Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jakkes

Rollex OG Kush - Devil's Harvest

Recommended Posts

Ik heb gisteren de Rollex OG Kush gezien. Ontzettend mooie compacte toppen, vol thc en heerlijke geur (niet gerookt). Omdat ik al twee jaar geen echt goed soortje vind, wil ik deze eens gaan proberen. Skunk #1 heb ik nu een redelijke plant, maar niet super. Idem voor een Master Kush. Maar een echte topper heb ik nog niet. Vandaar dat ik het wil proberen.

Het probleem alleen is dat de enige breder Devil’s Harvest is. En hier heb ik zo’n 50 zaden gehad van 3 soorten, waarvan ik er geen enkele groot kreeg. Vrijwel niets ontkiemde en wat er ontkiemde zette niet door. Navraag bij de breeder leerde dat het oude zaden zijn. Dus gewoon klote.

Heeft iemand nog een optie waar ik dit soort kan krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er heel toevallig deze ronde ook 2 Rollex van Devil's harvest bij staan. Was verkeerd geleverd door Zamnesia. En ze ontkiemden gewoon alledrie netjes, maar zag na verloop van tijd dat er 1 een te gedrongen structuur had om mee te komen dus die heb ik weggedaan. 

In het verleden ook al eens een hele mooie Casey Jones van Devil's gehad. 

ik zal tzt nog wel een fotootje droppen van m'n pheno's. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je voor je reactie. Ik had Casey Jones bij hun besteld. Alleen van de 25 zaden ontkiemde gewoon niets. Ze gaven toe dat ze te oud waren. Vandaar dat ik voorzichtig ben met ze. Waren alleen reguliere zaden. Jij hebt gefeminiceerd?

Edited by Jakkes

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, pindarots123 said:

ja femzaad, ik geloof niet in die onzin dat je daar geen stabiele moeders van zou kunnen maken. 

Ik denk dat ik toch maar eens aan de fem ga. Kom er vanzelf achter of het werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Jakkes said:

@pindarots123

Hoe gaat het met de Rollex? Ben nieuwsgierig

Ze staan pas 3,5 week in bloei maar het zijn tot nu toe 2 mooie planten, maar kan pas over een maand echt iets zeggen over de kwaliteit van de toppen. Ik herken er geen 'mostly indica'  in, eentje heeft hele dunne sativa-achtige bladeren en is het meest gestrekt van 't hele tentje.

Wel hebben ze zich kranig laten mishandelen, toppen, knijpen, stekken en allemaal zonder herma te worden. Later meer. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had al vernomen dat ze erg sativa achting zijn. Groeien ze flink? Ik heb ze nu te ontkiemen staan. Dus alle info is welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze niet kunnen vinden, vandaar de vraag. Ik ga dus nogmaals zoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik gedaan. Maar is niet veel serieus te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...