Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bob0

4 x Special Queen van RQS

Recommended Posts

Nee, zou zeker nog niet oogsten op basis van de kleur van je bloeiharen.
Je moet kijken naar de trichomen met een loep of iets dergelijks.
Ik zou het heel knap vinden als die al melkachtig/amber zijn op dag 40

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten hebben buiten gestaan met dit weer. Ze moeten nog ong 10 dagen. Nr 1 bloeit bijna niet zie 2e foto. Er werd ook vermeld dat ie 50 gr per plant maar opleverd. Ik denk dat het 10 gr per plant word. Beetje een faal deze kweek. Als het warme weer voorbij is ga 2 super lemon haze van Green house zetten en 2 lemon shining silver haze van Royal Queen seeds deze gaan wel onder 400 watt ipv 250watt deze kweek.

20200810_212226.jpg

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites

20200810_213248.jpg  
hoofdtop zit totaal geen volume in

Edited by bob0
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap hier niks van, waarom zon kerstboom?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, PABL0 said:

Ik snap hier niks van, waarom zon kerstboom?

Omdat ik nog niet zoveel kweekervaring heb en van plan was ze buiten af te bloeien maar heb ze deels binnen afgebloeid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat er netjes bij hoor @bob0.

Ze zijn nog wel erg groen als je nog maar 10 dagen moet. 

Ze krijgen genoeg te eten in ieder geval. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze gewoon nog ff laten staan, je hebt geen herfst in het blad, dus waarom omhakken? Wellicht moet je meer geduld hebben en komt het volume nog. 

Je bent op 1 juli naar 12/12 gegaan, RQS zegt na 8 weken bloei oogstklaar, maar ja...... laat je niet leiden door commerciele teksten. 8 weken na schakelen of 8 weken na zichtbare bloei? Maak er gerust 9 weken van aan je planten te zien kunnen ze nog wel ff Bob0.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil hierna zaden van Green house seeds gaan zetten. Heeft iemand hier ervaring mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 48 12/12 camera is een

beetje slechte kwaliteit

 

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zojuist geoogst. Het is niet veel maar de onderkant heeft helemaal geen licht gehad. Dus er zat bijna alleen fluf aam maarja er werd ook vermeld in de omschrijving dat je maar 50 gr eraf kan halen per plant. Dit is denk ik niet eens 20 gr:td maar goed volgende ronde wat zaden nemen die wat meer op brengen. De hittegolf heeft er ook rol in gespeeld.

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wiet is goed als droog. Zit een hele vreemde geur aan. Smaakt ook heel vreemd. Gelukkig heb ik nu wat betere zaden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op naar de volgende. Heb je gedroogd in het donker? Na 3 dagen is ze toch nog niet kurkdroog en kan ze in de pot of zak om nog na te curen. Dat zal de smaak wel ten goede komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel een papieren zak dan................

UITHARDEN IN EEN PAPIEREN ZAK

Hoewel luchtdichte glazen potten het meest geschikt zijn voor het uitharden van je wiet, is het ook mogelijk een bruine papieren zak te gebruiken. Deze zakken nemen vocht op en daarmee verminder je het risico op schimmel. Gebruik echter geen plastic zak! Als je voor deze methode kiest, vul je een zak losjes met je wiettoppen. Deze manier van uitharden is niet al te betrouwbaar; je moet je wiet regelmatig een inspectiebeurt geven, zodat je eventuele schimmel direct waarneemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/27/2020 at 9:58 PM, Limbic said:

Op naar de volgende. Heb je gedroogd in het donker? Na 3 dagen is ze toch nog niet kurkdroog en kan ze in de pot of zak om nog na te curen. Dat zal de smaak wel ten goede komen.

Ik ben het aan het curen hoop dat ie wat beter word

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aardig gegaan zo toch:tu

Ga je gelijk door met een andee soortje? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...