Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kevin112

voorgroeien autoflowers.

Recommended Posts

een vraagje, stel ik wil autos voorgroeien om sneller te kunnen oogsten achter elkaar, ik zou dan 25 planten met een ruimte van 20 bij 20 cm per m2 zetten. wat zou dan de beste optie zijn qua licht moet voldoende krachtig zijn maar weinig warmte en het liefst wat lagere kosten zo rond de 2 a 300 euro. Is daar een goede keuze in led t-neon pl of wat dan ook te maken waarmee ik ze bijv. de eerste 3 a 4 weken zou kunnnen voorgroeien alvorens ze onder de main lampen komen zeg maar. ?> 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zat te denken aan bijvoorbeeld zoiets> https://www.all4plants.com/verlichting-en-elektra/verlichting/growth-technology-lightwave-t5-lw48-ho-8-x-54-watt-6500k/C197_C206_P5864

of zou je dan met autoflowers in week 3 4 teveel verlies in grammen aan het einde van de rit creeeren ? Het begin vanuit zaad kun je bij wijze van nog onder een gloeilamp maar hoelang kun je door voor je eigelijk verlies maakt als de verlichting niet optimaal is. althans niet optimaal genoeg voor de fase en eisen van de plant.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorgroeien?

Auto's gaan meestal na een weer of drie al in bloei.

Gewoon vanaf het begin je bloeilamp er boven!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mercy systeem

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kevin112 said:

No mercy wat is dat precies ...?

ff Googlen beste 

Edited by pindarots123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is dat toch met mensen en die kk manier van reageren op dit forum. Nee was niet te moeilijk en ja heb ik gedaan echter ging er niet vanuit dat je me een 12/12 gebaseerd systeem geeft als ik autoflowers voor wil groeien maar je punt is dus een tl lamp gebruiken had dat artikel namelijk ook al gelezen maar die gaat maar tot drie weken

 

die eerste zin slaat op je reactie voor de edit 

Edited by kevin112

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, kevin112 said:

maar die gaat maar tot drie weken

 

En daarna gaan autoflowers ook vanzelf bloeien.

Wat wil je nou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt maar ik wil proberen 4 weken voor te groeien zoals ik zei in een apparte ruimte dan de kweekruimte en zoek dus een lamp niet te duur en weinig warmte ontwikkeling die tot en met week 4 kan voldoen aan de hoeveelheid licht die nodig is dit staat toch letterlijk in mijn vraag

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/15/2019 at 11:14 PM, kevin112 said:

Hey allemaal, 

 ik kweek puur voor eigen gebruik wat plantjes in een tentje en houd me altijd onder de 5 planten regel toch weet ik er meer dan voldoende vanaf te halen om altijd genoeg te roken te hebben( normaal 2 autoflowers 400 gram)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nu ga je het wat groter aanpakken?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, FoolOnTheHill said:

En nu ga je het wat groter aanpakken?

niet zelf,  voor een vriend van  me. zelf heb ik er nooit meer als 5 . echter daar gaat het wel om de centen dit lijkt mij een mooi systeem om elke 6 weken te kunnen oogsten. moet alleen een lamp hebben die tot en met week 4 aankan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb weer spijt dat ik gereageerd heb. 

Had ik niet moeten doen, excuus daarvoor. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat laat dit hele kut forum maar voort zitten erg jammer dat er geen mensen meer zijn waarmee je normale gesprekken kan voeren en informatie kunt delen. Wat een kk mentaliteit tegenwoordig zeg gatverdamme 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Kluns said:

Ik heb weer spijt dat ik gereageerd heb. 

Had ik niet moeten doen, excuus daarvoor. 

 

Ja, het zelfde verhaal als van die kweekarabier.

Tips voor een broodkweker waar we nooit een verslag van zullen zien!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehm beter lezen ik maak wel kweekverslagen.. maar laat maar zitten ik ga wel wat rondbellen voor de info want dit is kansloos alleen maar domme kut opmerkingen en antwoorden waar ik niks mee kan jammer vroeger was het hier een stuk leuker. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, kevin112 said:

Weet je wat laat dit hele kut forum maar voort zitten..

Dat schrijf je aan elkaar, want het is één woord: kutforum!

Ik mis je nu al!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt een beetje aan je eigen gedrag. 

Ik ben hier een jaartje lid, en ben perfect geholpen door de actieve members. 

Daar ben ik ze nog steeds dankbaar voor. 

Er werden tips aan jouw gegeven, waarop jij geïrriteerd reageerde dat je geen beginnertje was en dat je dat allemaal wel wist. 

Vervolgens kom je met allerlei 'domme' vragen en opmerkingen en vertoon je kansloos haantjes gedrag. 

Nogmaals ik ben ook niet de slimste en leer iedere dag nieuwe dingen hier. 

Probeer je een beetje volwassen te gedragen en de mensen willen je heus wel helpen. 

Al zegt me iets dat dit jouw niet gaat lukken en je weer vervelend gaat reageren. 

Vandaar dat ik het hier even bij wil laten. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaah dus mijn vraag bovenaan en omdat ik niet snapte waar ik naar moest kijken was natuurlijk deze reactie waard. 
 

terwijl ik dus wel meteen gezocht had en gekeken naar de resultaten echter dit gaf geen antwoord op mijn vraag. De enige die zich gedragen als een stel kleine kut kinderen zijn de mensen die nu reageren met uitzondering van een die gaf wel een normaal antwoord. 
 

de enige vraag die ik stel is een lamp goedkoop die de eerste 4 weken voor kan groeien met weinig warmte. Ik hoef niet te weten wat er mis is met dat idee waarom jullie het niet snappen als ik heb staan 5 planten op mijn profiel.    Het eerste waar jullie mee bezig zijn is oke hoe kunnen we hier nou een kut opmerking maken en zo onzinnig mogelijk reageren.   Maar laat maar de mensen die vroeger hier gewoon gezellig info wisselde zonder die domme opmerkingen zijn er niet meer. Dus ik wens jullie heel veel plezier daaaaaag

2745BECF-5794-4B37-96E3-C41FBE72C07C.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, FoolOnTheHill said:

Dat schrijf je aan elkaar, want het is één woord: kutforum!

Ik mis je nu al!

Klopt net als het woord misselijk en ventje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht er nog iemand online komen die wel een normaal gesprek kan voeren doe het vooral via de prive chat want op die forum pagina ga ik geen poging meer doen 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor wat "social distancing".

Of moet Kevin quarantiane?

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, FoolOnTheHill said:

Dat schrijf je aan elkaar, want het is één woord: kutforum!

Ik mis je nu al!

 

15 minutes ago, FoolOnTheHill said:

Tijd voor wat "social distancing".

Of moet Kevin quarantiane?

nu eerst zelf quarantaine goed spellen duffe 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schelden met die kutziekte maakt je al meteen kansloos, tokkie...

Je krijgt waar je om vraagt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

goh, dus ik krijg niet meer van die zinloze opmerkingen en denigrerende tegenvragen. ik heb er nu al spijt van, ik maak meteen een excuusbrief tumblr_nnzul6jCFe1tsdl2lo1_400.gifv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...