Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Wietboy

Rollmate

Recommended Posts

Guest Wietboy

Wel ik rook ongeveer 2-3 joints per dag, maar ik kan niet zo goed rollen. ik moet zelf een parker(balpen) gebruiken om hem te rollen en dan daarna op te vullen(eigenlijk ben ik ook te lui om het te leren). Dit lukt goed maar aangezien het te lang duurt dacht ik eraan om mij een futurola roller te kopen. In België kosten die dingen 22 euro( ik weet het is duur). Maar wat ik mij afvraag werkt dat ding dan heel goed dus bv komt het filtertje niet los ofzo en is het makkelijk te gebruiken? En vooral, is het een beetje op een joint gerold en niet als een gerolde sigaret? Iemand die dit weet of er zelf één heeft en wil zeggen hoe het werkt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

God zegene de SEARCH knop .... daar staal bijna ALLES in , als ik jouw was zouk maar liever leeren draaien :verrygood das veel beter en vooral als je inside out draaier ben :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wietboy
God zegene de SEARCH knop .... daar staal bijna ALLES in , als ik jouw was zouk maar liever leeren draaien :verrygood das veel beter en vooral als je inside out draaier ben :verrygood

Ik kan wel redelijk draaien hoor, maar het lukt niet altijd ik bibber veel, daarom doe ik het op een rare manier(met balpen :D ). Maar jah die futurola roller ziet er toch handig uit. Hier staat een filmpje www.rollmate.nl .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet , doe het nie met een ballpen ! Pak eens een groot vloetje een een tipje , en probeer net als bijna iedere blower te rolen oefen dit ff 10 minuten naa 10 minuten lukt ut tog wel nie egr mooi maarjah :verrygood en het word steeds beter ,zon stom kut dingetje kost zoveel en kan snel kapot gaan en als je zon stom dingetje heb leer je NOOT draaien :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wietboy
Ik weet , doe het nie met een ballpen ! Pak eens een groot vloetje een een tipje , en probeer net als bijna iedere blower te rolen oefen dit ff 10 minuten naa 10 minuten lukt ut tog wel nie egr mooi maarjah  :verrygood  en het word steeds beter ,zon stom kut dingetje kost zoveel en kan snel kapot gaan en als je zon stom dingetje heb leer je NOOT draaien  :unsure:

Als ik het met een balpen doe, doe ik het ook met een tipje hoor en is het daarna ook een perfecte joint dus eerst tipje goed strak aanrollen dan bladje over de balpen en gewoon toeplakken en daarna opvullen. ik heb wel zo'n balpen in de vorm van een joint. Gewoon rollen gaat echt bijna nooit. Ongeveer 3 keer op de 10 keer lukt het. Binnekort ga ik achter zo'n futurola ding, zal dan effe laten weten of het goed werkt ofniet.

En owja ik bedoel wel degelijk lang bladje over de balpen hoor. :verrygood Het is te vergelijken met dit www.rollmate.nl dat eerste dat sleutelhanger ding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je handen heb je altijd ..... dus leer het beter met je handen ... zon ding kan altijd kapot gaan etc. veel oefenen dan word je pro :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wietboy

Wat is eigenlijk het beste om in zo'n rollmate te doen. Roltabak( jullie zeggen er shag tegen denk ik) of gewoon tabak uit sigaretten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is maar wat JIJ lekker vind end at weet jij het besste :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wietboy
Het is maar wat JIJ lekker vind end at weet jij het besste :verrygood

Ow ok dus het blijft hetzelfde. Ik vroeg het eigenlijk alleen maar om te weten hoe hij er het best uit gaat komen met tabak uit sigaretten of roltabak. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat jij het lekkerst vind is het beste , als jij shag beter vind is dat het beste :verrygood

jij moet het lekker vinden :verrygood en niet wij ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wietboy
Wat jij het lekkerst vind is het beste , als jij shag beter vind is dat het beste :D

jij moet het lekker vinden :verrygood en niet wij ... :P

Ok :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

cigs zijn beter!! echt wel , en veel gemakkelijker te gebruiken ..Handig als je buiten moet rollen of ergens waar je niet rustig aan een tafeltje kan gaan zitten om je toet te fixen :verrygood .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook zo`n futurola gehad totdat iemand hem had gemold. Het is wel een handig apparaatje, maar ik zou toch proberen om zelf wat beter te leren rollen. Heeft mij ook wat moeite gekost maar is toch wel wat fijner, en kan je trots op je eigen jonkel zijn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag het eerste keer inside out gedraait :D het lukte me ook nog :P

aleen dat ik het een btje verneukt bij het afscheuren :verrygood maar voor de rest ging het prima leer die shit ook :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wietboy

