Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bruinevingers

Eigenbouw groeilamp voor moeders 6x 50 watt Samsung F serie gen3

Recommended Posts

On 8/8/2020 at 7:03 PM, al green said:

Mocht jezelf graag een custom made kweekkast willen laten maken neem dan vrijblijvend contact met ons op. We zullen dan bekijken of je wensen binnen onze mogelijkheden liggen en een gepaste aanbieding maken.

Vorige week nog een aanvraag gedaan voor een 80x60 kast en daar hebben ze het veel te druk voor is dan het antwoord.
De termijn dat het te druk is schijnt altijd te zijn want als je vraagt of aangeeft dat er best een ruime levertijd op mag zitten krijg je niet eens een reactie terug:td

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, lostchild said:

De termijn dat het te druk is schijnt altijd te zijn want als je vraagt of aangeeft dat er best een ruime levertijd op mag zitten krijg je niet eens een reactie terug:td

Hun belachelijk excuus... wat anders ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is dat ik zelf twee linker handen heb wat dat betreft anders zou ik zelf wat bouwen. 

Ik wil overigens met deze lamp 5x gelato kweken zodat ik weer wat THC olie voor mezelf kan brouwen. 

Normaal zou ik 20 planten doen, maar ik ga eens kijken wat er gebeurd met 5 planten. Als het goed is kan ik het hele voorgroeien doen met deze 4K strips. Als het goed is ook (en dat is mijn vraag) kan ik zelfs tot 3 weken na 12/12 deze 4k strips gebruiken toch? 

Pas bij de eerste tekenen van de bloei dien ik terug te schakelen naar 2000 kelvin, correct? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...