Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
didgemon

4 X Nlx

Recommended Posts

Mijn opstelling:

hok:60*60*160

400 watt

4NLX-stekken

5liter potten

plagron allmix

Hesi voedingslijn

Afzuiging voorlopig nog afwezig

De stekjes hebben 2dagen groei gehad en zitten nu in de derde dag van de bloei.

Het waren kleine stekjes maar ze hebben zich zeer goed hersteld

dsc006268pc.jpg

 

Edit: sorry voor de grote foto's, zal er proberen de volgende keer iets aan te doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er mooi uit, maar waarom heb je ze na 2 dagen al in de bloei gezet? Slechts vier plantjes onder één lamp kan prima, maar dan moet je ze wel twee tot 3 weken laten groeien en ze d.m.v. buigen en toppen zo breed mogelijk maken om heel je kweekoppervlak te vullen. Zelfs al zou je 20 plantjes onder een 400 watter hebben staan, is 2 dagen groei erg kort.

 

Ãœberhaupt vind ik (door schade en schande wijs geworden) dat je je plantjes niet in de bloei moet zetten voordat ze goed zijn aangeslagen en al wat groei vertonen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja ze waren al wel goed aangeslagen i.e. ze hingen niet meer slap. Redenen waarom ik zo een korte groei neem:1)mijn hokje is maar klein en ik wil niet dat het uitpuilt van de planten, het moet wat discreet blijven met het oog op mijn medestudenten.2)Ze mogen niet groter worden dan 80cm omdat ik dan mijn lamp niet meer kan omhoog doen. 3) Het is mijn eerste keer met stekken dus het is een beetje tasten in het duister

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit. Zou je de foto alleen ff een stuk kleiner kunnen maken? (nu heb je geen overzicht, en het is ook zo lullig voor de mensen met een telefoonlijntje...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer maar helaas kan je dit topic sluiten. Ik ben verraden en kan mijn boel inpakken, de kans bestaat dat ik uit mijn kot word gegooid... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat meen je niet... Wat een verschrikkelijke naaistreek. Afgunst van je huisgenoten omdat ze zelf de ballen niet hebben om een paar plantjes neer te zetten? Angst voor het grote cannabis-taboe? En nu dankzij deze hoogst illegale praktijken ook nog de kans je huis uitgezet te worden... Leuk hoor, ik hoop dat de verrader stikt in z'n zwaar verslavende biertje wanneer hij een toost uitbrengt op zijn 'goede daad'... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey didgemon

 

hoop voor je dat je je stulpje niet hoeft te verlaten :verrygood Maar een bio-ingenieur praat zich daar wel uit zeker! Zeg desnoods dat je een gedisciplineerd student bent , die het niet zo breed heeft, die voor eigen gebruik teelde, die niet tot overlast wou zijn en zeker de gemaakte kosten wil vergoeden. Maar dit heb je vast gezegd :D

zit in dezelfde situatie als jij , ook op kot , 4 nlxjes, crappy omstandigheden, maar heb het ondertssn al tot week 8-9 geschopt! fingers crosst :verrygood

 

 

Steun in deze nare tijden man!

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

didge kerel tis voor je te hopen dat je mag blijven, maarja als je zulke huisgenoten hebt zou k me nog eens over de kop krabben om daar te blijven...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jammer maar helaas kan je dit topic sluiten. Ik ben verraden en kan mijn boel inpakken, de kans bestaat dat ik uit mijn kot word gegooid... :verrygood

In Nederland was dit acceptabel geweest en zou je er zonder kleerscheuren vanaf komen .

 

Zoals je wilt : closed

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...