Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

peyote93

Mars Hydro TSW-2000 +Secret Jardin TLED 26 W bloei

Recommended Posts

High !

Iemand ervaring met de Mars Hydro TSW-2000 ?k zou hem combineren met Secret Jardin TLED 26 W bloei 3000/2100K

Secret Jardin TLED 26 W bloei 3000/2100K

Voor 90x90x180 ( sj dr90)

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen ervaring, maar wanneer ik deze rommel google gaan m'n nekharen overeind staan. Sws die TLED balk combineren met iets slaat nergens op. Die balk is leuk voor 1 plant, niet een 90x90 tent. En dat andere kermisding, die Mars Hydro, laat dat ding aub liggen in de winkel waar je hem hopelijk nog niet hebt gekocht. Ga je inlezen en verdiepen in echte led en maak op basis daar van slimmere keuzes. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pindarots123  ik vind je maar rustig geworden laatste tijd. Normaal gesproken zou je zo'n arme gast nu bij de enkels hebben afgezaagd :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JackyH80 viel mij ook op.

Zo zie je maar dat de corona tijd de mensen dichter bij mekaar brengt. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Door het grote aanbod aan led lampen , boards , strips,  COBs e.d. zie ik gewoon de bomen door het bos even niet.. 

De ene lamp ziet er speelgoed uit maar haalt goede resultaten, andere hebben fans die stuklopen, ir  en uv leds....

Ipv dergelijke reactie , zou opbouwende kritiek meer op zn plaats zijn

Ik kom van 400 hps .

 

PEACE ✌

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, peyote93 said:

Ipv dergelijke reactie , zou opbouwende kritiek meer op zn plaats zijn

volgens mij was de vraag wat er over je opstelling gedacht werd. Niet om advies over hoe je tentje in te richten. Dat zou een mooie volgende vraag kunnen zijn ;)

En dan zal de eerste wedervraag denk ik zijn of je bereid/in staat bent om zelf te bouwen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mars is geen top levernacier, maar voor budget wellicht een mogelijke optie.

De TS-1000 is getest door Migro: 11

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, cannarie said:

volgens mij was de vraag wat er over je opstelling gedacht werd. Niet om advies over hoe je tentje in te richten. Dat zou een mooie volgende vraag kunnen zijn ;)

En dan zal de eerste wedervraag denk ik zijn of je bereid/in staat bent om zelf te bouwen.

Volgens mij was de vraag of er iemand ervaring had, met de bedoeling advies te kunnen krijgen.

Maar on topic:

Idd ik wil een budget lampje dat ik in de loop der tijd kan uitbreiden, aanpassen of andere kopen.

Niet dat ik nu eentje koop van 1k En binnen een jaartje wil ik me dan toch wagen op zelfbouw led of dergelijke lijkt me budget beginnen beter.

 

Peace ✌

Edited by peyote93

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je vraag was bedoeld om advies te krijgen mbt het gebruik van deze lampen zou je je vraag wat concreter moeten formuleren denk ik, maar genoeg meta-conversatie..

Als je uiteindelijk dan toch zelf gaat bouwen kun je het maar beter meteen doen. Heb je meteen een goede lamp en geef je een vergelijkbaar bedrag slechts 1x uit. bovendoen kun je het precies afstemmen op jouw oppervlak

Maar had je deze lampen nou al in huis of niet?

En vanwaar eigenlijk de combinatie met die TLED?

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, cannarie said:

Als je vraag was bedoeld om advies te krijgen mbt het gebruik van deze lampen zou je je vraag wat concreter moeten formuleren denk ik, maar genoeg meta-conversatie..

Als je uiteindelijk dan toch zelf gaat bouwen kun je het maar beter meteen doen. Heb je meteen een goede lamp en geef je een vergelijkbaar bedrag slechts 1x uit. bovendoen kun je het precies afstemmen op jouw oppervlak

Maar had je deze lampen nou al in huis of niet?

En vanwaar eigenlijk de combinatie met die TLED?

Die t led wel , hydro niet. .

Die tled komt er in de bloei gewoon als booster bij .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...