Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bob246

Nieuw hier !

Recommended Posts

Hallo allemaal !

Ik ben nieuw op dit forum, ik zal mij even voorstellen.

 

Mijn naam is Bob. Ik heb de afgelopen 10 jaar buiten gekweekt. Vond het altijd verschrikkelijk leuk om begin februari te kiemen en een poosje voor te groeien onder TL's. Om vervolgens als de dagen lang genoeg waren

ze naar buiten te doen. Tropische soorten af bloeien in hoogzomer. En kijken hoe groot planten kunnen worden. Ik vond het prachtig.

Tot ik nieuwe buren kreeg. Die zijn daar niet van gediend. Vandaar dat ik mijn hobby heb verplaatst naar binnen. Ik moet eerlijk zeggen ik heb het binnenkweken zwaar onderschat. 

Heb hier een hoop gelezen, nu toch maar een account aangemaakt. Ik weet een hoop maar heb ook een hoop te leren.

 

Groeten Bob

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bob246,

Welkom!
Als je een kweek verslag bijhoudt kan iedereen je tips en tricks gegeven, misschien een leuk idee?

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bob welkom:wave:

Idd een kweek verslag bijhouden, zo heb ik het hier ook geleerd en leer ik nog steeds! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa dat is zeker een leuk idee Xaim.

Ik ga net week 7 van de bloei in (300x150x240 met 2x OCL 1000watt). Ik zal vanavond een foto plaatsen met een vraag bij indoor vragen.

Van de volgende ronde ga ik een wel een verslag bijhouden. Ik zit vol met vragen, waar ik via de zoekmachine geen antwoord op kan vinden !

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bob246,

Dan is een verslag inderdaad de ideale manier om je vragen beantwoord te krijgen :tu

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...