Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bobbejan

Raar plantje Grapefruit autoflower

Recommended Posts

Beste kenners en leken,

Kan iemand mij zeggen wat dit moet voorstellen? Dit lijkt toch in de verste verte niet op een wietplantje. Het is een zaadje Grapefruit Autoflower van Sannie's Shop dat ik recent heb gekocht voor een kennis. Ik heb het dus niet zelf in dat stomme bekertje gezet.

De andere zaadjes zijn goed uitgekomen (zoals bijna altijd met Sannie's producten) maar dit is ... toch maf he?

Ik denk dat ik dit ooit al eens eerder heb gezien met een wietzaadje, een jaar of tien geleden, maar mijn geheugen van die tijd is nogal ... wazig.

Alvast bedankt voor enige respons.

PS: Voor alle duidelijkheid: dit is geen aanval op de zaadjes van Sannie, ik kan deze volmondig aanraden. Ben gewoon benieuwd naar wat dit gedrochtje is.

IMG-20200525-WA0002.thumb.jpg.61e715e6e86d7acd3c3359e053e1ae60.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha das gewoon onkruid dat in je potje terecht is gekomen.

plant jij je zaadjes helemaal bij de rand dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik schreef, dat zaadje heb ik niet zelf geplant. Aangezien ik het voor een vriend besteld heb bij Sannie, en aangezien ik hier een account heb, check ik het even voor hem.

Mijn mening was ook: dit is onkruid. Maar hij beweert stellig dat dit het zaadje is dat hij ontkiemd heeft.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me sint-janskruid, maar ik kan me vergissen natuurlijk :P
De zaden hiervan lijken in de verste verte niet op die van cannabis.

waar komt de grond vandaan?

Edited by alkaline

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deels stekaarde van een tuincentrum, deels wormenmest van Bio Solutions. Natuurlijk was ik er zelf niet bij, kan geen uitspraken doen over zijn werkwijze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...