Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mike79

Nieuw hok in aanbouw

Recommended Posts

Het is hier wel schaars met de updates jammer genoeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mike was wel online, maar denk dat je na een dagje bouwen misschien wel geen zin hebt om wat foto's en een tekst te plaatsen.

Dus we wachten geduldig (en hongerig) af.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Kees A said:

Mike was wel online, maar denk dat je na een dagje bouwen misschien wel geen zin hebt om wat foto's en een tekst te plaatsen.

Dus we wachten geduldig (en hongerig) af.

Stalker:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is ook best wat werk als je overdag werkt en dit in je vrije tijd alleen moet bouwen.

Ben zelf ook niet zo van elke 2 dagen fotos maken post alleen wat als er vooruitgang is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry mensen voor het wachten druk druk 

 

A5ADEED9-F7EC-4E9F-889D-4F107DE4B84A.jpeg

B82FC71C-5DAE-4A89-964D-89582FDD8F50.jpeg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed, Mike.

Ziet er netjes uit!

 

En als je er niet in gaat kweken, kun je er altijd nog 20 Bulgaarse asperge-stekers in laten wonen!

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je ook inhuurbaar :D ziet er goed uit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jullie doen het samen heb ik gezien.....,toch

toch ben je niet helemaal wijs dat je deze bezigheden hier op het forum plaatst. Vraag me af waarom

Edited by al green

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het wel mooi dat we eindelijk weer een groot kweek verslag krijgen. Alleen zou ik wel oppassen met hoe je het post. Ik ken het allemaal niet, maar dat je niet traceerbaar ben iig. Geen wifi of eigen provider waarmee je post. Misschien is dat ook te ver gezocht, als je kijkt wat er allemaal openlijk op internet verkocht en gedaan wordt zoals op Telegram, denk ik niet dat instanties specifiek iemand op het forum gaan traceren.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga die gozer nou geen onnodig schrik aanjagen.

De autoriteiten hebben echt wel wat anders te doen dan iemand hier te gaan opsporen.

Het hele internet staat vol met gasten die coke, pillen, GHB aanbieden. Met hun 06 nummers erbij, en zelfs die worden niet aangepakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Buyuk said:

Ik vind het wel mooi dat we eindelijk weer een groot kweek verslag krijgen. Alleen zou ik wel oppassen met hoe je het post. Ik ken het allemaal niet, maar dat je niet traceerbaar ben iig. Geen wifi of eigen provider waarmee je post. Misschien is dat ook te ver gezocht, als je kijkt wat er allemaal openlijk op internet verkocht en gedaan wordt zoals op Telegram, denk ik niet dat instanties specifiek iemand op het forum gaan traceren.

Ik maak ook altijd foto’s met een telefoon zonder cloud en internet

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste is fotos maken met een camera toestel en deze fotos op laptop zetten en dan de (gegevens) van de foto wissen zodat er geen locatie tijd en datum of toestelgegevens bij staan. Om deze redenen plaats ik ook niks meer omdat het een gedoe is. Anders kon ik ook heel wat mensen laten kwijlen met mijn autistische nauwkeurigheid:whistle:

 

Mooi hokje hoe ga je water geven?

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, dragon6521 said:

Het beste is fotos maken met een camera toestel en deze fotos op laptop zetten en dan de (gegevens) van de foto wissen zodat er geen locatie tijd en datum of toestelgegevens bij staan. Om deze redenen plaats ik ook niks meer omdat het een gedoe is. Anders kon ik ook heel wat mensen laten kwijlen met mijn autistische nauwkeurigheid:whistle:

Als je echt autistisch zou zijn, dan zou je misschien juist wel genieten van dat 'gedoe'. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie ruimte Mike! Cool dat we dat weer eens mogen zien, een hok van fatsoenlijk formaat :specool

 

@dragon6521  ziet er ook vet uit man! Show eens vaker je hok :lol:  enne die Exif-data word dacht ik door forum software al uit de foto's gewist bij het uploaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In zo een hok hoop ik niet dat je vanuit zaad gaat kweken ? :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat critical in uit zaad. 

Kwestie van bulk inkopen en selecteren. Gooi er wel 50ofso weg maarja beter dan spint en al die ziektes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dan heb je wel verschillende phenos, die later klaar zijn dan de rest, groter of juist kleiner worden, meer of minder voeding willen dan de rest, kans op herma dat overal zijn stuifmeel kan loslaten.

Klein tentje waar je alles kan bijhouden vind ik zaad prima, maar niet hier. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Buyuk said:

Maar dan heb je wel verschillende phenos, die later klaar zijn dan de rest, groter of juist kleiner worden, meer of minder voeding willen dan de rest, kans op herma dat overal zijn stuifmeel kan loslaten.

Klein tentje waar je alles kan bijhouden vind ik zaad prima, maar niet hier. 

Daarom is mijn hok verdeeld in 2 met een pad er tussen. Dus links grote en rechts de kleinere ,op deze manier is ook de lampafstand het best te regelen. De kleinere kant kan ik minder water geven door met een kogekraan iets te ( knijpen) waardoor die kant wat minder drupt. Kwestie van uitvogelen hoeveel minder ze nodig hebben.  en geloof me op een groot hok is het niet erg dat de helft wat eerder klaar is dan heb je even knip pauze zegmaar. En alles in 1 keer is ook geen ramp want dat valt in het niet in grote zakken gewoon( mengen) en herma kan altijd he dat is kwestie van dagelijks controleren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...