlijke zooi produceren en verkopen.

Die winkels die jij noemt halen hun zooi veelal ook daar vandaan ja, maar die komen niet weg met een nep keurmerk (hoop ik).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ook een optie of het tegenovergestelde is ook soms waar. Kijk naar naar Apple en Huawei. Eerst kopie en betaal je veel minder dan die Apple rotzooi waar je alleen maar voor de naam betaald en Huawei een serieuze inhaalslag bezig is. Kan me nog herinneren dat er smartphones van Apple ontplofte door een fout  ook toch gekeurd. Dat er zeker slecht spul gaat bijzitten bij de afhaal Chinees, betwijfel ik niet. Hier bestellen geeft ook geen zekerheid. Ik kan het zien aan mijn samengestelde setup van best een bekend bedrijf. Altijd een risico, als het iets niet cannabis gerelateerd is, kan je nog de waarborg inroepen. En dan nog twee jaar waarborg is al bs. Want na een half jaar tot max een jaar (hangt er van af wat er in de aankoopfactuur staat, moet je al via een expertise kunnen aantonen dat het een fabrieksfout is. Zelf nog meegemaakt. Als je dan een expertise moet bekostigen en de heren/dames kunnen er toch van onderduiken dan ben je nog meer geld kwijt. Over de veiligheid, mja als ik lees dat er vanalles wordt gebruikt om op te warmen, van verwarmingsdekens, tot kachels kan best ook iets mee mislopen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn eerste EVSA had ik gekocht in een GS in Brussel, Jette. Toen bleek dat de HPS vaker niet aanging dan wel ben ik hem gewoon mogen gaan ruilen, zonder problemen. Verder nooit problemen gehad met mijn materiaal, dus geen slechte ervaringen mbt garantie in een gs.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fearghus,

Wat zou ik gebruikt moeten hebben? :rofl kan het niet helemaal terug vinden :rolleyes:

Gr, X 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Xaim said:

@Fearghus,

Wat zou ik gebruikt moeten hebben? :rofl kan het niet helemaal terug vinden :rolleyes:

Gr, X 

:rofl die warmte mat of sla ik nu helemaal de bal mis? :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ille keep you guys posted about the light. even duur doen in het engels

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Thoumf said:

mijn eerste EVSA had ik gekocht in een GS in Brussel, Jette. Toen bleek dat de HPS vaker niet aanging dan wel ben ik hem gewoon mogen gaan ruilen, zonder problemen. Verder nooit problemen gehad met mijn materiaal, dus geen slechte ervaringen mbt garantie in een gs.

Dat is wel heel netjes. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fearghus,

Haha, ik dacht dat het over een lamp ging :rofl maar een warmte matje heb ik inderdaad van Ali Express, werkte toen prima hoor:tu

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 34 

De runtz links achter heeft iets te veel water gehad. Dus ff wat minder. De PP linksvooraan ook, maar niet zoveel als de runtz.  Voor de rest niet veel te vermelden.

20201211_212736.thumb.jpg.2b852f3fc97cb4aa5cd94d0be35af683.jpg

Grts

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloei zit er iig al lekker in. Beginne ze al lekker te ruiken?

Edited by Weedsmurf
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Weedsmurf said:

Bloei zit er iig al lekker in. Beginne ze al lekker te ruiken?

Ja, het is de eerste keer dat de tent zo meurt damn .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kerstballen kunnen er al in :tu

Ik zag eerst dat je die planten over de potten heen trok, maar zo te zien worden het kerstboompjes 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, 420man010 said:

De kerstballen kunnen er al in :tu

Ik zag eerst dat je die planten over de potten heen trok, maar zo te zien worden het kerstboompjes 

Ja, de takken zijn te stug geworden op ze nog schuin te trekken. Ik laat het liever zo dan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ok, nou ik vind het wel mooi hoor die grote hoofdcolas straks :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje nadeel van auto's. Beperkt in tijd om te buigen en stretchen. Nuja heeft idd ook wel zijn charmes een kerstboom en het is wel de tijd ervoor. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 41 totale cyclus

De dames hebben of bet iets teveel water gekregen of ze beginnen honger te krijgen. Ze dronken nu 1200ml om de 3 dagen. Even terug brengen naar 800 ml om de twee dagen. De rechtse achter heeft wat voeding gekregen 0,5 ml op 1l water. Weet van de vorige keer dat auto's best gevoelig zijn aan voeding. Was zelfs al te zien met het toevoegen van de colonize, waar blijkbaar dus ook voedingsstoffen inzaten. Als ze het te bont maken, krijgen ze een wat hogere dosis. De runtz achter staat nog niet helemaal op punt. De bovenste blaadjes klauwen nog wat. Ik lerk wel op dat de RV best laag blijft. Toplaag nog nat, want ze hebben gisteren pas water gekregen en toch maar een RV van 35% 12 uur na water geven. Merk dat de RV ook na donker noot boven de 55% gaat. Nuja liever zo dan te hoge RV.

Ik zal de potten wel niet meer kunnen wegen, ben maandag uitgegleden op de trap en was plots heel vlug beneden. Pols staat wat raar. De kine raade mij toch aan voor foto's en dokter. Mijn vrouw ook. Nuja, vandaag dan maar foto's en echo en mag niet meer heffen. Hopelijk geen gips deze avond. 

Toch maar ff kijken als mijn vrouw de levensverzekering niet omhoog heeft getrokken. Waren pantoffels dat ik net had gekregen van haar. :rofl

20201218_085746.thumb.jpg.24361f53000c5c1c328667f36abb5099.jpg

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Fearghus said:

Pols staat wat raar.

Prachtig gezegd ouwe droogkloot:rofl 

Ik hoop dat het meevalt man

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, 420man010 said:

Prachtig gezegd ouwe droogkloot:rofl 

Ik hoop dat het meevalt man

Thx.

Blijkbaar toch barst in de pols, verbinding uiteinde ellepijp ontstoken en wat gezwollen. Twee weken brace en een maand niet tillen. Valt best mee, had erger kunnen zijn. 

Grts

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...