Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
goegebuur

4nlx +1 K2

Recommended Posts

Hiervolgens enkele foto's van mijn bescheiden kweekje

 

http://www.picturetrail.com/gallery/view?p...563&uid=3367498

 

 

Het is normaal dat er bladeren geel worden en dat er afsterven maar is dit ook normaal? :D voor de rest ziet de weed er wel lekker uit :verrygood geef terra flores en pk 13-14 heb wel geen afzuiging . maar lukt wel al bij al zonder

grtz goegebuur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder slechte omstandigheden gaan ze vaak versnelt afbloeien , of beter gezegt stoppen er eerder mee . Het zal ongetwijfeld een combinatie van problemen zijn geweest die dit hebben veroorzaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn k2 zijn zijtoppen geven mij de indruk klaar te zijn maar de hoofdtoppen ziet er toch nog wel even uit :verrygood moet ik nu de zijtoppen oogsten? of gewoon wachten tot die hoofdtop omgehakt kan worden?

g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze nog maar hangen tot de hoofdtoppen ook klaar zijn. Die vergeling heeft vast alles te maken met het ontbreken van een afzuiger!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach valt wel mee zonder afzuiger , en stankoverlast heb ik zogenaamd niet :verrygood maar beloof plechtig , wanneer ik in het bezit ben van een betere , grotere woonst en zonder zeurende huisbaas :verrygood ik het volgens de regels ga telen

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

mhh enkele weekjes later...

 

Komt het door het gebrek aan afzuiging dat de haartjes maar heel traag bruin worden? mijn 4 nlx zitten nu in week 11 en zouden toch klaar gaan moeten zijn ?de bovenste toppen zijn nog overwegende witte haren maar de zijtoppen en onderste bevatten veel meer bruine haren.

ziet er goed uit voor de rest .

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik persoonlijk zal zeggen (net als vele andere onder ons) dat de ''bruine haren methode" niet werkt!!!

 

als je echt wil weten of ze klaar zijn moet je op de calyxes kijken. daar zit vaak de meeste ''thx '' wat eigenlijk de trichomes zijn en waar mogelijk thc of cbn,cbd in kan zitten. in het begin van de bloei zien deze paddeztoel vormige kristallen er nog helder, glazig uit. na zo'n 5 a 6 weken bloei gaan ze langzaam van helder naar mistig, wolkerig. ze zijn dan wit van kleur en erg wazig. sommige trich's blijven ook helder. dan na zo'n 6 a 7weken bloei veranderen sommige trich's weer van kleur. van mistig naar licht amberkleurig of van helder naar amberkleurig.

 

koop een sterk vergrootglas en bestudeer de trich's

 

heb je ongeveer 70% witte, mistige, wazige trich's

20% bruine, goud, amberkleurige trich's

10% glazige, heldere trich's

dan is het tijd om die bitchesz te yanken!!

 

ik hoop dat ik je hier wat mee help

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...