Yes heb gisteren een hele namiddag geprobeert met gewonen tabak en het ging maar redelijk dus ik zeg in mijn eigen savonds laat ik het nu nog eens proberen maar met wiet, ik probeer dus en het mislukte, ik dus opnieuw proberen en voor het eerst lukte het. :verrygood

Dit bespaart mij 22 euro. Nu koop ik er mij gewoon wiet van.

Weet iemand goeie wiet? Goeie smaak, niet te duur en waar je toch lekker relaxed van wordt want een maat van mij gaat er in Nederland om en omdat jullie (NEderlanders) er meer verstand van hebben vraag ik dus jullie mening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De man die in de Coffeshop werkt die weet er alles van , je met zelf uitvinden wat leuk en goed vor je is :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wietboy
De man die in de Coffeshop werkt die weet er alles van , je met zelf uitvinden wat leuk en goed vor je is :verrygood

Ik woon in België, hier zijn spijtig genoeg geen coffeeshops. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er nix te kiezen valt , dan moet je blij zijn met wat je hebt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yes heb gisteren een hele namiddag geprobeert met gewonen tabak en het ging maar redelijk dus ik zeg in mijn eigen savonds laat ik het nu nog eens proberen maar met wiet, ik probeer dus en het mislukte, ik dus opnieuw proberen en voor het eerst lukte het. :verrygood

Dit bespaart mij 22 euro. Nu koop ik er mij gewoon wiet van.

Weet iemand goeie wiet? Goeie smaak, niet te duur en waar je toch lekker relaxed van wordt want een maat van mij gaat er in Nederland om en omdat jullie (NEderlanders) er meer verstand van hebben vraag ik dus jullie mening.

Ja das moeilijk te zeggen want dezelfde wiet verschilt nogal eens per shop. Maar voor een relaxte uitwerking zou ik de wat minder zware wiet nemen, waar je dus niet zo sloom van word. Zelf vind ik Santa-Maria, K2, Northern Light, wel zeer ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Wietboy
Als er nix te kiezen valt , dan moet je blij zijn met wat je hebt :verrygood

Mijn kameraad gaat soms naar Nederland naar de coffeeshops en dan geven wij hem geld mee en zeggen we gewoon welke wiet/hasj we moeten hebben. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als er nix te kiezen valt , dan moet je blij zijn met wat je hebt  :verrygood

Mijn kameraad gaat soms naar Nederland naar de coffeeshops en dan geven wij hem geld mee en zeggen we gewoon welke wiet/hasj we moeten hebben. :D

Je kunt ook gewoon je eigen wietje gaan telen, is heel erg leuk, scheelt heel veel geld, en als je het goed doet verdien je er nog wat mee ook....

 

Een van de main things op dit forum hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een commerciele kweker bent kom je ook in een crimineel milieu , en als je bij dealers gaat halen kom je ook inzon milieu .... aleen de mensen die alles in de coffeshop halen ziten nie in zon milieu :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt dat nouw of nie :verrygood ? Ik doe tog eigenlijk nix mis behalve dat ik dyslectis ben :verrygood ? of niet dan ? Ik weet niet hoe julie waren toen julie ``ooit`` jong waren ... maar zo te zien zijn veel mensen hier aan het ouder worden (van een adoloscent tot bejaarde) anders zouk nie zulke opmerkingen krijgen . Ik krijg soms het gevoel dat men ouwe pa van 52 mij beter begrijpt dan zulke gasten van 25 met zon `` wijse `` mond , om mij te zegen wat niet goed is . Dat je serieueser word met je leeftijd dat snap ik ook , maar dat sommige (veel) mensen hier op het forum zo doen alsfo ze nooit jong waren dat kan ik ECHT niet snapen . Want zelf ik kan opschieten met sommige oude gasten .... zelf met bejaarden .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...