Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

B_stung

Nieuwe strain maken?

Recommended Posts

Heb eens eve een vraagje. 

Ben al eve bezig met groentjes biologisch te kweken en ben ook met wel 1 nieuwe strain bezig aangezien dit een gepassioneerde hobby is 

Ik weet dat autoflower veel delen van de rudelaris(srry moest et verkeerd getypt zen) maar dus de CBD houdende bestanddelen bevat. Heb paar jaar terug. Men Purple haze dat ik al jaren doe gekruist met sweet mango haze auto 

Dit jaar wou ik het wat stabieler maken dus heb mijn kruising dan geprobeerd terug te kruisen wat lukte. 

Wat me zorge maakt is dat ik autoflower zaad heb. Logisch als het vrouwtje geen autoflower was en het mannetje wel. 

Heb geproefd van men 1ste kruising.. Bangelijk zoete toets en stinkend als en tropische Citrus cocktail . Sterke high 

Door deze kruising auto flower  met zelfde autoflower te kruisen vrees ik dat de CBD vattende matrialen terug meer naar boven zullen komen. 

Is et aante raden de zaden niet te gebruiken om te herkruisen met purple of zou ik het risceren?

Heb de eerste zaden mooi in mijn zaadbankje steke dus kan eigelijk zelf wat testen... Maar ik ben outdoor. Dus wil ook da de planten die ik kruis outdoor gewoon zen. Wat jaaaaaaaren in beslag neemt aangezien ik niet graag binne kweek of binne kweek rook. Full bio!! En ni echt de ruimte em om meerder planten naast een te zetten en te scheiden van mekaar(m/v). En dan nog ies de mannetjes apart te zetten om geen contaminatie te hebben van pollen op de verschillende mannetjes. Alle legaal dan xp Ieder zen mening xp maar zou dus hints en tips wille vrage!?? 

Heb enorm gezocht op het net en hier op forums maar vind er niet echt iets over terug, wat ook kan zijn dat ik niet de juiste zoek criteria afga maar dus vraag ik hetgewoon,alle tips en links voor info zijn welkom. 

Mvg, een gepassioneerd hobbyistjen 

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...