Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

imp

Bladeren verkleuren en sterven af

Recommended Posts

Hallo,

 

Ook dit jaar heb ik weer een paar plantjes in de buitenkasje staan. Deur staat gewoon open voor ventilatie maar gewoon zodat de planten altijd droog zitten.

Om één of andere reden verkleuren de bladeren van mijn planten. Ze worden langzaam geel en kleuren door tot ze bruin zijn en vervolgens gewoon afsterven. Ik snap niet waarom. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik teveel voeding gaf, dus de afgelopen 2 weken heb ik helemaal geen voeding gegeven, maar het blijft zo doorgaan.

Hopelijk kan iemand mij helpen en zijn deze planten nog te redden.

 

IMG_20200620_165022.jpg

IMG_20200620_165026.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb geen idee wat t is.

ik heb een beetje hetzelfde. Mijn bladeren worden ook gelig. Mijne is wel autoflower die nog paar weken moet maar lijkt wel of ze een voeding iets missen ofzo..

image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de ene zie ik een tekort. Hele lichte bladeren of je hebt ze alles gegeven wat ze nodig hadden maar te veel water waardoor die stopt me voeding optepakken.. Bij de andere, weedsmurf zie je duidelijk heel donkere bladeren en dan ook nog verbranding aan de punten van het blad  onderaan, waardoor te veel voeding een verzuring van je grond kan teweegbrengen, aangezien ie moet vechten om zen wortels in ere te houden xp das mijn eerste zicht voor beide. Kan er ook naast zitte  maar da is wat ik al zou nakijken . 1ste kan ook me beestjes zitte aangezien jem niet echt proper houd en dus zwakkere bladeren een lekkernij zijn voor de volwassen beestjes en de eitjes dan de grond in vallen om van wortel naar top een cyclus te beginne. Ma das enkel op de bladeren gebazeerd die ik mooi opgefrommeld zie hange aan je plant. Afhalen zodat je plant geen moeite moet doen deze nog te redden, de gele bladeren mja is hopen dat ie goed komt. Hoe lang bloeit ie al? Want als je op 1 maand en 2 weke zit moet ie nog 2 weke en is voedinggeven geen optie meer en heb je max 5 gr als die juist begonne is kan je nog geluk hebben maar met autoflower ist vanaf et de mist ingaat omzeep. Hope à could help.. Pzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx. Begin mei ergens grond in geduwd de  autoflowers..

heb eigenlijk nie echt voeding gegeven. Staan op light mix. 1x heel klein beetje top booster..denk gewoon dat ie t einde voelt aankomen. Toppen ruiken lekker en zit best wAt thc op

denk dat ie nog week of 2 kan staan. Hoop dat t zonnetje ze werk doet. Net als vandaag.. pfffff

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plant staat alvast steviger dan mijn auto, eerste  eigengemaakte generatie en zaad plant om em stabieler te make als eigen soort dan xp week 3 bloei. Ik doe het op de bio boere manier. Gezonde grond is gezonde plant is goede afweer. Plus combi planten tegen pests XD tijdrovend maar werkt xp 

15931758449451465566389037051886.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ben ik benieuwd naar t eindresultaat. Gelukkig hebben we wel mooi weer voor onze autoflowertjes nu..

Iemand goed advies voor nog een paar autoflowers zaden?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch 90 gram nat van me autoflower afgehaald.. andere autoflower ook bijna klaar. Zal ongeveer t zelfde zijn....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/26/2020 at 4:37 PM, Weedsmurf said:

Dan ben ik benieuwd naar t eindresultaat. Gelukkig hebben we wel mooi weer voor onze autoflowertjes nu..

Iemand goed advies voor nog een paar autoflowers zaden?

 

Jup, mijn advies is om zaden van dutch headshop te bestellen en dan specefiek de White widow, Amnesia haze, bubblegum, pineapple express. allemaal autoflowers ze ontkiemen uit mijn ervaring 95% en doen t prima. Daar ben ik momenteel mee bezig en gaan top. Wat beesjes hier en daar eropna gehouden (Blijf je houden buiten lol)maar daar hebben we Neemolie voor besteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...