Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
OrYmans

Reveg in bloei ervaringen

Recommended Posts

Hallo allemaal, 

Heb 13 amnezen(uit stek) onder 2i en wat cobs staan. Kwam er 4 dagen geleden achter dat ik een flink lichtlek had, vond de topvorming al wat matig en begon “uitschieter” op te merken. Sinds 4 dagen staan ze dus weer compleet in het donker. 

Staan nu 35 dagen 12/12. Via de zoekfunctie kan ik maar weinig vinden over dit onderwerp. Ik laat ze sowieso staan omdat opnieuw beginnen qua tijd niet uitkomt. 

Kan dit nog wat worden? Kan ik nog iets doen, uitschieters afknippen of een ander lichtregime aanhouden oid?

AA160331-DB43-41E5-BFFA-E5895AA7B330.jpeg

C3E3FCAB-6079-40B1-8150-63C32CA09385.jpeg

BABF4693-04FC-4FC3-A55A-64B702CEB331.jpeg

508D3FBA-C2F6-4507-8419-78017277AB34.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt de dag een uurtje korter maken, en de nacht een uurtje langer.

11/13 dus.

Dan krijgen ze nog meer zin om te bloeien.

12/12 is maar een vuistregel.

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, FoolOnTheHill said:

Je kunt de dag een uurtje korter maken, en de nacht een uurtje langer.

11/13 dus.

Dan krijgen ze nog meer zin om te bloeien.

12/12 is maar een vuistregel.

Succes.

Ga ik proberen, dan is er uiteindelijk wel minder opbrengst lijkt mij? Of bijvoorbeeld een week 11/13 en dan weer terug op 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, OrYmans said:

Of bijvoorbeeld een week 11/13 en dan weer terug op 12/12

Nee, niet weer de dagen langer maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me eerder een gewone foxtail dan reveg.
Zijn het Amnesia, S5 of Amnesia haze stekken? (is natuurlijk verschil wat je denkt te krijgen en krijgt van je stekkenboer)

de Amne-Haze varieteiten (daar lijkt de opbouw in je foto's het meeste op) zoals bv die van Soma (geloof dat deze verder zijn opgebouwd uit Neville's werk) hebben hier wel meer last van.

Edited by alkaline
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan zijn dat dit een andere Soortje is maar ook die blaadjes bovenuit de top zoals op de laatste foto wijst toch wel op reveg? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij het reveggen heb je inderdaad één vingerig blad met een klein subtiel verschil, het blad is in het begin niet gekarteld/getand en meer afgerond inplaats van spits.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik dus, ze moeten eigenlijk nog iets meer als 3 weken. Ben benieuwd wat er nog van gaat komen en of ze op deze manier een vertraging oplopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon doorbloeien en idd de tijd iets verkorten en nogmaals goed kijken of het wel echt donker is in de tent.

Kan ook komen of het versnellen door een te hoge ec en de lampen er te dicht op.

Sta soms wel eens verbaast wat mensen erbij gooien, die zeggen jonguhh in week 8 knal ik de ec naar 4.0 joh, dikke toppen blalbla valt natuurlijk tegen alleen een mooi verhaal.

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je het nu echt donker, EC zit ik gewoon op 1.8 en temp gewoon 20-28/30(momenteel). Ze moeten eigenlijk nog 3 weken dus we gaan het zien..plaats nog wel wat foto’s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...