Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bremgezicht

[fun] 4x Haze X Skunk

Recommended Posts

Hey,

 

Ik volg al een tijdje het topic van ..joost.., en vind het best leuk om te zien hoe makkelijk de weedplantjes groeien zonder al te grote investeringen. Daarom heb ik een tijdje terug ook een paar zaadjes gekocht bij de coffeeshop, Haze X Skunk. Ik heb deze laten ontkiemen en in stekgrond gedaan, daarna in Kokogrond oid. Op de foto's zie je hoe ze er nu uitzien. Ik maak gebruik van een TL33, ik ben van plan er nog eentje te kopen.. Op de foto's zie je 2 grote en 2 kleine plantjes, die kleine heb ik vandaag in kokogrond gezet.

Graag tips, commentaar etc..

 

DSC00155.JPG

DSC00157.JPG

DSC00162.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd leuk om te zien :verrygood. alleen ik denk dat je te weinig licht heb om die dimgen goed te laten groeien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De blaadjes van een plantje worden een beetje geel..

de blaadjes van het grootste plantje daarvan vallen zeg maar de randjes naar beneden en de rest beetje omhoog, is nu beetje bollig..

is dit erg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst lezen, lezen en nog meer lezen. die planten hebben zoveel verschillende dingen nodig en er zijn duizenden factoren die invloed hebben op je eindproduct. als ik jou was had ik eerst een hok gebouwd. voor die paar plantjes ong. 1 bij 1 meter denk ik dat wel genoeg is. koop een 150 watt hps (heel goedkoop) of schap extra flouro's aan. je kweek hok moet good dicht en afgesloten zijn. als ze in de donkere periode zijn moet het ook echt donker zijn.

 

je kan ze natuurlijk ook buiten zetten, daar zouden ze het beter doen dan onder die ene flouro.....

 

keep learning... :verrygood :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...