Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bob0

4 x Special Queen van RQS

Recommended Posts

Ze hangen precies wat, staan precies iets te droog. Op welke grond kweek je? Ik heb deze run mijn eigen grond gemaakt voor, volgende keer ander samenstelling of terug light mix. Want ze stonden te donker. Ik zie dat de dames binnen ook nogal donker groen zijn.

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik weet het ik heb ze gelijk gister even water gegeven. Ze staan op Plagron lightmix. Ik maak nog ff een fotootje buiten dan kan je de kleur beter zien:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Fearghus said:

Ze hangen precies wat, staan precies iets te droog. Op welke grond kweek je? Ik heb deze run mijn eigen grond gemaakt voor, volgende keer ander samenstelling of terug light mix. Want ze stonden te donker. Ik zie dat de dames binnen ook nogal donker groen zijn.

Grts

Zo zie je het beter

20200625_175330.jpg

20200625_175322.jpg

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er veel beter uit. Ik heb de light mix van plagron ook besteld. Ik gebruikte eerst de light mix van Atami. De zelf gemaakte mix deed het binnen niet zo super. Buiten voorlopig wel, maar dat zijn auto's. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice succes met je kweek!

1 hour ago, Fearghus said:

Ze zien er veel beter uit. Ik heb de light mix van plagron ook besteld. Ik gebruikte eerst de light mix van Atami. De zelf gemaakte mix deed het binnen niet zo super. Buiten voorlopig wel, maar dat zijn auto's. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff nog paar fotos hoe ze in ochtend altijd staan

20200627_044603.jpg

20200627_044558.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze was van 2011 enige foto die ik nog heb

 

270720111839.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staan ze bij jou 24/7 met licht aan ? Komt maar geen bloei in. Misschien in 2024 als de vaccinatie uit is :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Buyuk said:

Staan ze bij jou 24/7 met licht aan ? Komt maar geen bloei in. Misschien in 2024 als de vaccinatie uit is :bier

Haha nee man ze staan op 18/6 nog steeds. Ik ga ze buiten laten afbloeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben alleen denk ik iets te vroeg begonnen ze hebben nog 2 maandeng groei te gaan. Tot ie gaat bloeien van de herfst:mellow: die gaan de 2 meter wel halen als ze zo hardblijven doorgroeien

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon binnen laten afbloeien, niet lullig bedoeld maar san heb je tenminste een ronde afgerond met wat rook voorraad. 

Zonder filter en afzuiger hoop ik dat je goeie buren hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Buyuk said:

Gewoon binnen laten afbloeien, niet lullig bedoeld maar san heb je tenminste een ronde afgerond met wat rook voorraad. 

Zonder filter en afzuiger hoop ik dat je goeie buren hebt.

Ik zit ook erg te twijfelen. Dan zou ik een hokje erover heen moeten bouwen om te verduisteren. Ff vragen wat me medebewoners hier van vinden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dubbel

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het binnen houdt, houd je alles idd wel beter in eigen hand.

Nadeel van buiten kweken is nou juist dat je tijdens het afbloeien met ongunstige weersomstandigheden te maken gaat krijgen. En juist dat stadium wil jij dan buiten gaan doen. Had ze dan zelf al weken geleden buiten gezet. Het is ook niet of het weer er niet naar geweest is.

Geen licht tijdens de donkere uren is natuurlijk wel een vereiste en als je het binnen af gaat maken, wacht dan niet te lang met schakelen, want de planten moeten wel handelbaar blijven binnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, cannarie said:

Als je het binnen houdt, houd je alles idd wel beter in eigen hand.

Nadeel van buiten kweken is nou juist dat je tijdens het afbloeien met ongunstige weersomstandigheden te maken gaat krijgen. En juist dat stadium wil jij dan buiten gaan doen. Had ze dan zelf al weken geleden buiten gezet. Het is ook niet of het weer er niet naar geweest is.

Geen licht tijdens de donkere uren is natuurlijk wel een vereiste en als je het binnen af gaat maken, wacht dan niet te lang met schakelen, want de planten moeten wel handelbaar blijven binnen.

Inderdaad dat is ook weer zo. Ik ga er ff goed over nadenken

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

De vertakkingen beginnen goed door te komen

20200629_210129.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een verduisteringshokje gemaakt het blijft in ieder geval staan

20200630_172839.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top!

Maar zo te zien is dit geen hokje waar je gewoon het licht in kamer bij aan kan houden tijdens de donkere uren. En je moet ook nog maar zien dat ie over je planten past als ze uitgegroeid zijn.

In ieder geval snel schakelen nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, cannarie said:

Top!

Maar zo te zien is dit geen hokje waar je gewoon het licht in kamer bij aan kan houden tijdens de donkere uren. En je moet ook nog maar zien dat ie over je planten past als ze uitgegroeid zijn.

In ieder geval snel schakelen nu!

Ja inderdaad. Ik heb vandaag geschakeld. Anders word het maar wat knakwerk

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ze een beetje gedieft te hebben staan ze nu 6 dagen op 12/12

20200706_182634.jpg

20200706_182658.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...