Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Als jij dan even dat zilverwater maakt, op de juiste manier. Dan wil ik ook wel wat hebben...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vakman,

Hier zou je zilverwater kunnen kopen, gaat van 10ppm tot 50ppm, ik dacht ooit te lezen dat een plant tussen de 20 en 50ppm nodig zou hebben, lag een beetje aan de gevoeligheid van de plant:innocent:

Gr, X 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuwe ronde staat ook weer sinds vandaag op 12/12. Dus dag 1.   Ze hebben 12 dagen 18/6 gehad en heb ze net omgepot. Ventilator weer erop en gaan met die banaan.

20200429_143640.jpg

20200429_143645.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlak voordat het licht uitging nieuwe ronde net ingespoten met auxines.  Vandaag  dag 8. Deze ronde wil ik van m'n ronde hiervoor (die nu in week 8 zit) als een blauwdruk gebruiken.

20200506_184730.jpg

20200506_184735.jpg

20200506_184739.jpg

20200506_184743.jpg

Dag 53  (week 8 dag 4)

Alles loopt op rolletjes, ben nu 6 dagen aan het ripen.  Nog een dag of 4 en dan spoelen in wisselen met andere tent.

20200506_184836.jpg

20200506_184842.jpg

20200506_184846.jpg

Edited by JackyH80
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen!

Linksvoor is wat leger, is dit bewust? :innocent:

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja want daar staat nooit een plant.  Die plek laat ik altijd vrij.  Aan de linkerkant staan wel idd een paar kleinere.

Edited by JackyH80
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 58.

Ben gisteren gestopt met ripen,vandaag geef ik niks,watervat schoongemaakt en gevuld met water en per liter 3ml florakleen bijgevoegd,ph5,8.   Morgen spoel ik de potten daarmee en laat ik ze dagje staan en overmorgen gooi ik de 2 tenten om. Tevens dief ik de andere meteen want daar gaat dan week3 in en dan dief ik de boel altijd.

Deze staan als ze geknipt worden 61 dagen, hoop op mn beste resultaat. 

20200511_144152.jpg

20200511_144147.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice buds. ben benieuwd wat je gram per watt word. Het lijkt toch niet helemaal vol te zitten de tent verder. Wel hebben de toppen individueel genoeg ruimte waardoor ze lekker hard worden (denk ik)

 

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal zit ik op 1,5 gram per watt, hoop nu op ietsjes meer.

Zit helemaal vol hoor. Nog voller maken is vragen om fluff gedoe en hoge luchtvochtigheid die niet goed weg kan.   Ik denk voor een sea of green kweek dit het max is van voorgroeien bij deze genetica. Ik heb liever dikke toppen dan dat kleine gekut,ivm knippen . Zal ongeveer rond de 50 gram per plant zijn. 

Enige minpunt is denk ik dat ik te weinig stekken heb gemaakt waardoor ik verschil van grote heb,  maar volgende heb ik weer hetzelfde probleem zag ik want daar heb ik ook weer 4 of 5 kleinere bij.   Maar gisteren heb ik 40 stekken gemaakt , het dubbele dus wat ik nodig heb dus dan heb ik hopelijk 20 even grote.

Edited by JackyH80
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie vette toppen

7 hours ago, JackyH80 said:

overmorgen gooi ik de 2 tenten om

Zie ik het goed dat we steeds fotos van het zelfde tentje zien? Maar je hebt 2 van deze tentjes alternerend gelijk lopen ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, cannarie said:

mooie vette toppen

Zie ik het goed dat we steeds fotos van het zelfde tentje zien? Maar je hebt 2 van deze tentjes alternerend gelijk lopen ofzo?

Klopt ja. Als je omhoog scrollt zie je fotos van nieuwe ronde,die gaat woensdag week 3 in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die zag ik, maar dacht dat je bedoelde overmorgen je planten van 2 tenten te gaan oogsten. En dat je dus nog een tentje had. Maar ik ben weer bij ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, cannarie said:

Ja die zag ik, maar dacht dat je bedoelde overmorgen je planten van 2 tenten te gaan oogsten. En dat je dus nog een tentje had. Maar ik ben weer bij ;)

Oké haha geen probleem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze gaan morgen week 3 in en worden dan gedieft en komen onder de spydr te staan de komende 6 weken.  Zien er lekker gezond uit ,alleen zoals ik al zei er zitten weer een paar kleinere tussen,denk 3 of 4.  Heb al een dag of 4 de ventilator op een hoge stand staan voor nog dikkere stammetjes. :whistle:

20200512_134959.jpg

20200512_135002.jpg

20200512_135009.jpg

20200512_135020.jpg

Edited by JackyH80
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm... toch niet zo mooi. Heb spint ontdekt.  Heb meteen actie ondernomen en heb dat rogis (knoflookzooi) bij het voedingswater gevoegd.  En ga dalijk voordat het licht uitgaat anti-spint spuiten 

20200512_173137.jpg

20200512_173142.jpg

20200512_173156.jpg

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is al een gevorderden stadium spint. Ik zou nu drastische maatregelen nemen voordat het te laat is. in een cyclus van 3 dagen. 1 dag gif dag 2 water dag 3 weer gif.

Nu kan het nog over een paar weken het je grote toppen en dan kan het niet meer.

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, MisterX said:

Dit is al een gevorderden stadium spint. Ik zou nu drastische maatregelen nemen voordat het te laat is. in een cyclus van 3 dagen. 1 dag gif dag 2 water dag 3 weer gif.

Nu kan het nog over een paar weken het je grote toppen en dan kan het niet meer.

Klopt, ja ben blind geweest volgens mij haha.

Maar ga nu ook rigoureuze maatregelen nemen. Vandaag spuiten ,heb net al die knoflook erbij gedaan  en morgen wil ik nog de bladeren met canna cure bedekken. Dat plakkerige spul heb ik ook goede ervaringen mee.

Wat bedoel je met water?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tussen je gif beurten in (wat ik 1x per 3 dagen doe ivm de levencyclus van spint) Spuit ik de planten helemaal af met water om zo spint er af te spuiten ook. Dit vinden ze ook niet fijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, MisterX said:

Tussen je gif beurten in (wat ik 1x per 3 dagen doe ivm de levencyclus van spint) Spuit ik de planten helemaal af met water om zo spint er af te spuiten ook. Dit vinden ze ook niet fijn.

welk spul spuit je precies?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschillende ik wissel ze af. Ik weet niet welke ik laatste keer had ik krijg gewoon gif van mijn stekkenboer met een gebruiks aanwijzing in een doorzichtig potje

Cantack en Vertimec weet ik zeker dat ik die gebruikt heb. Beide hielpen mij na 3 behandelingen van de spint af.

 

Edited by MisterX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah zuur man.

spoot vroeger dit spul: verkrijgbaar bij meeste planten winkels. Kocht zelf meestal bij welkoop* of ranzijn

8BABC5C9-117C-4233-9CCB-68432FFA98F3.png

Edited by M0251

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt goed, heb vanalles hier op voorraad liggen. Hoe denkt men hier over het rogis middel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...