Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

cannarie

Weet er iemand nog een mooie haze soort uit zaad?

Recommended Posts

Nouja de titel zegt het al.

Het is voor mijn eerste ronde op RFX, dus liefst is die wel een beetje vergevingsgezind :)

Het is voor 8 planten op 3,2 m2. Omdat ik niet echt achterin kom, ga ik niet scroggen, maar een netje komt er wel dit keer. Verder zelf nog nooit haze gekweekt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg deze even. Ben er ook wel benieuwd naar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ikzelf ben tevreden over de Liberty Haze van Barney's Farm. 

Goed potent, mooie top structuur, 8 weken bloei, snelle groeier. 

Iets minder goede brenger, maar in 8 weken niet slecht:innocent: het maximale per m2 was 488gr minimale 458 (met 4 planten) (420w aan led)

Gr, X

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had even gemist dat er hier gereageerd is. Hartelijk dank voor de suggesties mensen.

Ga die liberty haze even in mijn achterhoofd houden @Xaim. Vooral het feit dat hij snel is spreekt mij nu wel aan. Als ik nog wat fouten maak met de eerste keer rfx haal ik zo wat makkelijker de eindstreep en verspil ik minder tijd. Aantal grammen is nog bijzaak. Had in mijn hoofd dat haze soorten meestal lange bloeiers zijn trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, cannarie said:

Had even gemist dat er hier gereageerd is. Hartelijk dank voor de suggesties mensen.

Ga die liberty haze even in mijn achterhoofd houden @Xaim. Vooral het feit dat hij snel is spreekt mij nu wel aan. Als ik nog wat fouten maak met de eerste keer rfx haal ik zo wat makkelijker de eindstreep en verspil ik minder tijd. Aantal grammen is nog bijzaak. Had in mijn hoofd dat haze soorten meestal lange bloeiers zijn trouwens.

@cannarie,

Over het algemeen zijn Haze soorten ook lange bloeiers, alleen dit is een hybride zoals vele haze soorten tegenwoordig:innocent:
Het is zeker de moeite waard om er eens naar te kijken, het zijn mooie planten en groeien als een malle, ze verdubbelen zich ongeveer 6x (minst je de goede planten hebt natuurlijk, het blijft zaad).
Mijn ervaring is dat er geen slechte planten tussen zitten, enige wat je niet moet doen in meerdere planten in 1 pot zetten.
Ik heb zelf 2 per pot gehad en in 2 van de 4 potten overrulde de sterkste plant, hoewel dat die wel 100+/120+ gram opleverde.
De gene die gelijk liepen in dezelfde pot leverde ook zo 50 a 60gr per plant op, dus of je er dan 1 of 2 in zet maakte niet veel uit.

In het kort:
Ik zou het zeker proberen, het zijn makkelijke planten en kunnen over het algemeen tegen een stootje en ben nog geen herma tegen gekomen:tu

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou hem zomaar eens kunnen worden @Xaim

Zal tegen die tijd waarschijnlijk nog wel wat vragen voor je hebben over de eigenschappen en behoeftes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannarie,

Geen enkel probleem, als je wat wilt weten, vraag gerust:tu

Geldt ook voor anderen uiteraard :innocent:

Gr, X 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

super silver haze jaren gekweekt, prima compact soort en goede op brenger als je hem kent.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Fatamorgana said:

super silver haze jaren gekweekt, prima compact soort en goede op brenger als je hem kent.

En dan nog van een specifieke breeder. Heb hem geloof ik wel eens van greenhouse seeds gezien, maar weet niet van evt andere breeders

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal even kijken welke, kocht eigenlijk altijd stekken van 1 persoon en daar gewoon een moeder van gemaakt toen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt A5 hier nog wel eens ?

die had wel echt een super  haze 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...